Баш сакав и јас да го пишам истото за интеркулерот.
Другар во Грција имаше Impreza 1.6 Turbo (GG генерација). Не знам точно што-како, мислам дека беше некоја лимитирана серија за Грчки пазар (пошто они имаа/имаат огромни давачи за поголеми мотори) и памтам дека со промена на BOV и преместување на интеркулерот од напред (да, имаше FMIC) на своето прописно место ем скрати околу 3 метра цевки, ем количето си дојде на сосема солидни 180-190 коња.
Муабетот беше дека овие Импрези најверојатно се донесени во Грција као 1.6 атмосферци и после им е додавано турбо. Имаа некои ужасни мапи и беа демек по 150 коња.
Еве слика од конкретната кола.. Ќе забележите дека интеркулерот е напред..