Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 85668 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #120 на: 17 Јуни 2012, 13:14:22 pm »
Немора штрафче можи вакуумот воопшто да не се носи на електромагнетниот вентил кој управува со ЕГР-от туку на него да оди само конекторот со двете жици на кои воедно се поврзува и намотката на релето. Диодите како што гледам се обични исправувачки предвидени за струја од 0.3А што значи 3 од серијата 1N400x можи да се употребат без проблем. Ако се вади ЕГР-от значи дека отворот на кој што налегнува дискот од ЕГР-от во граната ќе остани отворен. Само еднои прашање како ова ќе се одрази на работата на моторот и на потрошувачката? ЕГР-от управува со турбината. Дали тоа ќе значи дека турбината побрзо ќе се вклучува?
Егр-от не управува со турбината..

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #121 на: 17 Јуни 2012, 13:17:14 pm »
A be Proff. Semata ne e slozena. Ja gledav. Mislam deka diodi ke najdes vo prodavnica. Rele imas od koli, i tie ne se povekje od 100 denari. Zemi nekoe taka da e podoverlivo pogolemo.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #122 на: 17 Јуни 2012, 13:22:54 pm »
??? Неисправен ЕГР не ја вклучува турбината. На некој начин управува со неа. Со дупната мембрана колата едвај постигаше 2500 врт и тоа беше мамксимум снага што можеше да се добие,а од турбината немаше ни трага ни глас. Со исправен ЕГР турбината си отвора функционира и едноставно осеќаш дека управуваш со моќно возило, а не ко фичо да возиш :)
Ова го кажувам од искуство и очигледно има врска меѓу ЕГР-от и турбината
Доколку се затапи и контролниот вентил за лептирите во реална функција ќе биди само контролниот вентил за турбината :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #123 на: 17 Јуни 2012, 13:23:24 pm »
Едно мало реле за на плоча ќе ти заврши работа, по можност да не е тромо и да нема големи осцилации на контактите.На бугарскиот форум велат дека со такво од кола имал проблем, па го заменил со реле од централно за кола.
Затоа сакам да го заменам со транзистор.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #124 на: 17 Јуни 2012, 13:24:51 pm »
A be marsher toa e super .. Ama releto nekogas mozes da go najdes za bespari a tranzistor e poslozen neli.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #125 на: 17 Јуни 2012, 13:26:11 pm »
Ништо посложено, се работи за 20ден материјал. ама највероватно ќе влезе во игра оптокаплер, да ги одвојам галвански двете кола.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #126 на: 17 Јуни 2012, 13:27:14 pm »
Мислиш да го погонуваш релето преку транзистор? Можиш и со тиристор да го решиш..пак ќе имаш бесконтактен прекинувач
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #127 на: 17 Јуни 2012, 13:28:19 pm »
Ne be zasto ne e taka na semata. Mnogu e prosto. Ne gledam tranzistor. Samo najdi relinja i probaj. Valjda od 2-3 ke se pogodi edno. Jak stos e semata. Rusite ja testirale..

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #128 на: 17 Јуни 2012, 13:47:07 pm »
Шемата си е ОК. Го разбирам маршер шо сака да кажи. Шемате генерално останува иста само што му се овозможува поголема сигурност на реботата на релето или се модифицира во безконтактно прекинување само што со тоа би се усложнила шемата, а докажано е дека наједноставните решенија се воедно и најпрактични :).
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #129 на: 17 Јуни 2012, 13:48:41 pm »
Zasto da se usloznuva koga moze da bide ednostavno a ima relinja i veruvam deka ne se skapi. Ova bi zastedilo cistenje na EGR i ostanati gluposti.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #130 на: 17 Јуни 2012, 13:51:49 pm »
Баш така. Како што гледам диодите кои се ставени во колото на МАФ сензорот се во функциа само кога контролниот вентил ќе добие сигнал да управува со ЕГР-от. Се до тој момент диодите се премостени со контактите од релето кои се нормално затворени.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #131 на: 17 Јуни 2012, 13:54:02 pm »
Poprosto od toa nema. Lesno e veruvam za izvedba. Samo treba lemenje :(. Veruvam deka moze da bide poefektivno i sekako eden problem se resava.

Bugarite probale i se falat. Podobro na 10000Km da se menuva rele otkolku EGR od gadnata nafta.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #132 на: 17 Јуни 2012, 13:56:06 pm »
Можи да се направи и без капка калај - значи без лемење :)
A каква разлика ќе има во работата на моторот? Сепак нема ЕГР. Логично би било да има побрз трансфер на информациите до  ECU
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #133 на: 17 Јуни 2012, 13:58:33 pm »
E pa Buugarite vikaat trebalo da se lemi. Ama ako ima spodobro resenie probaj i zacuvaj go EGR-ot. Stavi mu plocka neka stoi (kako kaj mene) ama naprazno druka. Nema MAF da gleda dali raboti ili ne. Stariot SDI motor e takov. Novite mozda imaat i MAF ama cisto se somnevam.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #134 на: 17 Јуни 2012, 14:01:30 pm »
Ако се употреби стандардно автомобилско реле тога се се решава со помош на папучи и фастони за спојување што значи нема лемење, само жици и клешта за папучи, а воедно ќе изгледа и ептен професионално
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!