Автор Тема: IBIZA 1.4 6J 16V STYLE  (Прочитано 51871 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #60 на: 13 Мај 2012, 05:35:00 am »
« Последно менување: 13 Мај 2012, 19:19:50 pm Dzo »

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #61 на: 13 Мај 2012, 20:09:31 pm »
LOL! што не ѕвонеше кај базенот седевме :D
« Последно менување: 13 Мај 2012, 20:18:31 pm velestrumf »

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #62 на: 14 Мај 2012, 00:35:00 am »
;D абе во 5.30 сабајле крај базен .. едно чупе го враќавме , струмичанче, нешто семинар имало .. таа па несреќа сообраќајка со охриѓанец некој и се најдовме малце :)

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #63 на: 14 Мај 2012, 00:42:21 am »
;D абе во 5.30 сабајле крај базен .. едно чупе го враќавме , струмичанче, нешто семинар имало .. таа па несреќа сообраќајка со охриѓанец некој и се најдовме малце :)

па и ја бев на семинарот таа ми е другарка со мене е во генерација.. не ја мислев порано сте прошле пошо до кај 4 и нешто седевме.. друг пат :D

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #64 на: 16 Мај 2012, 22:05:46 pm »
Еве нешто што се работеше деновиве!

-Затемнување на стаклата со фолија 65% (немам слики сеуште)

-Фарбање на шепите напред и добушите позади (али немам слики од добушите)



-Менување на сите сијалици во бели!





















п.с. сликите се од телефон али ви ветувам во најбрз можен рок ќе направам една фотосесија..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #65 на: 16 Мај 2012, 22:16:18 pm »
Cranium, ова мора да оди у патос со едни спирали, вака не го бива ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #66 на: 16 Мај 2012, 22:23:05 pm »
Cranium, ова мора да оди у патос со едни спирали, вака не го бива ;)

Знам али незнам кај да најдам.. али не само спирали ќе ми требаат и амортизери мислам јас.. совет ?

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #67 на: 16 Мај 2012, 23:22:44 pm »
Spirali 35 40 meti edni :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #68 на: 17 Мај 2012, 07:43:35 am »
Совет, Eibach или H&R, интернет или Грција! Ова ако спушташ 30-40mm. Не мора во прво време амортизери да менуваш, но овие амортизери нема да издржат 80-100-тина иљадарки, со такви тврди и ниски спирали, па рачунај дека побрзо ќе ги смениш. Секако дека многу подобро е да ги смениш комплет,но дури и eibach викаат дека не мора да се сменат ако одиш со нивните про-кит (до 35мм). Јас на Стилото сменив прво спирали, па извозев некои 20-30.000 пред да сменам и амортизери. Амортизери ако менуваш: Bilstein, кои обично одат и во китовите за спуштање на Eibach i H&R, Koni, и нешто поефтините KYB, од кои сум на стилото презадоволен!
Секако тука е и опцјата со coilovers или амортизери со пружини на кои се подесува висината, тука можеш да си играш, но рачунај дека на многу коли со промена на висината - често треба да се оди и на проверка на геометријата на тркалата (центрирање по нашки). Па ако сакаш многу да си играш, ќе треба често и центрирање да праиш :)

Нема да зажалиш кога ќе ја спуштиш - тоа ти гарантирам :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #69 на: 17 Мај 2012, 12:34:38 pm »
Совет, Eibach или H&R, интернет или Грција! Ова ако спушташ 30-40mm. Не мора во прво време амортизери да менуваш, но овие амортизери нема да издржат 80-100-тина иљадарки, со такви тврди и ниски спирали, па рачунај дека побрзо ќе ги смениш. Секако дека многу подобро е да ги смениш комплет,но дури и eibach викаат дека не мора да се сменат ако одиш со нивните про-кит (до 35мм). Јас на Стилото сменив прво спирали, па извозев некои 20-30.000 пред да сменам и амортизери. Амортизери ако менуваш: Bilstein, кои обично одат и во китовите за спуштање на Eibach i H&R, Koni, и нешто поефтините KYB, од кои сум на стилото презадоволен!
Секако тука е и опцјата со coilovers или амортизери со пружини на кои се подесува висината, тука можеш да си играш, но рачунај дека на многу коли со промена на висината - често треба да се оди и на проверка на геометријата на тркалата (центрирање по нашки). Па ако сакаш многу да си играш, ќе треба често и центрирање да праиш :)

Нема да зажалиш кога ќе ја спуштиш - тоа ти гарантирам :)

Фала на советот.. ќе видам што ќе направам..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #70 на: 17 Мај 2012, 12:44:04 pm »
Me interesira i mene spustanje 35mm kazi sto si napravil.

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #71 на: 17 Мај 2012, 14:43:54 pm »
тешка работа да се спушти ја имам видено колата и фаќа на повеќе делови од полумесецот ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #72 на: 17 Мај 2012, 14:48:25 pm »
Ух, Иво, не те разбрав... Каде и зошто фаќа? Јас на сликиве што гледам како џип ми делува, ептен дигната... големи (широки) се бандашите?
На оваа слика подолу, ми делува ко` да има добри 5-6 сантима фора, без ништо да фати...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #73 на: 17 Мај 2012, 15:06:50 pm »
Ух, Иво, не те разбрав... Каде и зошто фаќа? Јас на сликиве што гледам како џип ми делува, ептен дигната... големи (широки) се бандашите?
На оваа слика подолу, ми делува ко` да има добри 5-6 сантима фора, без ништо да фати...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

лол.. овде е дигната на дигалка за да се извадат бандажите за фарбање на шепите.. нема баш нешто многу простор ќе сликам ќе ви покажам..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Seat IBIZA 6J!
« Одговори #74 на: 17 Мај 2012, 15:08:49 pm »
;D ;D  Не знаев дека е на диалка :D  Како и да е и на оваа овде делуе за спуштање:



Прати некое сличе друго да видиме „нормална“ каква е ;) Сепак со голем бандаш и тенка гума, стално спуштање е way to go!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.