Фала на сите за коментарите, најдов усте слики па ке пробам сите да ги постирам.
Фолијата е од Oracal, а не сум сигурен за дебелината, мислам е 6 микрона.
Како и да е многу е потенка од било која карбонска фолија и полесна за работа.
Иначе цела кола сам ја лепев со мала помош од двајца другари.
Ке пробам да направам листа од сите модификации до сега:
- Прво што направив беше репрограмирање на ЕЦУ-то.
Купив опрема од Fastchip.nl (interface+software) и сам го инсталирав чипот.
- После тоа решив да го одстранам катализаторот, на Аце-Карпа му беа потребни само 9 саати
Катализаторот се наога позади моторот одма после турбината, и Аце успеа да ми дозавари цефка со неколку кривини на фабричкиот downpipe
После овие 2 модификации отидов да ја измерам колава на динометар кај Баган
Еве и една лоша слика од мобилен со резултатите
Црвената линија е пред да го инсталирам чипот, а жолтата е со чипот
Максимиум колава успеа да извади 258hp
- Следно на ред беше BMC CDA Carbon air-box
За да го инсталирам овој филтер требаше да го преместам акумулаторот во гепек.
Кога више се решив на овој подфат ми стигна и water/methanol китот од ebay, па се одеднаш монтирав во гепек.
- И конечно успеав и филтерот да го монтирам со новото силиконско црево до Viper performance
- После тоа ми стигнаа и останатите силиконски црева од Samco
- Меѓу последните модификации е и новиот чип од RS Tuning.co.uk
Многу бев задоволен и од предходниот чип ама, овој од Англија е сепак подобар и колата е неколку стотинки побза на 400м и од0 до200км
Првите мерења со GPS Performance box беа
0-100 - 6,6 секунди
0-200 - 25,9 секунди
400м - 14,7 секунди
Со новиот чип:
0-100 - 6,4 секунди
0-200 - 23,2 секунди
400м - 14,4 секунди
Имам и неколку видео клипови, да ги побарам па ќе ги постирам и нив.