Автор Тема: Зошто никогаш нема да возам на плин / Безбедност кај возилата на плин  (Прочитано 8167 пати)

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Цитат
Директорот на поштата во Чаир и висок функционер на ДУИ, Насер Османи кој е познат како Командант Бреза , се уште е во критична состојба по сообраќајната несреќа што ја преживеа вчера кај Долно Блаце.

Од Ургентниот центар велат дека Османи е се уште во животна опасност поради тешки повреди на главата.

Сообраќајката се случила вчера околу 11:30 часот, кога автомобил на Македонски пошти „волксваген кеди“ со кое управувал Османи се судрил со автомобил „БМВ“, кога се враќал од Косово.

Османи се здобил со тешки изгореници, откако експлодирал плинскиот уред во возилото.  Во сообраќајката повреден е и неговиот сопатник, но и возачот на „БМВ“-то.

Ова не е единствен случај кој сум го прочитал кога станува збор за плинот па затоа никогаш не би се осмелил да возам на плин.

Знам дека многумина возат на плин и тврдат дека е безбедно да се вози па ако имате време продискутирајте ги фактите за/против.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Еве ги сите факти за и против:


BTW, возам на плин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Уште малку надополнување:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Сакаш да кажеш дека службеното Кеди немало Атест на плинскиот уред или дека бил каубојски инсталиран? Баш ме интересира за каков уред станува збор и каде е вграден!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
И мене. Со оглед на тоа под каква управа се македонски пошти последниве 10-тина години, ич не би ме зачудило такво нешто.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Дообјаснување.



Страшниот дел кај колата е бензинот, а плинот реагира многу подоцна. Подобро пиши „зошто никогаш нема да возам на бензин, туку ќе си возам на нафта.“

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Заеби ти тоа :) Бензин со цигара не можеш да запалиш, ама плин ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Нафта ни со чкорче...

Убаво е да се прочита се, како што треба. За да се срушат стереотипите. Ова важи за секоја тема.

« Последно менување: 02 Јуни 2012, 10:59:54 am Deni »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
LPG на атмосферски притисок се пали на околу 500 бензин на околу 495 степени

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Заеби ти тоа :) Бензин со цигара не можеш да запалиш, ама плин ...
тоа е друга ситуација.кога има затворен простор во кој е насобран плин,и условот да има кислород да го подржи горењето.
ситуација палење боца од мало плинско:
плинот може да го запалиш ама нема да експлодира,поголемиот притисок во боцата ќе го бутка секогаш пламенот кон надвор.експлозијата се јавува кога пламенот ке навлезе малку внтатре,а тоа се случува кога ќе се испразни скоро целата боца.може и никогаш.имам гледано во живо палење на боца за плинско од оние малите.фрлаше пламен ко лудо,може 2 метра но не експлодира,бев  на лице место,кога се потроши плинот се угасна и пламенот.

е сега зошто екслодираат понекогаш возилата што возат на плин.причината е малата искра од свекиците кога ке се насобере поголема количина на плин во еден затворен простор кој е доволен за експлозија.или бакарните цефки при сударот ке пукнат и пуштаат плин кој под хауба(или внатре во возачката кабина ако сите прозори затворени) се акумулира и мала искра од свеќиците прави експлозија.

боца полна со плин не експлодира.ги тестираат на многу поголем притисок прво со вода,видено погоре на еден клип.значи нема шанси да експлодира плинот.
тоа би било на кратко.

форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Plin ne e opasno be. Ako e se vo red nema maka. Problemot e ako od nekade istekuva. Metanot e malce poopasen.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Заеби ти тоа :) Бензин со цигара не можеш да запалиш, ама плин ...

Неможеш ни плин ;) . Пробано. Пробај и ти.

Од моја гледна точка е опасно плин доколку се случи поголема сообраќајка колку што е опасно и бензин. Нафтата е нај безопасна. Во тој случај гоцевски цепај само на нафта ;D

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 797
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Vo Bitola taksi lada bese smackana od voz i edinstveno zdravo nesto sto ostana bese bocata za plin.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Чудно како дошло до експлозија кога се работи за директен судар. Боцата ваљда е позади.



Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
100% е до вградениот плински систем во колата на директорот.

Боците за плин ги тестираат во фабрика на околу 60бари, можеби и малку повеќе, а плинот во колата се чува на максимум 13-14бари, што по некоја приближна математика боцата треба својот волумен да го намали за 5-6 пати, и можно е да се достигне притисокот за експлодирање на боцата, а тоа да се случи треба боцата да оди под 100тонска преса ;D

Според мене палењето на плинот секогаш е од неисправна инсталација, ги нема потребните заштити и неповратни вентили...