Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2303710 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8745 на: 16 Октомври 2014, 11:13:06 am »
Сепак, тоа се цени во Германија. Кај нас Пасатот секогаш почнувал со значително пониска цена него Германската.

Енивеј, добив информација дека нов Passat 2.0 BiTDI со 250 коња, 4Motion, DSG и мање-више целата можна опрема би коштал околу 60-тина бона во Македонија. Just for shits & giggles, пробав на Германскиот конфигуратор да напраам таква комбинација и стигнав near as makes no difference до таа бројка.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8152
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8746 на: 16 Октомври 2014, 14:13:00 pm »
60 бона  :o

Саде вицови лејтли од ваген...

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8747 на: 16 Октомври 2014, 14:19:47 pm »


Циркуси невидени,Зеро ако и ова покушаш да им го оправдаш,крај,ќе се згазам.Идиотизам е мал збор.
 А7-цата се зеде за 65000е чисто информативно.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8748 на: 16 Октомври 2014, 14:26:36 pm »
29.000 ќе е пасатот како и секој друг нормален пасат до сега. Што е важно колку пари е накоја концепт/финта верзија незнам.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8749 на: 16 Октомври 2014, 14:43:06 pm »
A7 се зима и за 150.000.

Споредувате цена на најопремен Пасат со претпоставувам најскап мотор, и тоа каталошка цена, со цена на А7 на лагер и попуст на лице место :) Сигурно нема  VW да го направи Пасатот исто скап колку Audi, па уште и колку А7.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8750 на: 16 Октомври 2014, 14:59:15 pm »
@cuoresportivo159: Од аспект на бренд и име, не го оправдувам. Volkswagen e, па уште Passat. 60 бона е премногу.

Од друга страна, од аспект на мотор, подвозје, перформанси и опрема - сигурно до некаде е разбирливо и оправдливо. Како што рече Банзаи - споредуваме цена за најопремен Passat (на почеток на продажба) со сите матракуки во него, со друга кола чија цена иде и до 150.000 евра.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8751 на: 16 Октомври 2014, 16:05:04 pm »
Аудито е со 3.0 тди,8 брзини ДСГ,босе,с-лајн,кватро,и милион др ситници како сд-картици,алкантари и чудби. И тоа цената беше за "старо за ново".
Не беше изложбен модел исто така,се чекаше 2-3 месеци.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8152
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8752 на: 16 Октомври 2014, 16:17:50 pm »
А7 за 65 бона и кисче за дилерот, тоа е веќе добар дил, башка сите тракатанци што ги наброја.

Споменатиот Пасат до кај 45 бона максимум, за подоцна реално да падне под 38.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8753 на: 16 Октомври 2014, 16:23:05 pm »
Аудито е со 3.0 тди,8 брзини ДСГ,босе,с-лајн,кватро,и милион др ситници како сд-картици,алкантари и чудби. И тоа цената беше за "старо за ново".
Не беше изложбен модел исто така,се чекаше 2-3 месеци.


Е добро де, Пасатот е 2.0 BiTDI со истите 250 коња и слични 500 Nm, подобри перформанси (6.1 до 100 вс 6.5 кај Аудито), 4Motion погон на сите четири тркала, DSG со 7 брзини, одлични седишта и милион матракуки. Реално, примарните три разлики се големината (пасатот би требало да е за нијанса помал, не сум проверил) дизајнот и брендот. Да потсетам дека Пасатот го има новиот TFT екран со инструменти, А7-цата нема такво нешто.. Ете.. Разликата ете ја - 10.000 евра без попуст во корист на Пасатот, во однос на А7 со значителен попуст.

И повторно - тоа е набилдана цена. Со многу, многу, многу дополнителна опрема. Во Германија Passat 2.0 BiTDI Highline почнува од 45.000 евра, а пошто е Хајлајн и во факинг Германија, сигурен сум дека има повеќе од доволно опрема.

--

Едит: Набрзинка се дрзнав да конфигурирам Audi A7 3.0 TDI во Германија. Со новата, 270-коњска верзија на 3.0 TDI (не BiTDI) и сооооолидно опремена (меѓу другото, работите што ги наведе ти) стигнав до цена од околу 81.500 евра.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6786
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8754 на: 16 Октомври 2014, 16:32:42 pm »
Зеро, народниов автомобил е прескап, претераа со цените, оправдано или не тоа е моабет за во друга тема, а7 затоа што нема екран кој што за да се произведе кошта можеби помалку од 100еур не ја прави полошо возило од пасатот. Добар голф со добар мотор над 22-23еур е претерано скапо, пасат 40+ исто така.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8755 на: 16 Октомври 2014, 16:38:02 pm »
Како што рече Дени - нормален, солидно опремен Пасат ќе кошта 29.000 евра, исто како и до сега. Толку ќе кошта и новото Мондео.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8727
  • Пичлеме
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8756 на: 16 Октомври 2014, 17:50:09 pm »
Абе батали Мондео, Форд е тоа, оправдано е, ама за Фолцваген никако да се оправдаат цените...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8757 на: 16 Октомври 2014, 18:02:44 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8758 на: 16 Октомври 2014, 20:13:27 pm »
Е добро де, Пасатот е 2.0 BiTDI со истите 250 коња и слични 500 Nm, подобри перформанси (6.1 до 100 вс 6.5 кај Аудито), 4Motion погон на сите четири тркала, DSG со 7 брзини, одлични седишта и милион матракуки. Реално, примарните три разлики се големината (пасатот би требало да е за нијанса помал, не сум проверил) дизајнот и брендот. Да потсетам дека Пасатот го има новиот TFT екран со инструменти, А7-цата нема такво нешто.. Ете.. Разликата ете ја - 10.000 евра без попуст во корист на Пасатот, во однос на А7 со значителен попуст.

Прилично си во право во врска со ова.
Јас радо би возел Пасат напукан со најдоброто ниво на опрема за разлика од грдоно А7. Повеќе го сакам изгледот на business and professional looks на пасатот отколку мрачното, досадно и неинтуитивно Ауди кое е најгрдо од целата конфекција.


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14339
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8759 на: 16 Октомври 2014, 20:38:06 pm »
Tragicno e so lugje ke go kupuvaat.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D