Автор Тема: BMW 330D Facelift  (Прочитано 17483 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #30 на: 31 Јули 2012, 18:42:11 pm »
Abe bugarie se maheri da ti podmetnat nesto i da te zaebat a za toa da ti naplatat. I mene ne mi izgleda logicno toa.
Znaci siromasna smesa? Pa siromasna smesa ima i pri idle a i pri vozenje po nadolnina.... pa pak ne gorat klipovi.
Mene mi izgleda ili kako zaeb ili toa sto vika zvonkog

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #31 на: 31 Јули 2012, 18:47:31 pm »
Abe bugarie se maheri da ti podmetnat nesto i da te zaebat a za toa da ti naplatat.
непознавам некој што има купено кола од кај ниф (особено јас) да не го имат заебано! мамето си го еб.ле
ОД УМРЕНА ЖЕНА ДЕТЕ ПРАВАТ

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #32 на: 31 Јули 2012, 18:50:34 pm »
Види, кој е енџин лоуд-от на ајдл и на удолница?! Не е исто кога ќе го загазиш, а во едниот цилиндер ти џврчка 1/5 од горивото што е потребно за да се совлада тој товар.
Звонког убаво објасни, неискуство (секако не и крвивца), да го воочел проблемот уште при купување, ќе го спаселе бест од фрлање иљадарче + од она што планирал за колата. а инџектор не се запушува така нагло, може да откаже, ама не и да се запуши, па  претходниот газда веројатно го воочил и го преќутел проблемот. Како и да е, можело да помине и со повеќе - промена на цел мотор и сл. работи, така да добро е.  

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #33 на: 31 Јули 2012, 19:22:15 pm »
BEST@ тој м57 мотор го возев осум години и во тој период баш навлегов во БМВ, за совети во секое време сум расположен.

иначе, сум го возел скоро цела година со три неисправни дизни, дури не се установи конкретниот проблем, мењавме една, две, па електроника на сите шест, за на крај да се сменат сите шест со нови и со комплетна ревизија на целиот систем за довод на гориво.
моторот е ден денес во топ состојба, тој што ја купи плус ја чипуваше и цепи без никакви проблеми........се е мерено на неа, вклучувајќи и компресии, дијагностики на дизни итн., се функционира беспрекорно на некои си 220-230к км.

да разјасниме, ја не викам дека ова како кај Бест не може да се случи, може ама само при горенаведените причини.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #34 на: 31 Јули 2012, 22:59:28 pm »
Затоа ако не знае ќе си оди на дијагностика ќе ги видат дизните какви вредности даваат ако има некоја лоша дизна ќе се замени со нова и нема да има проблем.
  Инаку истиов проблем го имам сретнато на повеќе комонреил дизели и за жал не е само кај една марка на возила туку кај повеќе, на мерцедес 270 цди се случи истиов проблем заради кој се отвараше мотор исто така и на меган 1.5 дци кај кој се замени целиот мотор ради тоа што имаше два клипа стопени.
   Кај меганот клиповите ги стопи во градско возење значи на од прилика 1200 до 1500 вртежи моторот изгаси и повеќе не запали.
Овој проблем може да се појави кај секој комонреил дизел доколку не се одржуваат инјекторите како треба, моторите се одлични мада кога ќе преминат 200 000км сакаат мало внимание.

Отсутен BEST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 270
  • BMW 330D facelift
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #35 на: 01 Август 2012, 00:17:14 am »
значи имам фора уште 9 000км :)))) шала настрана, ке ја видите и чуете колата па после ке коментираме што фали да и доправам...

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #36 на: 01 Август 2012, 09:41:09 am »
значи имам фора уште 9 000км :)))) шала настрана, ке ја видите и чуете колата па после ке коментираме што фали да и доправам...
BEST....istiot problem go imav koga go zemav pasatot....davas gas kolava secka korne okolu 2-3 iljadi obrtai i ne odi nikako.....se cudevme sto e rabotata smenav i pumpa za gorivo i pak isto .... mi se sluci na edno idenje od ohrid da ne kreva povekje od 50 so vtora do resen potoa pusti nekako.......i za na kraj da zavrsi kaj TUMBE prilep pa najde deka diznite ne se original za toj motor i ne davaat dovolno gorivo pa moravme da gi smenime so original i ete sega nema nikakov problem okolu toa trga korne......sakav da te prasam ne oseti razlika vo brzina od kako edna dizna otkazala...???
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #37 на: 01 Август 2012, 09:45:14 am »
sakav da te prasam ne oseti razlika vo brzina od kako edna dizna otkazala...???
Не е чудо што не сетил. Тој мотор е магаре и без еден клип пошто на располагање има уште 5 клипа. Тоа си мислам, веројатно и не приметил.

