Автор Тема: Одржување на турбодизел автомобилите  (Прочитано 32806 пати)

Отсутен vlatch3

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #15 на: 24 Мај 2011, 11:43:24 am »
Момци , дали ке Може некој да ми каже нешто повеке за , промена на бризгалките на дизел моторите .. Фала :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #16 на: 24 Мај 2011, 11:53:13 am »
Diznite kaj dizel motoritre so kvalitetna nafta teraat poveke od 350.000km, a nivnata zamena trae 15 minuti i

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #17 на: 24 Мај 2011, 12:33:33 pm »
Со нашава нафата векот им е драстично намален. Но, има и пациенти кои ќе се излажат да стават црвена нафата и ќе сјебат и бош пумпа и дизни и све. Малку поблаго, но сепак многу опасно е користење на биосрањедизел.

Сум видел во неколку наврати такви гревчиња. Последен пат кај маршер во сервис дојде еден селанец со тазе купена Опел Омега од увоз. Тенок бил со пари, па за да ушпара беше ставил црвена нафта за 500 денари. Исходот беше поебана дизна и бош пумпа. Буш пумпата беше 700 евра, а една дизна е 400 до 450. Само што мора да се сменат сите дизни, значи 1600 до 1800 евра + 700 евра, а тоа се заштеда од цели -2500 евра + 150 денари разлика во цената меѓу црвена и нормална нафта.

Со други зборови, современите турбо-дизели се многу осетливи на идиоти и лошо гориво. Одржувањето и сервисирањето е многу поскапо и штетите кои може да настанат од несоодветно и нередовно одржување се големи. Што се однесува до горивото, нашево е срање. Токму затоа и ниедна групациуја не дава целосна гарнција на моторот за нови возила без оглед на тоа што се одржуваат во овластен сервис и се точи гориво по "спецификација".

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #18 на: 24 Мај 2011, 15:11:37 pm »
1.Ako gi poracuvas od Opel-Germanija ke gi dobies tie ceni. No edna zamenska dizna od bilo koja prodavnica za avtodelovi ke te kosta od 1000-3000 denari, nema da tera 400.000 km no solidni 100.000.
2.Neznam zosto moralo da se menuvaat site dizni, dizna se menuva edna.
3.Nova 'bosch' pumpa ke ja platis 700-1500 evra, no za takov 'srecko' sto kupil nova originalna pumpa ne sum cul, se kupuvaat polovni 50-150 evra.


Novite CR dizeli se osetlivi na losa nafta, no onie klasicnite dizeli sto se proizveduvaa do ~2000 godina i koi imaa mehanicka bosch pumpa rabotat i na kerozin i na brilijant.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #19 на: 24 Мај 2011, 17:20:42 pm »
1.Ako gi poracuvas od Opel-Germanija ke gi dobies tie ceni. No edna zamenska dizna od bilo koja prodavnica za avtodelovi ke te kosta od 1000-3000 denari, nema da tera 400.000 km no solidni 100.000.
Цената е од производителот на дизните, а не од Опел. Прашај го маршер колку чини една дизна за конкретниот модел ќе ти каже.

Цитат
2.Neznam zosto moralo da se menuvaat site dizni, dizna se menuva edna.
Затоа што ако смениш една дизна моторот нема да ти работи рамномерно. За ова ќе ти елаборира маршер, ако има време и воља. Според него МОРАЛНО е да се сменат комплет сите дизни. Среќа што несреќникот има мотор со 4 цилиндри, а не шестак па ќе плати само 4 дизни.

Цитат
3.Nova 'bosch' pumpa ke ja platis 700-1500 evra, no za takov 'srecko' sto kupil nova originalna pumpa ne sum cul, se kupuvaat polovni 50-150 evra.
Секако, можеш да купиш и бош пумпа од друг мотор. Можеш дури и со чекич да го искршиш автомобилот. Твој си е. Ама ако сакаш да работи како што треба ќе си купиш оригинална, од технички аспект. А таа сигурно не е 10 пати поевтина.

Цитат
Novite CR dizeli se osetlivi na losa nafta, no onie klasicnite dizeli sto se proizveduvaa do ~2000 godina i koi imaa mehanicka bosch pumpa rabotat i na kerozin i na brilijant.
Не знам за старите CR дизели, ама знам дека CR е технологија која се користи со години и се наредно што излегува со таа технологија. Тоа што ти имаш 20 години стар мотор не е репер за светот. BTW, дополнително осетливи се и моторите со филтри за честички, поготово кога колата ја вози идиот и ќе ја угаси за време на самочистење.

