Автор Тема: Кога разумот ќе го победи срцето...  (Прочитано 51056 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #150 на: 20 Април 2015, 08:21:32 am »
Јас не би ставил 17ки на оваа кола.
Има добри 16ки по огласите.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #151 на: 20 Април 2015, 09:53:54 am »
17 евентуално со 225/45 или 205/50 таман ако купува 4 одеднаш. Така ја би играл.
Инаку со 215/45 ако купиш со појачани страници, имаш тврда вожња ама си сигурен на дупки. Ако купиш со мека, обратно.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #152 на: 23 Април 2015, 13:37:00 pm »
Денес беше на поголем сервис. Конечно ги средив работите кои одамна ми сметаа.

- Нов термостат (не е 300 денари ...12 пати по толку :D) Толку беше отиден што зимата возев постојано на 50-60 степени. Знам колку тоа може да е проблем и не сакав да се заебавам.
- Масло - овој пат сакав да го проверам Selenia 10W40 TD. До сеа ставав 5W40 WR , но во консултација со Жаре а и читајќи по други форуми, пред некое време го подобрија ова масло и го препорачуваат за постари дизели и преку 150 000км. Ќе видам како ќе работи. Ако не го бива ќе го заменам пак со 5W40 особено за зимно време 5-ката е подобра.
- Филтер за полен
- Филтер за нафта
- Гумици на баланштангла
- Нови предни долни рамена
- Манжентна
- Нови цревца до дизел пумпата

Сервисот ...место бандаши :D али нема везе :D :D

Најважно ми е колата постојано да е 100% спремна и исправна.
« Последно менување: 24 Април 2015, 12:01:58 pm Carpathian Lord »

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #153 на: 23 Април 2015, 13:42:24 pm »
Наздравје.

Него........... и јас цела зима бев на 50 - 60 степени. Посебно на удолниците на плетвар.
Незнам дали е дефект тоа или не.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #154 на: 23 Април 2015, 13:45:43 pm »
Абе ако во возење (нормално) ти крева 90 не е проблем. Кај мене никогаш не кравала 90.  Секогаш 60-70 макс. На угорници ова она си креваше 90 и држеше. Пример Пелистер да го качваш.

Термостат најевтин ти е 3400 денари :) Има и од 4600 мислам.

Кога беше -11 и возев Прилеп - Битола...немав парно ...е сеа ти види :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #155 на: 23 Април 2015, 13:47:54 pm »
Ја видов кај Жаре. Убајни. Каросериски е многу „нова“. Со здравје освежување.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #156 на: 23 Април 2015, 13:48:33 pm »
Наздравје.

Него........... и јас цела зима бев на 50 - 60 степени. Посебно на удолниците на плетвар.
Незнам дали е дефект тоа или не.

Тотоален дефект е.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #157 на: 23 Април 2015, 13:52:55 pm »
Ја видов кај Жаре. Убајни. Каросериски е многу „нова“. Со здравје освежување.

Thank you! Thank you!

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #158 на: 23 Април 2015, 14:09:28 pm »
Наздравје.

Него........... и јас цела зима бев на 50 - 60 степени. Посебно на удолниците на плетвар.
Незнам дали е дефект тоа или не.
Стрелката треба да е закована на 90. Наздравје сервис Лорде.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Stefan995

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 106
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #159 на: 23 Април 2015, 14:34:06 pm »
Што може да се последиците ако не дига работна температура од 90 степени, туку ако било како кај тебе 60-70?

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #160 на: 23 Април 2015, 14:34:38 pm »
Наздравје сервис :)

Најпедерска работа се гумиците, многу работна рака за ефтини делови јбг тоа е. Инаку и кај мене термостатот зимно време се движи 60-75, сум возел и на -15 ама секогаш дувало топло од парното, па тоа ме разубеди на не го менувам термостатот.
По мене единствено забелешка за маслото. Што и да правиш немој само на тоа да се двоумиш. 5W-40 па што сакаат нека зборат. Подобро провози го подолго отколку да го менуваш за друга градација.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #161 на: 23 Април 2015, 15:02:03 pm »
10W40 и 5W40 е иста градација во смисла откако ќе загрее колата. 5 degrees Winter, 10 degrees Winter...
Ама ете не знам има луѓе што се замараат повеќе со квалитет, стандарди дрн дупки и викаат TD било подобро.
Затоа ќе пробам. Ќе видам. Фабрички по спецификација си стои како масло што е препорачано од Alfa.

На Нубирата возев 5W40 и сеа возам 10W40. Никаква разлика не почувствував. Е сеа тука е поинаку нели се, имаш плус турбиина. Затоа викам ќе пробам па ќе кажам ;)

Летно време нема да смени ама баш ич.

Читам и спецификации. Викаат 5W40 WR можеш да го менуваш и на 15000 па дури и 20000. Јас до сеа не сум возел кола без промена на масло на 10 000км. Какво сака нека биде. Ептен некогаш ако сум во к'т со пари и да истуркам до кај 11000км.

Така што ова масло ќе биде возено, планирам Италија да одам и читав некаде дека ако се работи за 8V JTD некој си техничар од Alfa Romeo (дрн дупки ова ама ајде)  препорачувал да се вози 10W40 TD масло особено за време на постојано оптеретување (возење на автопат).
« Последно менување: 23 Април 2015, 15:13:02 pm Carpathian Lord »

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #162 на: 23 Април 2015, 15:12:29 pm »
Несакам да ти кршам филм ама причината поради која што не е веќе препорачано ова масло е поради промената на спецификацијата. Одамна пишував за ова во темата за уљиња ...

Имено, порано Selenia 10W40 TD беше со спецификација CF, додека сега е сменета со CD. Во нашиот прирачник е препорачано ова масло, НО тоа било во времето кога ја исполнувал CF спецификацијата. А прирачникот пишува дека треба да се користи Фиат .....N2 спецификација или CF компатибилно масло.

А за тоа кое масло е подобро ... имаше добар совет од opieoils за слична тема во алфа форумот „Најдобро масло е тоа што ги исполнува најновите и најмногу спецификации на производителите“

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #163 на: 23 Април 2015, 15:17:17 pm »

Имено, порано Selenia 10W40 TD беше со спецификација CF, додека сега е сменета со CD. Во нашиот прирачник е препорачано ова масло, НО тоа било во времето кога ја исполнувал CF спецификацијата. А прирачникот пишува дека треба да се користи Фиат .....N2 спецификација или CF компатибилно масло.

Од Ноември 2010 година Selenia TD има променета спецификација од CD во CF.

Тоа беше една од работите што ме премисли.

ЛИНК до Selenia
« Последно менување: 23 Април 2015, 15:22:41 pm Carpathian Lord »

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Кога срцето ќе го победи разумот...
« Одговори #164 на: 23 Април 2015, 15:56:39 pm »
Наздравје сервис :)

Најпедерска работа се гумиците, многу работна рака за ефтини делови јбг тоа е. Инаку и кај мене термостатот зимно време се движи 60-75, сум возел и на -15 ама секогаш дувало топло од парното, па тоа ме разубеди на не го менувам термостатот.
По мене единствено забелешка за маслото. Што и да правиш немој само на тоа да се двоумиш. 5W-40 па што сакаат нека зборат. Подобро провози го подолго отколку да го менуваш за друга градација.

И кај мене е така. Во зима кога возам на угорница е 90 степени, на удолница си паѓа накај 60. Ама цело време внатре си дува топло.
Незнам дали да го сменам или не.