Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100196 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #420 на: 12 Јуни 2015, 21:44:43 pm »
Совршено ригидно ауто е совршено небезбедно ауто (за нормални патници у панталони и кошулка. Ако имаш кацига и 4 поинт харнес, тогаш е друг муабет)

Кацигата нема врска со ригидноста, туку е алтернатива на воздушните перничиња. Истото важи и за комплицираниот тркачки појас, кој првенствено е вграден за да го држи телото мирно низ свиоците.

Се знае кој дел од возилото треба да абсорбира удар, а кој треба да биде поотпорен на нагмечувања. Возачкиот кафез не треба да има деформации, а остатокот не е важен, може и цел да се смачка и со тоа да го ублажи ударот.

Затоа гледајте кој дел се смачкал. Дали носачите на кровот се набиени, дали вратата е заглавена и не може да се отвори...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #421 на: 12 Јуни 2015, 21:54:23 pm »
Кацигата нема врска со ригидноста

кацигата служи да не се распука главата кога ќе се удри од внатрешноста на ригидното ауто.

не-ригидното ауто служи глвата без кацига да се удри со помало m*v во внатрешноста на аутото и да не се распука.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #422 на: 13 Јуни 2015, 01:41:34 am »
Кацигата и перничињата имаат идентична задача. Да се постави мека бариера помеѓу главата и возилото. Каква врска има дали е ригидно возилото со тоа дали се користи едното или другото?

Кафезот има за задача да ги заштити патниците од нагмечување и тој треба да биде што е можно поцврст. Во тркачките возила ставаат поцврст кафез затоа што истиот треба да издржи многу поголеми судари.

„Мекоста“ на предницата може да им ја олесни работата на сигурносниот кафез и перничињата/кацигата, но тоа не е приоритетно при дизајнот туку е последица на следново. Причината зошто се прави помека од сигурносниот кафез е за по линија на помал отпор, силата се потроши со виткање на предницата, наместо на кафезот.

Старите возила не се полоши затоа што се многу цврсти, туку затоа што се цврсти на погрешно место, односно имаат премногу слаб сигурносен кафез, а многу цврста шипка на воланот.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #423 на: 13 Јуни 2015, 09:30:26 am »
Кацигата и перничињата имаат идентична задача. Да се постави мека бариера помеѓу главата и возилото. Каква врска има дали е ригидно возилото со тоа дали се користи едното или другото?

Ако е ригидно возилото главата ќе удри со далеку поголема сила.

Изгледа треба да појаснам: кога спомнав кафези алудирав на тркачки коли. Зошто? Затоа што еднаш, порано, кога објаснував дека поригидна кола е помалку безбедна кола некој ми обесуваше со коли со кафези и ме прашуваше „е што овие да не не се безбедни?“. Ако не носиш кацига - убиствени се.

Тоа е тоа, да ти приложам контекст.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #424 на: 13 Јуни 2015, 10:17:37 am »

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #425 на: 13 Јуни 2015, 10:53:19 am »
Попушти врската помеѓу кровот и задниот дел од шасијата на Ламбото. Моторот сака да си седне на седиште.

Изгледа треба да појаснам: кога спомнав кафези алудирав на тркачки коли. Зошто? Затоа што еднаш, порано, кога објаснував дека поригидна кола е помалку безбедна кола некој ми обесуваше со коли со кафези и ме прашуваше „е што овие да не не се безбедни?“. Ако не носиш кацига - убиствени се.

Сите модерни возила имаат кафез. Ако сака да добие 5 ѕвезди на NCAP, тој кафез не смее да има големи оштетувања, идеално е да нема никакви. Разликата со тркачките возила е што тие треба да издржат судари со многу поголема брзина. Колку е поцврст кафезот, толку е побезбедно возилото.

Тоа не значи дека целото возило треба да биде толку цврсто.


Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #426 на: 26 Јуни 2015, 10:42:00 am »
Euro NCAP Crash Test of Skoda Superb 2015

sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #427 на: 10 Август 2015, 11:57:31 am »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #428 на: 10 Август 2015, 12:35:27 pm »
Убаво доловено што се случува на аутобан во најлева лента кога возиш 100кмч.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #429 на: 19 Септември 2015, 16:26:32 pm »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #430 на: 20 Септември 2015, 02:52:22 am »
е така во цивилизираните земји, прават едукација и подигање на свеста...

кај нас истото го постигаат преку полнење на буџет.. ќе те заустави полицаец со чачкалица во уста и ке ти пише казна со безобразно висока сума според стандардот во државава...

како и да е, ефектот е постигнат и на двата начини... во првиот треба да трошат буџетски пари, а во вториот случај ке бидат 2-3 споменици...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #431 на: 20 Септември 2015, 18:50:20 pm »
И кај нас има едукација ама не практична туку видео матријали кои на еден начин помагаат доста.

Видеата ги имав гледано 95% на јутуб...  Не е битно тоа, битно е стално да се пуштаат на тв, има ефикасност.

Едукативниот центар се наоѓа во полициска станица во автокоманда, присуствував еднаш, ако не отидев ќе требаше казната да ја платам.


За ситни прекршоци може да те пратат на едукација ако сакаш, многу корисно е да се иде и добро е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #432 на: 26 Октомври 2015, 18:50:53 pm »
Краш тест при удар на ќош од камион.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #433 на: 26 Октомври 2015, 19:22:37 pm »
Ако погинам у сообраќај, бирам вака да погинам. Брзо и ефикасно. Да не се мучам :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #434 на: 26 Октомври 2015, 20:31:30 pm »
Абе ти сакаш да умреш брзо и ефикасно, некој нејќе ;D некој сака да се мучи дур го јадат :D