Патем, жити очи, дај пушти некој линк каде тие дизните за 2.0 турбо-дизел чинат 15 евра по комад и тие бош пумпите се 50 евра. Некако имам чувство дека си отворил страница за вицови.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #20 на: 24 Мај 2011, 17:38:38 pm »
Ima nekoj iskustvo so Turbo Timer?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #21 на: 24 Мај 2011, 17:46:33 pm »
1.Ako gi poracuvas od Opel-Germanija ke gi dobies tie ceni. No edna zamenska dizna od bilo koja prodavnica za avtodelovi ke te kosta od 1000-3000 denari, nema da tera 400.000 km no solidni 100.000.
Цената е од производителот на дизните, а не од Опел.
ne zaebavaj

Цитат
Прашај го маршер колку чини една дизна за конкретниот модел ќе ти каже.
Cenata za moite dizni e 120 evra/parce od ovlasten servis od germanija. No nemam namera da kupuvam, ako e potrebno ke zemam polovna za 10 evra.


Цитат
2.Neznam zosto moralo da se menuvaat site dizni, dizna se menuva edna.Затоа што ако смениш една дизна моторот нема да ти работи рамномерно. За ова ќе ти елаборира маршер, ако има време и воља. Според него МОРАЛНО е да се сменат комплет сите дизни. Среќа што несреќникот има мотор со 4 цилиндри, а не шестак па ќе плати само 4 дизни.

prvpat slusam deka nekoj gi smenil site dizni komplet a bila rasipana samo edna, a se druzam so mehanicari. Sigurno ne znaes, no pritisokot na diznata se steluva, i mozno e da se nasteluvaat site da rasprskuvaat na ist pritisok. No jas tvrdam deka na bilo koja kola sto ima nad 100.000km da i gi izmeris diznite nikoja ne pusta na deklariraniot pritisok, i toa ne ja narusuva rabotata na motorot.


Цитат
Не знам за старите CR дизели, ама знам дека CR е технологија која се користи со години и се наредно што излегува со таа технологија. Тоа што ти имаш 20 години стар мотор не е репер за светот. BTW, дополнително осетливи се и моторите со филтри за честички, поготово кога колата ја вози идиот и ќе ја угаси за време на самочистење.

CR tehnologijata e seuste premnogu skapa, a DPF bezobrazno skapa i toa vo ime na nekakva si licemerna ekologija.

Цитат
Патем, жити очи, дај пушти некој линк каде тие дизните за 2.0 турбо-дизел чинат 15 евра по комад и тие бош пумпите се 50 евра. Некако имам чувство дека си отворил страница за вицови.

http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=+Ln1nA0XXrM=&type=&new=&file=uxYFy7VMG7ObgS155d6dig==&q=mYYZmOqXMcxYYlqMs8NT0w==


diznite na staro se kupuvaat za 500-1500 denari i tie voobicaeno se podobra opcija od novite sto se prodavaat kaj nas.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #22 на: 24 Мај 2011, 19:11:39 pm »
A so TD masina imas??

Jas imam 1.9TDI na A3, osven so trosi do ulje odnosno do pola litar na 10 iljadi nisto drugo,

Normalno nezagreana nikako da ne ja gazis, do dusa jas imam i temperatura na uljeto da gledam toa mislam e pobitno od temp na razladna tecnost sto e standard kaj site koli osven kaj Opel

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #23 на: 24 Мај 2011, 19:31:14 pm »
Haha. Mojot Opel 1.5TD ima merac na temperatura na voda. Gi trgnaa na novata Corsa D i Astra H, zatoa sto se idioti!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #24 на: 24 Мај 2011, 20:52:20 pm »
Haha. Mojot Opel 1.5TD ima merac na temperatura na voda. Gi trgnaa na novata Corsa D i Astra H, zatoa sto se idioti!

I gi vratija vo novata Astra bidejki im dojde pamet koga pocnaa da im nosat  skuvani motori poradi obicen kvar na termostat.

Inaku na vremeto vo Opelite se stavalo i voltmetar,merac za pristisok na maslo, senzor za istrosenost na plocki,senzor za pedala na kocnica ( sijalickata se gasi pri prvoto stiskanje na kocnica kako znak deka e OK)... i mnogu drugi raboti.

