Фолиите не дозволуваат нормално да се гледа во возилото, а тоа е противзаконски, односно според % затемнетост или светлопропустливост. Се до границите на нормалата е дозволено, што е и дефинирано со законот...
@MecheTo
Јас немам проблем со фолии или со поцрнување. Ти не поцрнуваш од топлина, а низ стакло единствено нешто што поминува е само топлина...Можеш да поцрвениш...Зошто да не објаснувам на широко и дугачко...Едноставно позади стакло не се поцрнува...
Џандар во секое време може да те испрати на технички преглед доколку се посомнева во нешто...
Пази, таму работат и млади дечки кои не се паднати од марс...Не си гајте илузии...
Е сега, за таблици мислам дека и кај нас има таков закон...Ако ти се прљави можеш да попиеш казна...Ако бројката не ти се гледа, тоа значи дека исто како да немаш таблица...Нели..
@velestrumf
Не ги вади, терај така...Ако ги извадиш напред, колата нема да ти личи, или ке ти личи како да ја вози некој од населба Шуто Оризари...
АКо го јадеш, ке пишеш на форумов, па сите ке знаат...Кој има среќа нема да го јаде, кој нема, ке биде добар пример за другите...
Генерално не почнале да прават проблем, но како што реков...Со настанатава ситуација може се тоа за еден ден да се смени, а и контролите ке бидат многу многу поригорозни...
Незнам зошто на сите им сметаат закони и нивно применување? Така се гради сообраќајна култура...Сите сакаме да функционира како на запад се, ама ние да сме исклучок или да ис тераме ос финти...
Прво затемни позади, помини атест, па после иди и дозатемни и напред...Глупо е...
Во тој случај би ги казнил прво сопственикот на возилото, а потоа и институцијата која го дозволила односно одобрила атестот...Доколку за тоа нема докази, а мислам дека нема...Како доказ во архива е доволна и една фотографија каде како што е напишано дека атестот е за затемнувањето со фолии е на задниот дел од возилото и оп слика дека возилото било така и атестирано
А после сопственикот на своја рака си го затемнил и напред...
djidji е во право и за ксеноните...
Ксенон афтермаркет ставен, односно кинески ксенон на фарови кои не се предвидени за тоа се само пречка во сообраќајот...И мислам дека и тоа за кратко време ке се реши...
Прво снопот кој треба да се добие на патот со прекршување низ стаклото на фарот е различен и не е како што треба..Растурен е и расеан...Па и светењето не е онаму каде што треба него е во воздух, па и од таму е она останато дека накнадно ставан ксенон смета...
На секој технички има апарат за подесување на висина на светла, на кој може да си го видите и снопот, односно линијата...АКо имате шкартна сијалица, нема да има црта, неко ке има нешто како светла флека и нема да може да се подеси правилно висината на фарот...Истото се случува и со ксенон..
Добра сијалица со добро влакно прави црта како со нож повлечена...