Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100272 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #345 на: 25 Јануари 2014, 01:27:15 am »
Сега уште повеќе ќе го усерат дизајнот и ќе ги направат потешки колите.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #346 на: 25 Јануари 2014, 08:28:12 am »
јбг, сејфти фрст

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #347 на: 01 Февруари 2014, 12:16:21 pm »
ова ми е несватливо.....
не е можно

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #348 на: 01 Февруари 2014, 12:17:09 pm »
Што не е можно? :) Да ти кажам од прва рака дека е можно?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #349 на: 01 Февруари 2014, 12:20:47 pm »
Имавме 2 ксантии порано и имав многу убаво мислење за колава.....
Ама ме разочара

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #350 на: 01 Февруари 2014, 12:23:41 pm »
Кола дизајнирана 1987ма? Пред 27 години? За тоа време толку. 92ра претставена прв пат.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #351 на: 01 Февруари 2014, 12:31:53 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #352 на: 01 Февруари 2014, 12:33:16 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #353 на: 01 Февруари 2014, 12:37:06 pm »
оф оф оф и двете кукли на максилофацијална...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #354 на: 01 Февруари 2014, 12:41:04 pm »
Па да ти кажам искрено, не е баш така. Во истава кола возачот природно си се држи за воланот, а и каишот го држи. А совозачот се задржува за предниот дел со рацете и каишот го држи. Нема ни да стигнат до предната табла. Проверено.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #355 на: 02 Февруари 2014, 17:42:15 pm »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #356 на: 02 Февруари 2014, 19:49:48 pm »
Имавме 2 ксантии порано и имав многу убаво мислење за колава.....
Ама ме разочара

Od prva raka, ako Ja svrtis na krov ke projdes negrebnat I opravkata ke te kosta okolu 2000 EUR,  ama seto ova vo dalecnata 2004. I den denes imam kejf na xantia.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #357 на: 03 Февруари 2014, 07:45:31 am »

И што би значело ова ? Никој не го занима ова. Поготово не на мала кола. Колата на сликата нова во Индија е 2500 УСД. Ако ја продаваат во Европа за таа цена другите производители можат да капитулираат. Кој ќе им купува прескапи коли.
Ваква кола е за превоз од место А до Б.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #358 на: 03 Февруари 2014, 08:34:22 am »
...а кога вршиш превоз од А до Б, тогаш сообраќајки не се можни, така?

На пример, ја носиш сопругата со пукнат водењак од дома (А) во болница (Б)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #359 на: 03 Февруари 2014, 08:45:55 am »
Џабе убедување со Бугар.