Sekoe davanje kontakt e ko "srekna nova godina" pri palenje na "samo" 17 kontrolni sijalicki.
 ;D ;D


..ali toa bilo na vremeto...
« Последно менување: 24 Мај 2011, 21:13:49 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #25 на: 24 Мај 2011, 21:57:39 pm »
Spored mene nepohodno e sekoja kola da ima merac za:
-temperatura na voda
-kolicestvo na voda, da izvestuva koga nema voda, ova e od kriticno znacenje, ako se skini crevo vo vozenje ke zariba motorot bez da go setis.
-pritisok na maslo, za da znaes koe maslo e skart i ti go jade motorot ziv.
-temperatura na maslo, za da znaes dali motorot e dovolno zagrean za da go nagaznis.
-kolicestvo na maslo.
-pritisok na gumi. Ovoj merac e mnogu podcenet, a e od golema vaznost za sigurnosta na soobrakajot. Izdisani gumi mozat da eksplodiraat pri podolg pat!

osven prvoto, ostanatite skoro nikoja kola gi nema.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #26 на: 24 Мај 2011, 22:15:06 pm »
Spored mene nepohodno e sekoja kola da ima merac za:
-temperatura na voda
-kolicestvo na voda, da izvestuva koga nema voda, ova e od kriticno znacenje, ako se skini crevo vo vozenje ke zariba motorot bez da go setis.
-pritisok na maslo, za da znaes koe maslo e skart i ti go jade motorot ziv.
-temperatura na maslo, za da znaes dali motorot e dovolno zagrean za da go nagaznis.
-kolicestvo na maslo.
-pritisok na gumi. Ovoj merac e mnogu podcenet, a e od golema vaznost za sigurnosta na soobrakajot. Izdisani gumi mozat da eksplodiraat pri podolg pat!

osven prvoto, ostanatite skoro nikoja kola gi nema.
Се сложувам за дел од тие. Плус звучна индикација ако е подигната рачната при брзини поголеми од 5кмч.

А секоја кола НЕ СМЕЕ да има покажувач за:
-прегорена сијаличка било каде
-оставен клуч во брава
-неставен каиш (смее визуелна - НИКАКО звучна индикација)
-слични срања кои секое глупо ново ѓубре ги има.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #27 на: 24 Мај 2011, 23:01:53 pm »
Лошипатишта,

Луѓето во светот не возат кантуле како твоето кое било новo кога татко ти бил ерген. Понатаму, некој кој има релативно нов автомобил кој го искеширал 20000-30000 евра и во моментот е бар пола од таа сума, ни на крај памет нема да си помисли да стави половна и репарирана дизна. Напротив ќе ги смени сите со нови, фабрички, поготово ако автомобилот го користи професионално.

Што се однесува до скапоста на CR, дај не рони бисери. Тоа е 50 години стара технологија која масовно се употребува во последниве 10 години. Денес не постои производител на дизел мотори за автомобили без CR технологија.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #28 на: 24 Мај 2011, 23:34:31 pm »
Лошипатишта,

Луѓето во светот не возат кантуле како твоето кое било новo кога татко ти бил ерген. Понатаму, некој кој има релативно нов автомобил кој го искеширал 20000-30000 евра и во моментот е бар пола од таа сума, ни на крај памет нема да си помисли да стави половна и репарирана дизна. Напротив ќе ги смени сите со нови, фабрички, поготово ако автомобилот го користи професионално.

Што се однесува до скапоста на CR, дај не рони бисери. Тоа е 50 години стара технологија која масовно се употребува во последниве 10 години. Денес не постои производител на дизел мотори за автомобили без CR технологија.


 ;D

Zaradi nekoja pricina mnogu te nerviram, pa ne ispustas sansa da vregas, no i povtorno da bidis greska:

1. Corsata iako e skromno vozilo, sepak ne e kantule. I vo sekoj pogled e izmislena za Fiestata-grob sto ja imase. Voopsto ne se sramam od Corsata, kolku da znaes, toa e makedonskiot son za srednata klasa, i ednas na 2-3 nedeli obavezno dobivam ponuda od zainteresirani kupci. I na kraj kraevi, me boli skrotumot za tvoeto mislenje okolu mojata kola  ;D

2. Common rail-ot prv go vovede vo patnicko vozilo Fiat vo 1997 godina vo 156kata. Da, nekoj go izmislis pred 50 godini, no kako izum ne e upotrebuvan se dodeka Fiat ne resi da go vovede vo masovno proizvodtsvo. Ponatamu se e istorija, CR stanuva standarden sistem za vbrizguvanje kaj dizelite. W probuva da tera na svoja strana so PD, no toa zavrsuva vo korsokak i od 2009 i W preminuva na CR.

3. Bogatite luge se daleku poskrzavi od obicnite luge. Bogatite luge skoro sekogas gledaat da ne platat skoro nisto dokolku toa e mozno, i da, bogatite luge bi zele polovna dizna 10 pati pobrgu otkolku nova originalna. Lugeto so koi sorabotuvame se bogati, obicno germanci, pa dobro znam kolku se skrzavi.

4. CR e preskapa tehnologija rekov jas, a vidi koi biseri gi napisa ti kako oodgovor

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #29 на: 24 Мај 2011, 23:37:41 pm »
@Gojdo

Незнам зошто пробуваш да му објасниш-кога он "знае се"