Абе зависи, како е возена, колку е возена, колку пати е ремонт правена, какво уље е ставано, каков бензин е ставан...
Компресијата може да се намали на 100.000км, ама може и на 300.000....
Ако се намали компресијата, прво и основно што ке биде, ке ти појави тешко палење, и кога ке стискаш на гас нема да одзива, не во 5 степен на пренос, туку уште во 2 и 3 степен на пренос. Компресија најчесто губи 1 до 2 клипа, неможе цел мотор туку така наеднаш после 100 000 км одма на сите клипови да изгуби, ете ти го фаланга нека ти рече за неговиот кадет како едната карика му е пукната и само на тој клип има малку намалена компресија, а останатите си се топ.
Па искрено, братучед ми има 15.000км со скутерот (му иди 120км/ч досега никаков квар), додека еден човек купи скутер, го мачеше на угорниви, уље му мењаваше едно никакво (од 150 денари), никакви филтри му немаше сменето, и не му креваше више од 80... И веќе на 2000км му блокира, направи ремонт (даде околу 100евра) па потоа му одеше 90км/ч и после веќе го продаде (се оттараси)....
Истото е и со коли, само што не откажуваат на толку малку возење...
Кај си видел кола после 2000 км поминати наместо 200, да иде едвај до 150 ? Кола и скутер не се исто, моторот на колата каде каде е поиздржлив. Кадетон мој којзнае колку има поминато, стар е 40 години, па рано наутро под саух пали како нова кола (освен на врнежливо време, тогаш на ништо нејке да запали, и на гурање едвај ке запали, ама тоа е веке проблем со струјата кој неможеме да го откриеме со таткоми), па тамам работа сеа ова саксо 10 години старо да губи толку од снагата, баш напротив, тоа е сега во златни години, разработено моторче, милина. Ако моторот на колата има 9:1 компресија и се намали таа на сите клипови на 8:1, одма ке се осети тоа како што и фаланга ти го постави прашањето. Не е тоа туку така, си поминал 100 000 км, готово немаш компресија. Се додека пали без проблем дури и со стар акумулатор и кога ке стиснеш на гас колата прима, значи компресија си има тамам.