Автор Тема: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP  (Прочитано 44572 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #285 на: 17 Декември 2012, 17:10:38 pm »
Nisto strasno de. Diznite se cistat.

@stig DOSEGA nikogas ama bas nikogas Mazda 6 posle 2006 godina i Cruze nemale problem so diznite AKO SE KORISTI najlosa nafta (crvena, so voda, na zejtin, trafo maslo) i drugo. Ima edna Mazda 6 na 450000Km BEZ PIPNATA dizna a se vozi non stop na crvena nafta.

Vo sekoj slucaj prvo se stava DOBAR aditiv koj ke Vi go preporacaat vo ovlasten servis. Pa posle cistenje na diznite so ultrazvuk (ako imas srekja prilikom vadenje da ne se skrsi nekoja - a ako nekoja se skrsi - socustvo togas MORA 4 NOVI DIZNI). A ako imas srekja ke pomines so procistuvanje so ultrazvuk.

Commonrail diesel motorite od Mazdata i Cruze se NAJIZDRZLIVITE dosega diezel motori.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #286 на: 17 Декември 2012, 20:17:04 pm »
@sase07
Фала и тука,се слушнав и договорив...

@Stig
Закажав проверка кај Стојче-Бош за петок,

@Djidji
4 нови дизни се 1400Е,

@Bugar
Не ми користи информација околу дизелот на Мазда или Круз,ама...
BTW:Сите мои коли до сега биле третирани со разно разни адитиви,и ретко кога имало долгорочен ефект.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #287 на: 17 Декември 2012, 22:23:51 pm »
Добро си направил што ке ги носиш на проверка...
Најдобро е да се репарираат, а репарирање мислам дека колегава го чинеше 100 евра по дизна...
Или у најдобар случај ако не ги бива да се најдат на старо...Има растурени коли еден куп...
И точно е дека нови се по 400 евра дизна...

И јас се слагам дека адитивот нема некаква си долгометражна прикаска...
Све е тоа од шупље и празно...Виде и сам...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #288 на: 17 Декември 2012, 23:40:12 pm »
Мацко ми збореше, дека као имало на некое место за 3000 денари репарирање на дизна... ке го прашам кај има... па ке ти кажам...

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #289 на: 17 Декември 2012, 23:45:05 pm »
1400 евра дизни у пм кај отиде светов!!!па цел мотор ако не купиш за тие пари еве на ц ц ц ц

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #290 на: 17 Декември 2012, 23:49:11 pm »
A be zatoa treba da se koristat aditivi. Glava da ne boli od cifri. Taka e miren covek sekogas.

@Ace 106 vredi da se znaat nekoi raboti. Inaku covek sto ne znae ke si nauci koga ke go isecat salam majstorite. Tie ke recat deka kolata e ok pri ogled na istata za da posle im stanes redoven musterija.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #291 на: 17 Декември 2012, 23:53:07 pm »
1400 евра дизни у пм кај отиде светов!!!па цел мотор ако не купиш за тие пари еве на ц ц ц ц

абе ти мотор ќе земеш ама дизните ќе си останат расипани,можеш и кола да купиш за тие пари али дизните пак ќе си останат расипани

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #292 на: 17 Декември 2012, 23:54:40 pm »
битно прескапо е у секој случај.како и да е,само да не е тоа кај аце

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #293 на: 18 Декември 2012, 00:21:03 am »
ne e toa. Dizna ne se rasipuva taka. Sepak tie dizni se za mnogu golemi pritisoci i se poskapi. Ama barem ima nacin da se iscistat, Si treba svesen majstor za Diesel commonrail motori, i mnogu molitvi od Sveto Pismo da ne se ostetat prilikom vadenje od motorot.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #294 на: 18 Декември 2012, 00:38:29 am »
Има два типа на мајстори, начини на вадење...Првиот е овој:


А вториот е овој:

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #295 на: 18 Декември 2012, 00:44:44 am »
Некој негде спомена ако е зезната една дизна, ако ги менуваш комплет.
Зошто е така?

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #296 на: 18 Декември 2012, 02:30:11 am »
Nisto strasno de. Diznite se cistat.

@stig DOSEGA nikogas ama bas nikogas Mazda 6 posle 2006 godina i Cruze nemale problem so diznite AKO SE KORISTI najlosa nafta (crvena, so voda, na zejtin, trafo maslo) i drugo. Ima edna Mazda 6 na 450000Km BEZ PIPNATA dizna a se vozi non stop na crvena nafta.

Vo sekoj slucaj prvo se stava DOBAR aditiv koj ke Vi go preporacaat vo ovlasten servis. Pa posle cistenje na diznite so ultrazvuk (ako imas srekja prilikom vadenje da ne se skrsi nekoja - a ako nekoja se skrsi - socustvo togas MORA 4 NOVI DIZNI). A ako imas srekja ke pomines so procistuvanje so ultrazvuk.

Commonrail diesel motorite od Mazdata i Cruze se NAJIZDRZLIVITE dosega diezel motori.

Каков Круз каква Мазда какви камења инекторите ги прави една те иста фирма за сите а тоа е бош така да тоа дека на нив не се расипувале а на овие се расипуваат е млатење празна слама, крај на муабетот да не му ја усерувам темата на Аце.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #297 на: 18 Декември 2012, 09:34:42 am »
Не е точно и denso прави дизни.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #298 на: 18 Декември 2012, 10:08:57 am »
Патентот е на Бош технологијата е истата работниот притисок е истиот, инаку и сименс прави инектори ама се уште полоши од тие на Бош.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #299 на: 21 Декември 2012, 18:19:05 pm »
Денес пежото беше на сервис и беа тестирани дизните (нормално овој пат извадени и ставени на машина),а резултатот беше следниот:

-две оштетени па затоа заменети со нови,
-две добри,и накнадно исчистени.

Од тоа што можам да приметам набрзина,колата работи помирно,нема никаков дим на палење,нити при вожња.
Сепак најбитниот момент е првото палење,па така ке почекам до утре за конечен резултат.
Цената беше доста пријателска како за нови Siemens дизни,но сепак мора да видам дали е се ок сега!