Автор Тема: Генерално за компакти..  (Прочитано 9317 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« на: 25 Март 2011, 12:24:17 pm »
NE druze, turbo benzincite ne se poefikasni od atmosferskite vo smisla na potrosuvacka. VO eden sporedben test na AutoMotorUndSport kade sto imase Golf 1.4TSI 120ks, Hyundai 1.4 109 ks, i uste nekoj, KIa/Hynndai benzinecot bese skoro 1 litro poekonomicen od turbo verzijata na golf, duri i samite germanci si go priznaa toa.


A potrosuvackata moze drasticno da varira kaj benzinec vo zavisnost od stilot na vozenje, ako trosi 10 gradska so vnimatelno vozenje, moze da dostigni 25 so gazenje, mene sekogas mi uspevalo toa.  Kaj dizelot tolkavi razliki ne se mozni.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Генерално за компакти..
« Одговори #1 на: 25 Март 2011, 12:30:26 pm »
NE druze, turbo benzincite ne se poefikasni od atmosferskite vo smisla na potrosuvacka. VO eden sporedben test na AutoMotorUndSport kade sto imase Golf 1.4TSI 120ks, Hyundai 1.4 109 ks, i uste nekoj, KIa/Hynndai benzinecot bese skoro 1 litro poekonomicen od turbo verzijata na golf, duri i samite germanci si go priznaa toa.


A potrosuvackata moze drasticno da varira kaj benzinec vo zavisnost od stilot na vozenje, ako trosi 10 gradska so vnimatelno vozenje, moze da dostigni 25 so gazenje, mene sekogas mi uspevalo toa.  Kaj dizelot tolkavi razliki ne se mozni.


Трололололоооооооооооооооооооооооо. Голфчето ТСи 1.4 во мои раце со реално возење беше 7.0, а и на повеќето тестови. Да го уништиш од газење две цифри нема да видиш во просек.
- не е само ефикасноста на моторот тука важна. Важно е што силата е достапна каде што треба и се избегнува забегување на обртомерот кон крајните цифри. Всушност се движиш со многу сила на малку вртежи. Сме го правеле муабетов. Турбашите имаат близу 2 пати повеќе сила на ниски вртежи од атмосферците со иста максимална сила. Да не забегуваме, ама не ми е за верба муабетот, од дадените причини.

П.С. Астрава гарантирам дека треба да е околу 10 во град.

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Генерално за компакти..
« Одговори #2 на: 25 Март 2011, 13:29:06 pm »
Како и да е за таа кола тоа е премногу, отприлика 1.6 турбашот би требало да троши толку.

Тој истиот tsi 1.4 што го зборите, во superb кој тежи 1.500 kg во летно време низ град ретко кога проаѓа 10л.

Зимно почесто е над 10 ама никогаш 13л.

 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« Одговори #3 на: 25 Март 2011, 14:37:12 pm »
Nikogas ne e 13, hmmm. Ajde malku pritisni na gasta, zavrti go motorot na 6-7000 vrtezi vo prva i vtora i kazi dali ne e na 20 litri potrosuvackata?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« Одговори #4 на: 25 Март 2011, 14:39:13 pm »
NE druze, turbo benzincite ne se poefikasni od atmosferskite vo smisla na potrosuvacka. VO eden sporedben test na AutoMotorUndSport kade sto imase Golf 1.4TSI 120ks, Hyundai 1.4 109 ks, i uste nekoj, KIa/Hynndai benzinecot bese skoro 1 litro poekonomicen od turbo verzijata na golf, duri i samite germanci si go priznaa toa.


A potrosuvackata moze drasticno da varira kaj benzinec vo zavisnost od stilot na vozenje, ako trosi 10 gradska so vnimatelno vozenje, moze da dostigni 25 so gazenje, mene sekogas mi uspevalo toa.  Kaj dizelot tolkavi razliki ne se mozni.


Трололололоооооооооооооооооооооооо. Голфчето ТСи 1.4 во мои раце со реално возење беше 7.0, а и на повеќето тестови. Да го уништиш од газење две цифри нема да видиш во просек.
- не е само ефикасноста на моторот тука важна. Важно е што силата е достапна каде што треба и се избегнува забегување на обртомерот кон крајните цифри. Всушност се движиш со многу сила на малку вртежи. Сме го правеле муабетов. Турбашите имаат близу 2 пати повеќе сила на ниски вртежи од атмосферците со иста максимална сила. Да не забегуваме, ама не ми е за верба муабетот, од дадените причини.

