Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100440 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #135 на: 04 Август 2012, 01:35:57 am »
сепак е смарт не барајте преку леб погача

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #136 на: 04 Август 2012, 02:38:31 am »
I pak e dosta posiguren od matiz.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #137 на: 14 Август 2012, 16:47:38 pm »
Mercedes and Audi Sedans Earn Poor Crash-Test Ratings


Most mid-sized luxury cars scored “marginal” or “poor” in an insurance industry group’s new frontal-crash test that differs from the U.S. government’s tests and simulates a particularly deadly type of accident.

Of the 11 models the Insurance Institute for Highway Safety tested, only the Volvo Car Corp. S60 and Honda Motor Co.’s Acura TL earned “good” ratings in a test simulating a so-called small-overlap crash, in which the front corner of a car hits a tree, utility pole or another vehicle. The Nissan Motor Co. Infiniti G scored “acceptable.” Volvo is owned by China’s Zhejiang Geely Holding Group Co.

The Acura TSX, Bayerische Motoren Werke AG (BMW) 3 Series, Ford Motor Co. (F) Lincoln MKZ and Volkswagen AG (VOW) CC scored “marginal.” Daimler AG (DAI)’s Mercedes-Benz C-Class, Toyota Motor Corp. (7203)’s Lexus IS 250/350 and ES 350 and Volkswagen’s Audi A4 scored “poor.”

“Nearly every new car performs well in other frontal crash tests conducted by the institute and the federal government, but we still see more than 10,000 deaths in frontal crashes each year,” Institute President Adrian Lund said in the statement. “Small-overlap crashes are a major source of these fatalities.”

The test is the first of its kind done by an outside auto- safety evaluator in the U.S. or Europe, the insurance group said today in an e-mailed statement.

The Volkswagen CC’s driver door sheared off its hinges in the test, the first time the institute had a car completely lose its door during a crash test.

Severe Crashes
The insurance group found in a 2009 study that in vehicles rated “good” for front-crash protection, small-overlap crashes accounted for nearly a quarter of the frontal accidents that caused serious injury or death to front-seat occupants.

In 2011, 32,310 people died on U.S. roads, according to a preliminary estimate the National Highway Traffic Safety Administration released in May.

The test involves 25 percent of a car’s front end on the driver’s side hitting a 5-foot-tall rigid barrier at 40 miles (64 kilometers) per hour. The test is different from NHTSA’s front-impact crash test, which simulates a 35-mph crash into a rigid barrier that’s hit by the full front of the vehicle.

“These are severe crashes, and our new test reflects that,” Lund said. “Most automakers design their vehicles to ace our moderate overlap frontal test and NHTSA’s full-width frontal test, but the problem of small-overlap crashes hasn’t been addressed. We hope our new rating program will change that.”

The institute said it started the new test with luxury vehicles because they’re most likely to come equipped with the latest safety technologies. It plans to test moderately-priced mid-sized cars next, including the Ford Fusion, Honda Accord and Toyota Camry.

To contact the reporter on this story: Angela Greiling Keane in Washington at agreilingkea@bloomberg.net

To contact the editor responsible for this story: Bernard Kohn at bkohn2@bloomberg.net

http://www.businessweek.com/news/2012-08-14/mercedes-lexus-audi-sedans-earn-poor-crash-test-ratings

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #138 на: 14 Август 2012, 17:47:11 pm »
сепак е смарт не барајте преку леб погача

Баш затоа ставив дека не е лошо според мене за конзерва како Смарт!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #139 на: 14 Август 2012, 18:56:41 pm »
Ахххх....кое задоволство е кога Лоши Патишта ќе се појави со некоја поганија против Фелерваген.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #140 на: 14 Август 2012, 19:17:00 pm »
Еве го видеото:


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #141 на: 14 Август 2012, 22:15:35 pm »
Strasno...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #142 на: 19 Август 2012, 00:43:49 am »
За вас само 101, фиковци, рено четворки и такви аута за да се смирите малце, да видите дека не е битно да се претицува, важно е да се стигне здрав и жив, ако некој е морон, немора и ти по негов памет да тераш, застани испуши цигара, продужи :D

ПС: И да има по некоја дизна запушено ;D
абе куре... мене не ми е битно да претицувам... тие кејфови си ги правев како дете неженето и незапослено...  сега кога сум на пат једини кеиф ми е да стигна што побрзо онаму кај што сум тргнал, а понекад меѓу тргнувањето и стигнувањето има една мала километража од “само“ 1000 километри... и претицувам не заради кеиф да претицувам туку за да возам побрзо и нели, побрзо да стигнам... :-* :-*

