150 е веќе многу - до 140. Многу е поважен вртежниот момент - 300 нм!
Remap za tvojot motor e mozebi najdobriot zafat sto mozes da go napravis.
Cenatata ti e poveke od solidna, rezultati garantirani, uzivanje isto taka.
Batali spustanje..kolku i da izgleda cool,ke te kosta skoro isto, a ke dobies tvrda voznja, amortizirana predna letva i pcuenje po skopski sahti.
neznam zasto tolku tragicno go dozivuvate toa trvda voznja, pcuenje itn itn, 6 god ja vozam spustena kolata i super mi e, uzivam vo zamaranjeto so drupki i trotoari ama koga ke dojde krivina filingot e golem
i kaj i da e koga ke kupam nova kola prno nesto sto ke napraam i menjam amortizeri i spirali i ja spustam najveke sto moze
Vo red, tvoj izbor.
Kaj mene kolata e fabricki spustena 2cm ponisko od drugite modeli, prednicata e 4 prsta od zemja i vozam na 50 ka profil gumi..taka da "kiflenje" vo krivina nema.
No...
Ne uzivam koga taman koga sum se opustil na pedalja za gas...ke roknam vo dupka na Partizanska, cela kola ripa, a vo kabinata imam zvuk kako nekoj so hebla da ja mavnal odnadvor.
Ne uzivam koga pri siminjanje od obicen trotoar prednicata mi zakacuva odozdola ..( zatoa imam fabricki plasticni stitnici za branik odozdola inace ojde branikot).
Ne uzivam koga znam deka na sekoja dupka, udarot sto treba da go absorbira spiralata se prenesuva amortizerot i na prednata letva.
Pcujam bidejki mi stalo do kolata i deka plakam godisno po 16.000 za registracija a del od tie pari bi trebalo da odat za odrzuvanje na patistata.
Mi se dopaga spusteno auto, no ova e pogresna drzava za takvo uzivanje ..ako moze da se narece uzivanje.
Kako sto trgnalo, Firehawk Indy 500 gumi ne i begaat.
.....pa neka se kifli vo krivini kolku saka.
http://impalass.uniquekind.net/HostedImages/Rallyes7.jpg