Автор Тема: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?  (Прочитано 610297 пати)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2385 на: 02 Јули 2017, 12:02:32 pm »
hrvatite znaat sto praat, po nase ovie se predavnici... :D deka gi predavaat drzavnite kriminalci , dodeka nije sme si gi podelile kriminalcite na nasi i vasi i se karame ciji kriminalci se podobri kriminalci...

ХРВАТИТЕ БЕСНИ: Драги туристи, не возете се по нашите автопати и не хранете ги нашите „крадци“-еве ви бесплатни патишта
...
„Во земја како што е Хрватска на која туризмот и е најважна економска гранка, покачувањето на цените на автопатиштата има два ефекти: хранење на „крадците“ кои живеат на грбот на даночните обврзници и одбивање на туристите кои, за разлика од „крадците“ , навистина и допринесуваат на цела држава“, пишува Индекс.
Наведуваат дека цените станале толку безобразно високи да на поедини места се поскапи од цената на годишните винетки во некои европски земји...
Споредуваат дека европските земји препознаваат потенцијал кој донесува брза и ефикасна циркулација, па согласно тоа ги прилагодиле и цените на своите автопатишта. Во Романија годишната винетка изнесува 28 евра. Во Швајцарија, земја која е се само не евтина, цела година може да се возите по автопатишта од 37,42 евра.

Во Бугарија цената на годишно возење низ целата земја изнесува 50 евра, баш како и во Словачка.

За споредба, цената на возење од Загреб до Сплит изнесува 26,81 евро. Тоа значи дека возење од Загреб до Сплит и обратно ќе ги чини Хрватите колку што Бугарите и Словаците ги чини возење по сите автопатишта, низ целата земја, во текот на целата година.

Во Чешка годишната винетка изнесува 55,51 евро, додека годишна винетка во Австрија чини 86,40 евра.
...
http://faktor.mk/hrvatite-besni-dragi-turisti-ne-vozete-se-po-nashite-avtopati-i-ne-hranete-gi-nashite-kradci-eve-vi-besplatni-patishta
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2386 на: 02 Јули 2017, 12:24:25 pm »
во секоја навигација има да се поддеси да избегнуваш пат што се плаќа

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2387 на: 06 Јули 2017, 09:01:43 am »
Опааа. Прекрасно!
http://build.mk/grad-skopje-so-obrazlozhenie-za-dotsneneto-na-izgradbata-na-bulevarot-h-t-karposh/
Цитат
Новопроектираниот булевар „Христијан Тодоровски Карпош“ ќе биде од исклучителна важност за општините Бутел и Чаир и сите оние што гравитираат во овој дел од градот, особено по неговата целосна изградба во втората фаза, со која ќе го продолжиме пробивањето на булеварот и ќе го поврземе со обиколницата. Со неговата реализација ќе се добие нова сообраќајна алтернатива за улицата „Бутелска“, која што во моментов е единствената сообраќајница која поминува низ Бутел“ вели градоначалникот Трајановски.



Цитат
Ова е првиот новопроектиран булевар којшто се реализира на територијата на Скопје по подолг период, додека преостанатите беа проширување на постојните улици. Новиот булевар ќе биде со вкупна ширина од 40 метри, ќе има 6 сообраќајни ленти од по 3,5 метри, а ќе има и велосипедски патеки од двете страни на булеварот со ширина од 2,5 метри. По должината на булеварот ќе има пешачки патеки од двете страни со променлива ширина, како и средишно зеленило




Конечно, после 100 години.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2388 на: 06 Јули 2017, 09:06:21 am »
Супер, ама ТОПКИ!

Џабе ти е овој булевар кога МИЉОН години ти требаат да го поминеш Бит Пазар сосве Чаирчанка и Чаир гужвите. Супер е овој булевар ама мора да се најде чаре на аздисот на Чаирчанка.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2389 на: 06 Јули 2017, 09:14:34 am »
Решение за таму е ступчиња меѓу лентите, нит престројување нит паркирање, па нека кенкаат малце, на се личи тоа освен на булервар...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2390 на: 06 Јули 2017, 09:17:00 am »
Решение за таму е ступчиња меѓу лентите, нит престројување нит паркирање, па нека кенкаат малце, на се личи тоа освен на булервар...
Само вака.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2391 на: 06 Јули 2017, 09:18:08 am »
Ем пак им го проширија и пак паркираат и праат гужва.

Али пази, гужвата не е од што е прометно, туку имам запазено, од што немаат што да праат и се возат до Мавровка, полукружно вози низ Б.Пазар па се до Верото во Чаир и пак се враќа назад.

Едноставно само се сукаат со колите, ко да нема што да праат у животот и само се возат, скоро 30% од тие у кола таму тоа го праат. И се јачаат со Ауди, БМВ, Мерцедес да ги видат ... каков феномен народ.

