Автор Тема: Спортски издувни системи и модификации  (Прочитано 103829 пати)

Отсутен Need4Speed

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 533
  • VW in my heart
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #90 на: 13 Април 2012, 20:36:09 pm »
decki,kade moze da se najdat dobri i kvalitetni ukrasni cevki za izduv???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #91 на: 13 Април 2012, 20:51:08 pm »
У Ас-Стил карши Дојрана. 50 евра се мислам од inox. Кажи само дека си од carclub и поздрави го од мене... ;)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #92 на: 13 Април 2012, 21:31:13 pm »
Спортски дизајнираните издувни системи и добивките на перформанси
Ставањето на спортски издувни системи е многу популарна модификација. Има примери на ставање на издувни системи дури со големина на олук?! па затоа при овој случај ние ќе ја испитаме загубата на перформанси. Прашањето е каков ефект имаат на моторот и дали сите издувни системи ја зголемуваат моќноста?
Оваа компонента на системите со внатрешно согорување има најголем ефект врз на издувната фаза при согорувањето. Брзото и непречено ослободување на согорените гасови од цилиндерот е битно, во смисла колку помал отпор при издувот, дотолку поголема добивка на коњски сили.
ФАКТ: Полирањето на внатрешноста на цевките од издувниот систем помага во полесното излегување на гасовите и го намалува внатрешниот отпор.
За мотори под 1,6L, препорачуваме да се задржите на максимум 1,5“ до 2“ (цола) дијаметар на цевката (помал мотор – потенка цевка). За мотори од 1,5L до 2,5L, одете од 2“ до 2,5“, a преку 2,5L цевката нека биде со дијаметар од 3“.
За мотори преку 2,5L зафатнина наша препорака е и двоен издувен систем. Користете половина од зафатнината на моторот за одредување на дијаметарот на цевките (како што наведовме претходно), така што 3.0L мотор, идеално би се совпаднал со двоен издувен систем со дијаметар на цевките од 1,5“ до  2“, а на пример 5L мотор со 2 до 2,5“ двоен систем.
Овој дијаметар важи на целокупната должина на цевките на издувниот систем се до задното лонче.
Задното лонче и дијаметарот на задните цевки може да биде малку поголем, но ова нема да придонесе за зголемување на перформансите туку само да се добие подлабок звук.
Гасовите под притисок поминуваат побрзо низ мала цевка отколку низ голема, т.е. забрзуваат при стеснување на цевката (при што се зголемува густината и притисокот). Неправилните и нагли стеснувања може да предизвикаат вртложење што се одразува на протокот на гасовите и негативно влијае врз перформансите.
Должината, големината и обликот на издувната грана (на сликата со црвена боја) е исто така многу битен, но ваквите пресметки ќе им го оставиме на експертите. Многу произведувачи на автомобили веќе фабрички завршиле доста добра работа (со оглед на тоа што треба лесно, брзо и ефтино да се изработуваат), но сепак афтермаркет издувните грани се правени да дадат и даваат подобри перформанси.
Како и да е, може да го подобрите и веќе вградениот фабрички издувен систем со тоа што ќе ја „дотерате“ внатрешноста на цевките. Друга (поскапа) опција е купување или изработка на издувен систем од нерѓосувачки челик.
Најдобрите системи за атмосферски мотори (NASP) се наречени 4-2-1, што би значело од четири цевки во две па во една и тоа во три чекори. Обично стандардните издувни системи се 4-1, т.е. сите четири цевки од издувната грана се спојуваат на во една цевка (неизбежно кај турбо системите со еднa турбина, додека пак на пример 6-2-2 би бил би-турбо систем).
ФАКТ: Со слаб заден притисок ќе го изгубите целиот вртежен момент. Доколку внатре собира тупаница, значи сте претерале.
Цевка со поголем дијаметар значи дека е потребен помал притисок да се истурка гасот надвор, а и целиот процес е побрз.
Со тоа што го ограничува слободниот проток на гасовите, катализаторот ја намалува силата на моторот од 1 до 4 коњски сили. Ако вградите спортски катализатор со голем проток или декат (decat) цевка, т.е. цевка наместо катализатор, во повеќе случаи ќе забележите подобрување. Но добивката на моќност кај моторите со мала зафатнина ќе биде многу мала.
Добар избор е ставањето на 4-2-2 систем, така што ќе има две цевки до крај, т.е. по две цевки од издувната грана продолжуваат во по една цевка со два лонци на крајот. Добро е да се проба и фабрички систем од ист автомобил но со поголем мотор или спортска верзија на истиот.
Повеќето спортски задни лонци даваат ниски ноти, но и многу малку во севкупните перформанси.
Препорачуваме употреба на универзален заден лонец (бидејќи лонецот е универзален ќе треба сами да додадете држачи).
Како што е битна должината на всисните цевки, така е битна и должината на цевките на издувната грана. Најдобри издувни грани се оние кои имаат иста должина на сите цевки од секој излез од цилиндрите до местото каде се спојуваат. Повеќето фабрички издувни системи се со доста недостатоци, т.е. рабови, испакнатини, остатоци од заварувањето и т.н. (особено на спојките). Брусењето и рамнењето на овие недостатоци го подобрува протокот на гасовите. Додека „сте на местото“ може и да ја исполирате внатрешноста на цевките со што комплетно би го намалите отпорот. Издувните системи направени од нерѓосувачки челик веќе имаат мазна внатрешност и плус се многу полесни.
Температурата под хаубата е еден од најголемите убијци на перформансите (пр. поладен воздух >погуст воздух > повеќе кислород > подобро согорување = повеќе сила, едноставно). Завиткувањето (обложувањето) на издувниот систем со термоизолатор речиси секогаш резултира со драматично намалување на температурата. Друга позитивна рабора е и тоа што ќе му помогне на катализаторот <доколку некој го зачувал :-) >побрзо да ја постигне работната температура, а со тоа му го продолжува животниот век.
Со ставање на керамички слој значително се намалува зрачењето на топлина од издувниот систем во просторот околу моторот.
(НЕМОЈТЕ ДА КОРИСТИТЕ ОБИЧНИ ТКАЕНИНИ ЗА ОБЛОЖУВАЊЕ НА ИЗДУВНИОТ СИСТЕМ ЗАТОА ШТО ЌЕ ПРЕДИЗВИКАТЕ ПОЖАР)