патем речено, кога сме кај  жив и здрав стигнат на место... имам кола (пардон тенк имам) која ако се удри и ги испоизгмечи погоре од тебе набројаните, веројатно освен бојата од хаубата ке има и еден бандаж свиткан...  ;D затоа не му се секирам многу... знам дека до 96км на час сум комплетно безбеден, пошто волво на толку го тестираат, наспроти 64 во европа... а ако еден момак може од рено меган (вчера во битола) со 100 и кусур да се здене, колата да ја направи како преебана курва во сите дупки и да пројде само со лесни телесни повреди, ондак и ја со волвото на 150 така ке поминам...  ;) ;)

п.с. која дизна бе.... тоа има само по 1 дизна хахаха
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9230
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #143 на: 19 Август 2012, 10:39:59 am »
За вас само 101, фиковци, рено четворки и такви аута за да се смирите малце, да видите дека не е битно да се претицува, важно е да се стигне здрав и жив, ако некој е морон, немора и ти по негов памет да тераш, застани испуши цигара, продужи :D

ПС: И да има по некоја дизна запушено ;D

патем речено, кога сме кај  жив и здрав стигнат на место... имам кола (пардон тенк имам) која ако се удри и ги испоизгмечи погоре од тебе набројаните, веројатно освен бојата од хаубата ке има и еден бандаж свиткан...  ;D затоа не му се секирам многу... знам дека до 96км на час сум комплетно безбеден, пошто волво на толку го тестираат, наспроти 64 во европа... а ако еден момак може од рено меган (вчера во битола) со 100 и кусур да се здене, колата да ја направи како преебана курва во сите дупки и да пројде само со лесни телесни повреди, ондак и ја со волвото на 150 така ке поминам...  ;) ;)

п.с. која дизна бе.... тоа има само по 1 дизна хахаха

леле немој вака жити се, со ова размислување незнам кај ке стигнеш

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #144 на: 19 Август 2012, 11:36:42 am »
леле немој вака жити се, со ова размислување незнам кај ке стигнеш

побрзо под земја? или на 4 тркала ама инвалидски? знам знам... се ми е јасно....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #145 на: 19 Август 2012, 15:25:52 pm »
Онак,извини,знам дека си повозрасен ама морам да ти кажам дека не ми се свиѓа начинот на кој размислуваш,иако тоа може да е моменат на бес..Мој совет до тебе,немора да го прифатиш,не се закачај кога си со жена и деца(фамилија),затоа што стапот има два краја..

Се надевам ме свати..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #146 на: 19 Август 2012, 15:34:01 pm »
За вас само 101, фиковци, рено четворки и такви аута за да се смирите малце, да видите дека не е битно да се претицува, важно е да се стигне здрав и жив, ако некој е морон, немора и ти по негов памет да тераш, застани испуши цигара, продужи :D

ПС: И да има по некоја дизна запушено ;D
абе куре... мене не ми е битно да претицувам... тие кејфови си ги правев како дете неженето и незапослено...  сега кога сум на пат једини кеиф ми е да стигна што побрзо онаму кај што сум тргнал, а понекад меѓу тргнувањето и стигнувањето има една мала километража од “само“ 1000 километри... и претицувам не заради кеиф да претицувам туку за да возам побрзо и нели, побрзо да стигнам... :-* :-*

патем речено, кога сме кај  жив и здрав стигнат на место... имам кола (пардон тенк имам) која ако се удри и ги испоизгмечи погоре од тебе набројаните, веројатно освен бојата од хаубата ке има и еден бандаж свиткан...  ;D затоа не му се секирам многу... знам дека до 96км на час сум комплетно безбеден, пошто волво на толку го тестираат, наспроти 64 во европа... а ако еден момак може од рено меган (вчера во битола) со 100 и кусур да се здене, колата да ја направи како преебана курва во сите дупки и да пројде само со лесни телесни повреди, ондак и ја со волвото на 150 така ке поминам...  ;) ;)

п.с. која дизна бе.... тоа има само по 1 дизна хахаха

Ова некогаш било безбедно волво како твоето.


Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #147 на: 19 Август 2012, 15:55:00 pm »
^^^^
на ова или авион му слетал, или воз го мавнало... Трето не ќе да има....

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #148 на: 19 Август 2012, 16:08:34 pm »
^Се замотал у некој стуб бе па и ти :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #149 на: 19 Август 2012, 16:11:09 pm »
Онак друже, со сета почит кон тебе, твоето возило било поим за безбедност во раните 90-ти. Денес е поим за обратно од безбедност. Заеби тоа дека до 96 си комплетно безбеден. Замисли ако објект-парче од надвор ти влезе преку шофершајбна до 96.... наместо фронтален судар со 96 во строго контролирани лабораториски услови.

Батали таква самоувереност, може да те чини многу.