Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100173 пати)

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #435 на: 01 Ноември 2015, 15:21:23 pm »
Барам половно детско седиште. Ве молам доколку некој има слободно да ми пише.
Благодарам

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #436 на: 02 Ноември 2015, 15:51:49 pm »
Краш тест при удар на ќош од камион.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Не сум сигурен дека се толку високи приколките на камионите од позади за да влезе ќошот во кола...?
Едит, ете високи си се доволно  :-\

Си имаат долу заштитна пречка, не знам колку ќе спречи да ќошот на приколицата навлезе во кабината но тоа е намената колку што знам.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9228
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #437 на: 02 Ноември 2015, 16:22:28 pm »
море ако се убаво залетан каква заштита има да влезеш под неа убаво и тоа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #438 на: 02 Ноември 2015, 16:31:56 pm »
Заштитата едвај 20кмч издржува. Многу е контроверза зошто ниеден производител несака да инвестира во неа сеуште. Зошто законски не е регулирана. Катастрофа.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #439 на: 02 Ноември 2015, 16:45:00 pm »
Не издржува баш 20 км.ч туку околу 60 издржува. Инаку во УСА мислам дека законски мора на приколките да имаат едно појачување на тој дел т.е железо заварено со долниот ќош во косина со приколката ама мислам, не сум сигурен...
« Последно менување: 02 Ноември 2015, 16:52:56 pm achtung »

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #440 на: 02 Ноември 2015, 17:50:35 pm »

Еве да видите колку издржува. Само една има посаглам, онаа на 5:20.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #441 на: 02 Ноември 2015, 19:38:24 pm »
Таа е таа на 6:35 со ппјачување со косите шипки.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #442 на: 02 Ноември 2015, 20:21:12 pm »
Ете ти ги и со 20 се кршат. Исто ко да ги нема.

А има на некои приколки и добри што трпат 70кмч ама тие не ги бројам зошто со очи нема да ги видиме уште 10 години. Така да исто како да не постојат. На балканов кај што возиме или немаат никаква или онаа до 20кмч.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #443 на: 02 Ноември 2015, 20:22:39 pm »
Imase pred nekoja godina muabet za toa deka ne izdzuvaat posilen udar ama kakvo resenie pronajdoa neznam...Ne e rabotata samo da se stavi zelezo toa treba I da apsorbira udar.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2243
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #444 на: 02 Ноември 2015, 22:08:00 pm »
Точно така Мече,не е само да биде цврсто и да не се деформира ич,треба да има деформација за да го апсорбира ударот,ако не се деформира ќе биде како да си се мавнал во масивен бедонски ѕид.

Исто така првото решение на првата приколка е доста добро.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #445 на: 02 Ноември 2015, 22:11:02 pm »
Подобро да не се деформира, ако се гине барем цела да му биде главата.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #446 на: 02 Ноември 2015, 22:20:47 pm »
Точно така Мече,не е само да биде цврсто и да не се деформира ич,треба да има деформација за да го апсорбира ударот,ако не се деформира ќе биде како да си се мавнал во масивен бедонски ѕид.

Исто така првото решение на првата приколка е доста добро.
Автомобилите се направени да го апсорбираат ударот до кабината, а потоа се крути нели, додека при краш тест маваат во крута пречка. Така да најверојатно не би било проблем и да е целосно крут браников од камионов, како  пречките од краш тестовите.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #447 на: 02 Ноември 2015, 22:26:38 pm »
Наместо пребрзо исфорсирани стандарди за издувни гасови кои очигледно тешко ги постигнуваат, треба оваа заштита подхитно да ја усовршат и да ја направат задолжителна за секој камион низ Европава..

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2243
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #448 на: 03 Ноември 2015, 00:05:56 am »
Точно така Мече,не е само да биде цврсто и да не се деформира ич,треба да има деформација за да го апсорбира ударот,ако не се деформира ќе биде како да си се мавнал во масивен бедонски ѕид.

Исто така првото решение на првата приколка е доста добро.
Автомобилите се направени да го апсорбираат ударот до кабината, а потоа се крути нели, додека при краш тест маваат во крута пречка. Така да најверојатно не би било проблем и да е целосно крут браников од камионов, како  пречките од краш тестовите.

Еуро нкап тестовите мислам дека повеќето се со деформабилна пречка,официјална информација не можев да најдам но на видеата на јутуб  се гледа сина деформабилна пречка пред крутата пречка.Но за најважно при удар во приколка е возилото да не влезе под приколката,треба да има странично на приколката пречка како и назад за да нема можност возилото да навлезе под приколката/
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #449 на: 03 Ноември 2015, 08:03:02 am »
На овие тестови мислев, подобро вака него ќошот на камионот у глава  ;D