www.tuning.mk


Kako ke go okvalifikuvash INOKSOT kako materijal , ke dade li podobro lizganje na gasot ???

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #93 на: 13 Април 2012, 21:47:02 pm »
Kako ke go okvalifikuvash INOKSOT kako materijal , ke dade li podobro lizganje na gasot ???

За каква изработка на инокс мислиш???
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #94 на: 13 Април 2012, 21:49:32 pm »
Kompletna  , od grana do gepek .

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #95 на: 13 Април 2012, 22:08:39 pm »
Има тука пресметка, ама не е за у јавност :D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #96 на: 13 Април 2012, 22:19:36 pm »
Vo pravo si , ako si ucel termodinamika i struenje na fluidi te razbiram ;)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #97 на: 13 Април 2012, 22:27:42 pm »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #98 на: 13 Април 2012, 22:31:37 pm »
Бернулиева равенка за идеален флуид ;D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #99 на: 13 Април 2012, 22:46:26 pm »
;)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #100 на: 20 Април 2012, 00:37:05 am »
Бернулиева равенка за идеален флуид ;D

На кого бе ти „идеален флуид“?







 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: Спортски издувни системи и модификац
« Одговори #101 на: 04 Мај 2012, 09:08:14 am »
Еве ви една многу интересна модификација. Заменет е само задниот лонец со akrapovic од Yamaha 1000

Многу прецизен звук. Може да се чуе во недела на собир. :)


[img=http://img694.imageshack.us/img694/7342/imag0952o.th.jpg]http://
[img=http://img10.imageshack.us/img10/6707/imag0950e.th.jpg]






Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #102 на: 28 Мај 2012, 14:43:20 pm »
so dupka vo branik bi stoel poubavo vaka ne lici

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #103 на: 28 Мај 2012, 14:46:26 pm »
АкрЕп-ович станал од акрапович ауспухов. Катастрофа наместуење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Спортски издувни системи и модификации
« Одговори #104 на: 28 Мај 2012, 15:09:37 pm »
Treba da se osmisli ne e samo stavi.