П.С. Астрава гарантирам дека треба да е околу 10 во град.


citaj, efikasnost vo potrosuvackata, ne zboruvame za performansi. Kia/Hyundai benzincite 1.4 i 1/6 se najekonomicni vo klasata, poekonimicni se od bilo koj turbo benzinec motor.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Генерално за компакти..
« Одговори #5 на: 25 Март 2011, 14:53:19 pm »
NE druze, turbo benzincite ne se poefikasni od atmosferskite vo smisla na potrosuvacka. VO eden sporedben test na AutoMotorUndSport kade sto imase Golf 1.4TSI 120ks, Hyundai 1.4 109 ks, i uste nekoj, KIa/Hynndai benzinecot bese skoro 1 litro poekonomicen od turbo verzijata na golf, duri i samite germanci si go priznaa toa.


A potrosuvackata moze drasticno da varira kaj benzinec vo zavisnost od stilot na vozenje, ako trosi 10 gradska so vnimatelno vozenje, moze da dostigni 25 so gazenje, mene sekogas mi uspevalo toa.  Kaj dizelot tolkavi razliki ne se mozni.


Трололололоооооооооооооооооооооооо. Голфчето ТСи 1.4 во мои раце со реално возење беше 7.0, а и на повеќето тестови. Да го уништиш од газење две цифри нема да видиш во просек.
- не е само ефикасноста на моторот тука важна. Важно е што силата е достапна каде што треба и се избегнува забегување на обртомерот кон крајните цифри. Всушност се движиш со многу сила на малку вртежи. Сме го правеле муабетов. Турбашите имаат близу 2 пати повеќе сила на ниски вртежи од атмосферците со иста максимална сила. Да не забегуваме, ама не ми е за верба муабетот, од дадените причини.

П.С. Астрава гарантирам дека треба да е околу 10 во град.


citaj, efikasnost vo potrosuvackata, ne zboruvame za performansi. Kia/Hyundai benzincite 1.4 i 1/6 se najekonomicni vo klasata, poekonimicni se od bilo koj turbo benzinec motor.
Не се расправам, ама подалеку од точно неможе да биде. Source?

П.С. На сите тестови паѓаат во несвест од ниската потрошувачката на турбовците и масивната сила која ја развиваат каде што треба, а и моето лично искуство со ТСи го вели истото.
« Последно менување: 25 Март 2011, 14:55:44 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« Одговори #6 на: 25 Март 2011, 15:00:04 pm »
Najdi eden sporedben test kaj sto Kia Ceed/I30 trosi poveke od TSi?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Генерално за компакти..
« Одговори #7 на: 25 Март 2011, 15:19:39 pm »
Najdi eden sporedben test kaj sto Kia Ceed/I30 trosi poveke od TSi?
95% од сите споредби досега направени + моето лично искуство. Еве еден на македонски. Не ми е јасно зошто воопшто би споредувал такви коли, туку ајде. Не се ни приближно конкуренти.
Kia Ceed:
Цитат
Потрошувачка

Kia, за овој мотор има декларирано потрошувачка од само 6,1 литар на 100 km во просек, што навистина е импресивен резултат. Овој просек, реално, многу тешко може да се постигне, но доколку не се притиска многу педалата за гас, просекот ќе изнесува околу 7 литри. Во град, според нашите мерења, потрошувачката изнесуваше околу 8,5 литри, што и не е многу, бидејќи, да потсетиме, моторот развива 109 КС! На отворено, при константна брзина од 120 km/h, измеривме 6,7 литри, што повторно е одличен резултат. Потрошувачката единствено нагло расте доколку се претера – при 140 km/h таа се доближува и од 8,5-8,8 литри, но тоа е брзина која и не е дозволена на нашите патишта, нели?

TSi:
Цитат
Потрошувачка

Малиот мотор и покрај големата сила која ја развива, троши извонредно малку гориво. Фабричката потрошувачка од 6,2 литри на 100 km, со многу дефанзивно возење, реално и може да се достигне. Германците ветуваат потрошувачка во град од 8,2 литри, а на отворено 5,1. На тестот, возилото трошеше малку над фабричките податоци, односно во просек околу 7 литри, што е феноменален резултат за бензинец со 122 КС. Потрошувачката може многу да порасне ако моторот редовно се врти во повисок режим на вртежи, но кај овој мотор тоа и не е потребно.
« Последно менување: 25 Март 2011, 15:22:09 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« Одговори #8 на: 25 Март 2011, 15:44:49 pm »
I30 e odlicen konkurent na site vo klasata, a seuste ima najpovlna cena. Tocno e deka motorite sto se vgraduvaat vo koreecot se mnogu tromavi, no dokolku se vozat defanzivno se mnogu ekonomicni. Ako sakas da dobies performansi so korejskata kosilica, ke treba da ja vrtis na 6000 vrtezi i togas brci i trosi, i zatoa ne se preporacuva takvo vozenje so ovoj motor, no so razumno vozenje ekonomicnosta im e vrvna

