Плус у Западна Европа колите најчесто се зимаат на лизинг, било од приватни лица, било од фирма, плаќаш за Сандеро од 128 eur нагоре (https://www.sixt-neuwagen.de/konfigurieren/dacia/sandero/schraeghecklimousine?customerType=private) и си возиш ново ауто 10К км годишно за таа цена. Осигурање си плаќаш сам. Што е 128 еур месечно?
Ова е се на се? Мислам дека и 90те коња плус ти даваат ефтино осигурање и ефтина регистрација. Ако се земе тотал трошок месечно ќе е многу голем бенефитот во однос на друга кола.
да, ама без да бираш боја, туку основната што ја нудат и исто све по дифолт. Ако сакаш да додаваш работи/опрема, ќе кошта повеќе нормално. Плус скоро секогаш има некои акции на одредени модели, па се зима кола и за 80 еур месечно. Ко за втора кола и не е лошо, ако се има потреба. Ја возиш 4 години, ја враќаш. Ако направиш штета, ја испраљаш многу и слично, нормално ќе си доплатиш согласно условите од договорот, значи треба пазење.
Еве ги деталите за лизингот за Самдерото со 69 PS
:
Calculation example
(all prices include the statutory VAT, currently 19% )
contract term 48 months
48 monthly installments each €127.36
onetime special payment €0.00
Transfer costs (one-off) 1 €1,041.50
final payment €339.00
Price upon exercise of the purchase option €6,949.50
total amount €14,645.58
Total amount without exercising the purchase option €7,696.08
purchase price 2 €11,914.59
list price 3 €11,300.00