Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100036 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #555 на: 20 Јануари 2018, 15:25:53 pm »
Абе да, ама реално гледано, жива глупост е да не дадеш ниедна ѕвезда на кола која нема загрозувачки деформитет на кабина (Фиат Пунто). Океј, технологии, безбедносни системи и што ти ја знам, ама мислам дека не би требало толкав удел да имаат помошните системи во крајната оценка.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #556 на: 20 Јануари 2018, 15:46:03 pm »
heh mozda ovije koli bez tehnolosko bezbednosni sistemi bi trebalo da se ogranicat na 60km/h a so toa i zabrana za izleguvajne na avtopatista...
da tije se po-bezbedni od traktorite no  dokolku gi sporedite so tehnoloskive koli tije se traktori za niv... 😂
Dokolku imame tehnoloska Lada i ostanatite da si pravat so min. bezbednosni sistemi!!
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #557 на: 20 Јануари 2018, 15:51:22 pm »
Башибозук... Што знам. Технологиите одат напред, тестовите мораат да следат напредок и соодветно да се апдејтираат.

Мене ми е сосема разбирливо кола што почнала да се произведува пред 5-6-7 години да има послаб резулат на тестови денес. Само не треба да се пристапува сензационалистички кон тоа, и океј е.
Све е тоа ок, ама имаме коли со 5 ѕвезди од 2002 година и имаме коли со 5 ѕвезди од 2017. Исто а није исто. Тука е башибозукот. За мене би било поприфатливо да има некоја скала (макар и ѕвезди нека бидат), па да речеме колите што имале 5 ѕвезди во 2002 би имале што ја знам, 10 поени на таа скала, потоа тие од 2008 или коа се носени новите правила, скалата да се покачи на 20 па 2016 скалата да биде 30 ор самтинг, па кога компарираш кола од 2010 и 2018 можеш директна споредба да на сигурноста. Во последниве тестови, системите како лејн дипарчр, актив колижн ворнинг и слични работи, носат поени, а истите работи во 2014, и да ги имала колата не играле никаква улога во безбедносната оцена..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #558 на: 20 Јануари 2018, 16:38:41 pm »
Абе да, ама реално гледано, жива глупост е да не дадеш ниедна ѕвезда на кола која нема загрозувачки деформитет на кабина (Фиат Пунто). Океј, технологии, безбедносни системи и што ти ја знам, ама мислам дека не би требало толкав удел да имаат помошните системи во крајната оценка.
Апсолутно се сложувам.

И мењањето на ѕвезди низ години е бајаги ретардирно. Незнаеш ништо што значи.

Среќа има подетално за сам да си заклучиш. Ама пак е крајно глупо за наслови да се шират по весници контроверзни.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #559 на: 20 Јануари 2018, 22:01:52 pm »
Детално објаснување за глупостиве на NCAP. KIA STINGER во различни новоа на опрема има различна оценка, од 3-5 ѕвезди, поради немање пасивни безбедносни системи.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16756
  • Keep it 100
« Последно менување: 28 Септември 2018, 11:56:37 am Simo - Carrier159 »

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #561 на: 28 Септември 2018, 13:17:30 pm »
Топ! Ќе се лапне за поефтино :D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #562 на: 28 Септември 2018, 14:39:02 pm »
Многу добро изгледа! Мини JEEP

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #563 на: 24 Октомври 2018, 21:11:26 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #564 на: 06 Декември 2018, 13:01:38 pm »
Веќе почнувам да се сомневам дека станува збор за опасна пропагандна машинерија, ставена во корист на промовирање на исклучиво нови модели, и купување се понови и понови возила:

FIAT Panda: 0 ѕвезди: https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191
FIAT Panda: 4 ѕвезди: https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/10970


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #565 на: 06 Декември 2018, 13:19:29 pm »
Построги критериуми, оние коли што имале по 5 ѕвезди пред 10 години денес би имале по една или две

Веројатно заради ова Пандава добила 0 ѕвезди. Никаква заштита за главите на децата.

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #566 на: 06 Декември 2018, 13:21:31 pm »

Lane Support 0 Pts


AEB Interurban 0 Pts


Seat Belt Reminder 1 / 3 Pts


Speed Assistance 0 Pts


Safety Features 1 / 13 Pts - (only 2 isofix)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #567 на: 06 Декември 2018, 13:35:39 pm »
Муабетот е пред 3 години се распрашуваш каква кола да купиш и имаш Panda у избор и сите ти викаат „ок е, 4 ѕвезди, има некои недостатоци околу безбедноста, ама генерално, ок ауто, здраво супер“. Истата, ама баш истата таа кола сакаш денес да ја купиш „не го купувај тоа ѓубре, тоа има нула ѕвезди, небезбедно е, ќе изгинеш у него, гроп си купил“ и слични муабети.. don`t like it. Пропаганда пар екселанс.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #568 на: 06 Декември 2018, 13:38:28 pm »
Пошто исто е дали тебе ти фали исофикс на централното задно седиште, тешка телесна повреда и лимитер за брзина.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #569 на: 06 Декември 2018, 13:45:40 pm »
Купува некоj уште автомобил водејќи се според ѕвездичкиве? Ова беше актуелно пред 10 и повеќе години сега дека некој многу се замара со ова малце потешко.