Автор Тема: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP  (Прочитано 44578 пати)

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #270 на: 12 Декември 2012, 16:56:02 pm »
Ова не е истата постапка Профф што ја имаше направено сам ?

Имаше и видео негде на форумов ама не можам да најдам...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #271 на: 12 Декември 2012, 17:13:34 pm »
Како сам... ?

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #272 на: 12 Декември 2012, 17:14:40 pm »
Па така, сам  ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #273 на: 12 Декември 2012, 17:20:08 pm »
Не е нешто посебно комплицирано. Се врзуваат мали цефчиња кај што е филтерот за нафта, и од таму ќе си влече адитив.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #274 на: 12 Декември 2012, 17:26:01 pm »

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #275 на: 12 Декември 2012, 17:29:19 pm »
Адитивите и принципот за прочистување со ваква постапка понекогаш не само што може да биде неуспешен, туку може да предизвика и обратна реакција од очекуваното...Имено, доколку има многу големи нечистотии и наслаги, заради агресивноста на адитивите може да дојде до одкинување или одронување на поголемо парче нечистотија, гареж и слично, па да дојде и до некое запушување...Претпоставувам затоа и адитивот го раствараат во нафтата и со тоа се намалува неговата агресивност...
Искрено, ваква процедура е можда добро да се направи после некаков си зафат на моторот, но претходно и не глеам некој бенефит...Еве Аце пробал, сам кажа дека не е задоволен...Но можеби и проблемот кај него конкретно не бил за чистење или незнам што на системот...Можеби има нешто друго...
Јас искрено сум противник на користење на адитиви, освен во некој одредени случаеви, пример адитив против замрзнување на нафтата...Но тоа беше порано..Во самата нафта веќе има адитив против замрзнување, така да се екстра е само гаење на лажни илузии и фрлање на пари...
Истото го сметам и за маслото за менувач и маслото за мотор...
Истрошено возило си е истрошено...Адитивот не може да го намали просторот меѓу клипот и цилиндарот ако е тој вон толеранција...тоа е непобитен факт, и никој не може да ме убеди во спротивното...
Сите масла во денешно време се тестирани, изработени по најсовремени методи, нема лошо, но затоа има поквалитетно или помалку квалитетно...Сите се изработуваат и се прават за да задоволат одредени стандарди и се водат според нив...Така да тоа е тоа...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #276 на: 17 Декември 2012, 04:52:49 am »
Ace so bidna na dijagnostika? Ima nesto poseriozno?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #277 на: 17 Декември 2012, 08:24:50 am »
Чим ја вози, не и е ништо...Настинала од времето...
Нема кола што нема со нешто да зеза...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #278 на: 17 Декември 2012, 08:59:06 am »
Ја вози ја вози... Пред некој ден се бркавме по автокоманда рече на па одел, така да количето е топ ништо не му е :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #279 на: 17 Декември 2012, 10:58:14 am »
Сале ти си против адитиви, но и покрај тоа тие си ја вршат работата за која се наменети,.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #280 на: 17 Декември 2012, 12:01:21 pm »
Пежото беше на дијагностика и според дечкото проблемот најверојатно е во некоја дизна,затоа што нема никаков електронски проблем :(
Колата пали без проблем,ама остана нерамномерното работење додека моторот достигне работна температура!
Вадење на дизни и нивна проверка во овластен сервис кошта 50Е,здравје набрзо ке ја однесам и ке знам на што сум,а во меѓувреме си ја возам колата-нормално!



Еве според мене што се случува:


А ова е како би требало да биде:


Отсутен sase07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 547
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #281 на: 17 Декември 2012, 12:06:47 pm »
ace jas moive gi srediv kaj stojce i sega nemam nikakov problem

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #282 на: 17 Декември 2012, 15:43:23 pm »
Ne si igraj da vozis commonrail (osven ako ne e Mazda 6 ili noviot Cruze) na losa nafta (crvena, od tubi, so vodicka). Zemi podobro ODMA idi na servis zasto neramnomernata rabota kaj commonrail dizelite e isklucitelno opasna za vekot na motorot.

Non stop stavaj si aditiv za Commonrail dizel.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #283 на: 17 Декември 2012, 15:52:06 pm »
Нема врска дали е Мазда Круз или не знам што поради лоши дизни сите комонреил мотори знаат да стопат клип, затоа ако сумјаат на дизните подобро вадиги одма затоа што после знае да биде многу лошо.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #284 на: 17 Декември 2012, 17:01:23 pm »
Не сфаќам само зошто АКО е до дизните, САМО додека е ладна работи нерамномерно и дали тоа значи дека сите 4 дизни се расипани или затнати И што може да им се расипе (ако не се запушени, пошто беше нели на чистење) за да работи колата лошо на ладно, а на топло да е ОК ?
Ако е само вадење дизни и проверка 50 евра, колку ли коштаат 4 комада ... ??? 1600 евра ? Ако се дизните ОК, што би можело да е наредно - ECU или релињата преку кои оди командниот напон за дизнитен?
Ја мислам Ацика ти да ја чипуваш оваа - има све да пробие и прочисти низ ауспух :D