Решение е само булевар нов, да нема допирна точка до таа улица па нека си праат они донер вожњи низ Чаирчанка.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2392 на: 06 Јули 2017, 09:22:22 am »
Дени џабе е и така, пак ќе се паркираат во десна лента, ѕид во средина и ступчиња меѓу лентите, како што решија на аеродром петровец меѓу стариот и новиот терминал зошто си ги оставаа таму на улица колите да не плаќаат паркинг.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2393 на: 06 Јули 2017, 09:34:31 am »
Решение за таму е ступчиња меѓу лентите, нит престројување нит паркирање, па нека кенкаат малце, на се личи тоа освен на булервар...
Само вака.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Многу фали тука да е малку повисок бетонот за да можеш да си возиш цело време со долги без да сметаш и да не ти сметаат колите што доаѓаат од обратната насока.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2394 на: 06 Јули 2017, 09:56:13 am »
Дени џабе е и така, пак ќе се паркираат во десна лента, ѕид во средина и ступчиња меѓу лентите, како што решија на аеродром петровец меѓу стариот и новиот терминал зошто си ги оставаа таму на улица колите да не плаќаат паркинг.
Не е џабе. Ич не е џабе. Најголемите проблеми таму настануваат од паркирањето И ОД ВРТЕЊА ЛЕВО. Или полукружно.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2395 на: 06 Јули 2017, 13:33:59 pm »
na problematicnio mavrovka-caircanka-vero mu treba alternativen patoj da se probie toest od dvete strani.
Edniot preku kale izmegu kasarnata i tenekite na ciganite i dzon kenedi
Vtoriot e preku zelezara izmegu kukite i fabrikata koj ke ispadne na pocetokot na ovoprobieniot bulevar.
       
      Novoprobieniov bulevar vo nkoj slucaj ne e olesnitelno za problematicniot del bitpazar-caircanka-vero cair, naprotiv ko ke se izgradi ke se urbanizira toj del, poveke verojatno e deka neurbaizirano ke se iznapraat divi naselbi... i site tiej za da odat centar pak eve ti gi na probematicniot poteggg :)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2396 на: 06 Јули 2017, 16:03:49 pm »
Па кај што е новиов булевар опнаа џамија, баш тука треба да поминува булевар, кој оди во железара на гемиџиска, се спушта кај кружниот во автокоманда покрај пруга и така покрај пруга оди до мостот во автокоманда (бул. Хрватска), арно ама на целата траса има испоградено и тоа никогаш нема да се случи.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2397 на: 06 Јули 2017, 23:37:57 pm »
dokolku vednas ne pocnat da go praat patot okolu tije napraveni objekti, potoa nema vooopsto da ostane mesto...
« Последно менување: 06 Јули 2017, 23:56:23 pm RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2398 на: 07 Јули 2017, 11:08:43 am »
Промашените тунели на автопатот Кичево-Охрид ќе одат „курбан“!?

Подземни води колку цело езеро дополнително ја проблематизираат изградбата на тунелите под Пресека. За исправање на катастрофалните грешки нема да бидат доволни ниту 100 милиони евра, велат експерти.


http://www.dw.com/mk/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B8%D0%B4-%D1%9C%D0%B5-%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82-%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD/a-39591057?maca=mk-Twitter-sharing


„Секаде има искуства со грешки во вакви големи проекти, но за ваков случај верувајте немам ниту чуено ниту видено никаде. Ова е врв на аматеризмот, неодговорноста и веројатно на криминалот. Свесно да копаш тунели кои се најкомплексната работа при вакви проекти, а притоа да не си свесен на што ќе наидеш, е катастрофа. Зошто на пример нема утки на тунелите кај Демир Капија. Па бидејќи таму проектите ги прават реномирани европски куќи. А без такви проекти никоја сериозна меѓународна финансиска организација не дава пари. А како што знаеме од овој проект дигнаа раце сите финансиски институции и европски банки и што направија нашиве, отидоа кај Кинезите и еве гледаме како ја завршија работата“!
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #2399 на: 07 Јули 2017, 11:22:59 am »
Не е точно дека нема квалитет кај нас.
Проблемот е од други размери.

Заради брзање да се завршат работите, проектот е работен од 3 фирми различни. Кој што стигнал да направи, никој не знае.
Кога ќе се откажи некоја битна фирма, тогаш веќе ситни фирми земаат залет и ветуваат брда и планини.
Цените за проектов се мизерни, гарант се многу испод цена.

Тука ќе дојди и подмитување на битни фаци за да лизга трасата.
Ете го резултатот.

Така се работи кај нас.
Мизерно и аматерски.
За жал.