Лошипатишта,
Луѓето во светот не возат кантуле како твоето кое било новo кога татко ти бил ерген. Понатаму, некој кој има релативно нов автомобил кој го искеширал 20000-30000 евра и во моментот е бар пола од таа сума, ни на крај памет нема да си помисли да стави половна и репарирана дизна. Напротив ќе ги смени сите со нови, фабрички, поготово ако автомобилот го користи професионално.
Што се однесува до скапоста на CR, дај не рони бисери. Тоа е 50 години стара технологија која масовно се употребува во последниве 10 години. Денес не постои производител на дизел мотори за автомобили без CR технологија.
Zaradi nekoja pricina mnogu te nerviram, pa ne ispustas sansa da vregas, no i povtorno da bidis greska:
1. Corsata iako e skromno vozilo, sepak ne e kantule. I vo sekoj pogled e izmislena za Fiestata-grob sto ja imase. Voopsto ne se sramam od Corsata, kolku da znaes, toa e makedonskiot son za srednata klasa, i ednas na 2-3 nedeli obavezno dobivam ponuda od zainteresirani kupci. I na kraj kraevi, me boli skrotumot za tvoeto mislenje okolu mojata kola
2. Common rail-ot prv go vovede vo patnicko vozilo Fiat vo 1997 godina vo 156kata. Da, nekoj go izmislis pred 50 godini, no kako izum ne e upotrebuvan se dodeka Fiat ne resi da go vovede vo masovno proizvodtsvo. Ponatamu se e istorija, CR stanuva standarden sistem za vbrizguvanje kaj dizelite. W probuva da tera na svoja strana so PD, no toa zavrsuva vo korsokak i od 2009 i W preminuva na CR.
3. Bogatite luge se daleku poskrzavi od obicnite luge. Bogatite luge skoro sekogas gledaat da ne platat skoro nisto dokolku toa e mozno, i da, bogatite luge bi zele polovna dizna 10 pati pobrgu otkolku nova originalna. Lugeto so koi sorabotuvame se bogati, obicno germanci, pa dobro znam kolku se skrzavi.
4. CR e preskapa tehnologija rekov jas, a vidi koi biseri gi napisa ti kako oodgovor