Автор Тема: Спасете го Нирбургринг!!!  (Прочитано 4026 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Спасете го Нирбургринг!!!
« на: 20 Декември 2010, 19:01:09 pm »
Кој би помислил дека треба да се спасува воопшто...
Ме мрзи да ја пишувам целата сторија така да, еве, видете си сами:

http://www.autoblog.com/2010/12/20/video-sabine-schmitz-needs-your-help-to-save-the-nurburgring/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

http://www.facebook.com/SaveTheRing?v=wall
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #1 на: 20 Декември 2010, 20:58:08 pm »
Ај да видиме што ќе излезе од се ова. Голема штета ќе биде ако се затвори стазава. Ќе ми остане неостварена желба...

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #2 на: 21 Декември 2010, 02:14:13 am »
Абе и мене тоа ми е криво... Додека да стигнам до можност да си купам спортска кола или да возам на стаза, нити стаза ќе постои нити па спортска кола... Одоше синко, све у ку**ц! :@
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #3 на: 21 Декември 2010, 08:17:26 am »
500.000.000 evra vo dolg ?$#$!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #4 на: 21 Декември 2010, 10:48:31 am »
да издвоиме една четвртина од буџетот на Македонија за спас на стазата :), шала на страна не верувам дека би престанала да функционира, германците не се народ што ќе дозволат таква инфраструктура да пропаѓа, верувам дека државата ќе им помогне, а во случај на банкрот мислам дека ќе дојде само до промена на сопственик и стазата ќе продолжи да си функционира

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #5 на: 21 Декември 2010, 10:57:40 am »
Не биди сигурен. Лани кога Опел беше пред банкрот, германската влада ладнокрво одби да го откупи Опел од ГМ и одби да даде помош. Го остави на милост и немилост на ситуацијата во која се најде. Опел беше приморан да отпушти неколку десетици илјади вработени.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #6 на: 21 Декември 2010, 11:08:22 am »
Дали Опел се консултирал со германската влада пред да биде продаден на ГМ?

И постои огромна разлика од инвестирање во германска фирма и сопственост и инвестирање во странска фирма и сопственост. Со самата продажба на ГМ, Опел веќе не е германска фирма.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #7 на: 21 Декември 2010, 12:24:32 pm »
Не е германска фирма, само што се наоѓа во германија, запослува германци и плаќа давачки на германија. Доколку пропадни 100.000 работници во германија ќе останат без работа, и милиони евра во давачки нема да завршат во буџетот. Исто така германците го сакаат Опел и сеуште го сметаат за нивни, Адам Опел е германец, за разлика од Форд кој што само си донесе свое одделение од америка во германија и никогаш не бил германски производ.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #8 на: 21 Декември 2010, 12:27:12 pm »
Абе Опел не е Германска фирма, али има многу вработени Германци, и тука е моментот на кој што трза(ла) владата.

Али како и да е, се слагам - пошто Опел е странска фирма, нема што влада да спашава ситуација.

А за Рингот, ќе ми биде ептем жал ако отиде јабана, пошто ми е едно од местата на кои морам да возам еден ден.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #9 на: 21 Декември 2010, 13:02:18 pm »
Јебао вас Опел, дај не го мешајте во тема во која се збори за Рингот :D

Еве ја приказната околу можното затварање (се надевам нема потреба од превод):

Save The Nürburgring!

Germany's Nürburgring is the world's automotive playground. A public park for gearheads. Sadly, it's been handed over to privateers who've put the entire 'Ring at risk. Michael Frison of 20832.com explains why we need to save the Nürburgring! — Ed.

You might be surprised by reading this headline and I'm aware the subject has not gained much awareness abroad, but there's currently a serious threat to the Nürburgring.

Since it's opening in 1927, the Nurburgring has been under complete public ownership and administration, but in May of this year the complete Nurburgring race track and park was rented out to two privateers (Kai Richter, Jörg Lindner). They have no motorsports background whatsoever, but are the driving forces behind the makeover, which includes the addition of a theme park with a new roller coaster that doesn't work, more hotel capacity than the area needs, a 3,000-seat event arena, and a shopping mall. Everything appears to be far too big and remains empty most of the time.

They promised private financing, but this soon turned out to be a fake. The Minister of Finance had to resign as a consequence. Despite lack of funding completion of the project continued.

The heavy burden now sitting on Nordschleife's shoulder is the debt of approximately 400 Million Euros, which seems completely unnecessary considering complete race tracks have been constructed for a fraction of this amount.

The issue is complex and has kept fans of the 'Ring busy, but I want to share with you what just happend last week: Nürburgring officials always claim a total of two million visitors per year, but in true Wikileaks style we got ahold of an older internal document (PDF) telling a different story. Promoters always engage in number polishing, but this is of different quality. It appears there's double bookkeeping for real vs. published visitors for all events held at the Ring. Have a look at the graph summarizing the figures:

Who would dare to claim two million spectators while only 370,000 actually turned up? The Nürburgring did and they based the business plan of the new leisure park on these numbers.

You don't believe me? Ask Sabine next time you meet her. Several investigations have already been triggered by the Department of Public Prosecution, a governmental board of inquiry and the competition department of the European Commission.

And anyone who criticizes the current direction of the 'Ring is answered with force. Wilhelm Hahne — the oldest of the racing Hahne brothers (his brother Armin finished 6th last weekend at the track) — had his house searched in June of last year and as recent as last week received again a warning letter from the Nürburgring lawyers for speaking the truth.

It really hurts to get sucked into politics and to witness how they treat the heritage we all love. The worst that could happen is enthusiasts be forced to pay the price of a privateer's blunder in the form of higher prices or worse. Threats to the track include reduced maintenance of the track to reduce costs, less motorsports, and restrictions on small clubs running events in the area. Enthusiasts could also be required to book at the new hotels to race at the track.

Please spread the word if you care about Nordschleife and its heritage. Follow "Save The Ring" on facebook and question the information shared by officials.

SAVE THE RING! - to preserve Nordschleife for Motorsport use.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #10 на: 21 Декември 2010, 13:26:34 pm »
I Јас немам извозено на прстенот а би сакал тоа да го направам еден ден. На одмор да појдам до Nordschleife, да отседам неколку дена и да извозам 30тина круга, нормално документриано со онборд камера. Само првин треба  и кола да купам за таа прилика :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #11 на: 21 Декември 2010, 13:44:43 pm »
Имаш rent a car таму, едни дечки што ги знам од Хрватска, возеа со Сузуки Свифт Спорт. Со roll bar, олеснет, а друго се стандард, го изнајмиле таму на стаза.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #12 на: 21 Декември 2010, 14:11:52 pm »
Интересно, колку бараа за саат/ден/км ?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #13 на: 21 Декември 2010, 14:40:07 pm »
Е тоа не знам, може да се праша. Иначе другата кола што возеше истиот ден Nissan 350Z и која што извозе одлично време изминатиот месец учествуваше во сообраќајка во Хрватска со смртни последици (познатиот хрватски тркач Марин Чолак беше возачот на Ферарито во кое загина девојката, а дечкото со Нисанот се тркал со него), па сега се во фрка некоја.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Спасете го Нирбургринг!!!
« Одговори #14 на: 21 Декември 2010, 22:51:55 pm »
познатиот хрватски тркач Марин Чолак беше возачот на Ферарито во кое загина девојката, а дечкото со Нисанот се тркал со него
Штета, шо убав пичурник жив да изгори.
Ум шо идит отпосле не јет ум!