Отсутен BEST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 270
  • BMW 330D facelift
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #38 на: 01 Август 2012, 12:35:08 pm »
Дизната функционирала но не доволно добро...
се осекаше само некое мало 'ржење измеѓу 2000 и 2500 обртаи и тоа е целата разлика која ја има од пред да се расипе до сега... расипаната дизна на дијагностика покажа вредност 1.9, уште една дизна која исто така ја поправаа као „за секој случај“ покажа вредност 1.4, имаше една дизна која покажа вредност -0.5 (и таа добила некоја минимална поправка) а останатите 3 дизни беа 0.2-0.3 вредност, идеалното било 0.0 ама тоа само со нови дизни :)
е сеа јас тие вредности воопшто не знам што значат :/

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #39 на: 01 Август 2012, 12:36:35 pm »
330-ка,мераци.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #40 на: 01 Август 2012, 17:15:28 pm »
Дизната функционирала но не доволно добро...
се осекаше само некое мало 'ржење измеѓу 2000 и 2500 обртаи и тоа е целата разлика која ја има од пред да се расипе до сега... расипаната дизна на дијагностика покажа вредност 1.9, уште една дизна која исто така ја поправаа као „за секој случај“ покажа вредност 1.4, имаше една дизна која покажа вредност -0.5 (и таа добила некоја минимална поправка) а останатите 3 дизни беа 0.2-0.3 вредност, идеалното било 0.0 ама тоа само со нови дизни :)
е сеа јас тие вредности воопшто не знам што значат :/
neznam da ti kazam ni kaj mene....prvo koga ne bea otkrieni diznite merevme pritisok edno drugo pa potoa preku telefon se slusavme mi kaza deka se dizni pa gi smena i taka....ne e bitno vazno sega se ok kolite :) starite dizni ete gi doma mi stojat zdravi pravi za prodavanje..
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #41 на: 01 Август 2012, 18:48:31 pm »
Дизната функционирала но не доволно добро...
се осекаше само некое мало 'ржење измеѓу 2000 и 2500 обртаи и тоа е целата разлика која ја има од пред да се расипе до сега... расипаната дизна на дијагностика покажа вредност 1.9, уште една дизна која исто така ја поправаа као „за секој случај“ покажа вредност 1.4, имаше една дизна која покажа вредност -0.5 (и таа добила некоја минимална поправка) а останатите 3 дизни беа 0.2-0.3 вредност, идеалното било 0.0 ама тоа само со нови дизни :)
е сеа јас тие вредности воопшто не знам што значат :/

Сите дизни што ти се со корекција единица се ризични дизни, затоа ти реков од време на време ќе си ја носиш на дијагностика ако има некоја лоша ќе се замени и нема да имаш проблем.

Отсутен BEST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 270
  • BMW 330D facelift
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #42 на: 02 Август 2012, 01:06:35 am »
@stig: абе се е тоа у реду, ама ми бараат 320еур за нова дизна :))))
е сеа замисли да треба да купам 6
поевтино ми е цел мотор на старо да купам одошто 6 нови дизни :)
ке си ги поправам истиве уште долго се надевам (кога и да покаже проблем некоја)
а иначе си купив уред за дијагностика и сам си правам :))

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #43 на: 02 Август 2012, 01:11:33 am »
Не е толку страшно ;) ќе ги репарираш не е толку скапо репарирањето некои ќе поминат и со чистење на ултразвук. Кога веќе имаш дијагностика ќе ги пратиш во каква состојба се.

Отсутен NDarK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 459
Одг: BMW 330D Facelift
« Одговори #44 на: 04 Август 2012, 11:51:28 am »
убаво BMW  со здравје возење и многу безрижни километри