Аудито е со 3.0 тди,8 брзини ДСГ,босе,с-лајн,кватро,и милион др ситници како сд-картици,алкантари и чудби. И тоа цената беше за "старо за ново".
Не беше изложбен модел исто така,се чекаше 2-3 месеци.
Е добро де, Пасатот е 2.0 BiTDI со истите 250 коња и слични 500 Nm, подобри перформанси (6.1 до 100 вс 6.5 кај Аудито), 4Motion погон на сите четири тркала, DSG со 7 брзини, одлични седишта и милион матракуки. Реално, примарните три разлики се големината (пасатот би требало да е за нијанса помал, не сум проверил) дизајнот и брендот. Да потсетам дека Пасатот го има новиот TFT екран со инструменти, А7-цата нема такво нешто.. Ете.. Разликата ете ја - 10.000 евра без попуст во корист на Пасатот, во однос на А7 со значителен попуст.
И повторно - тоа е
набилдана цена. Со многу, многу,
многу дополнителна опрема. Во Германија Passat 2.0 BiTDI Highline почнува од 45.000 евра, а пошто е Хајлајн и во факинг Германија, сигурен сум дека има повеќе од доволно опрема.
--
Едит: Набрзинка се дрзнав да конфигурирам Audi A7 3.0 TDI во Германија. Со новата, 270-коњска верзија на 3.0 TDI (не BiTDI) и сооооолидно опремена (меѓу другото, работите што ги наведе ти) стигнав до цена од околу 81.500 евра.