Makedonski testovi ne citam, a prvoto video na youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I
ceed, i30 i tsi imaat ista potrosuvack, i30 ima podobri kocnici. Ako imam vreme ke najdam i drugi sporedbi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Генерално за компакти..
« Одговори #9 на: 25 Март 2011, 15:48:49 pm »
Не знам зошто ви е споредбава...??? Според мене е ова како да споредуваш штрбава баба со девојче од 20 години.
Во секој поглед турбо бензинецот е подобар од атмосферецот па дури и кога потрошувачка е во прашање.
Да не зборуваме како што рече Дени дека испорачува повеќе сила на пониски вртежи и е каде каде каде по жив од атмосферецот.
Баба си е баба, девојче си е девојче...па колку сака нека е модерна и убава бабата...!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Генерално за компакти..
« Одговори #10 на: 25 Март 2011, 15:54:52 pm »
Sportex, mene li mi objasnuvas razlika pomegu atmosferec i turbo  ;D

muabetot sega e za potrosuvacka, vo site testovi Kia/Hyundai bile odlicni po toa prasanje, barem za nesto da se dobri tie motori koi inaku se mnogu tromavi na niski vrtezi a bucni na visoki.

A potoa muabetot premina za kvalitetot na korejcite, jas tvrdam deka istiot e na ramniste na evropskite, eve eden dokaz:
http://www.kia-world.net/index.php/2008/01/17/kia-ceed-ranks-no-1-in-more-than-30-comparison-tests/

"Kia cee’d ranks No. 1 in more than 30 comparison tests"

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Генерално за компакти..
« Одговори #11 на: 25 Март 2011, 15:58:35 pm »
Sportex, mene li mi objasnuvas razlika pomegu atmosferec i turbo  ;D

muabetot sega e za potrosuvacka, vo site testovi Kia/Hyundai bile odlicni po toa prasanje, barem za nesto da se dobri tie motori koi inaku se mnogu tromavi na niski vrtezi a bucni na visoki.

A potoa muabetot premina za kvalitetot na korejcite, jas tvrdam deka istiot e na ramniste na evropskite, eve eden dokaz:
http://www.kia-world.net/index.php/2008/01/17/kia-ceed-ranks-no-1-in-more-than-30-comparison-tests/

"Kia cee’d ranks No. 1 in more than 30 comparison tests"

Баш заради тоа и постирав....знам дека знаеш и споредбава ептен не ти е на место според мене ...

На каде ви отишол муабетото тоа е друга работа....ОТ е споредбата...пак според мене.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Генерално за компакти..
« Одговори #12 на: 25 Март 2011, 17:45:33 pm »
I30 e odlicen konkurent na site vo klasata, a seuste ima najpovlna cena. Tocno e deka motorite sto se vgraduvaat vo koreecot se mnogu tromavi, no dokolku se vozat defanzivno se mnogu ekonomicni. Ako sakas da dobies performansi so korejskata kosilica, ke treba da ja vrtis na 6000 vrtezi i togas brci i trosi, i zatoa ne se preporacuva takvo vozenje so ovoj motor, no so razumno vozenje ekonomicnosta im e vrvna

Makedonski testovi ne citam, a prvoto video na youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I
ceed, i30 i tsi imaat ista potrosuvack, i30 ima podobri kocnici. Ako imam vreme ke najdam i drugi sporedbi.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Генерално за компакти..
« Одговори #13 на: 25 Март 2011, 17:57:07 pm »
I30 e odlicen konkurent na site vo klasata, a seuste ima najpovlna cena. Tocno e deka motorite sto se vgraduvaat vo koreecot se mnogu tromavi, no dokolku se vozat defanzivno se mnogu ekonomicni. Ako sakas da dobies performansi so korejskata kosilica, ke treba da ja vrtis na 6000 vrtezi i togas brci i trosi, i zatoa ne se preporacuva takvo vozenje so ovoj motor, no so razumno vozenje ekonomicnosta im e vrvna

Makedonski testovi ne citam, a prvoto video na youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I
ceed, i30 i tsi imaat ista potrosuvack, i30 ima podobri kocnici. Ako imam vreme ke najdam i drugi sporedbi.


Исто е, ама не е исто. Браво за ова.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Генерално за компакти..
« Одговори #14 на: 25 Март 2011, 18:09:16 pm »
Лелелелелеел абе воа излезе дека го бранам Голфот....аууууууууууу срам и арам да ми е..... :D :D
Ама сум се сменииилллл.....и сам се изненадив....:D :D