еве сега јас да дадам резултати... пред 2,5-3 недели го извадив катализаторот на волвото... осетив дека ми се гуши... значи не го искршив па лонецот назат туку едноставно му турив цевка место цел лонец... кога го извадив увидов дека сум во бил во право со гушењето.. сум го стопил катализаторот од внатре.. резултат на долги вожњи по автопати со “релативно“ добро стисната педала за гас...
ефекти:
-по бучен на ауспух, но не и неприфатливо бучен, т.е. многу интересен звук излезе
-после поминати 800 километри не се запали чекот
-намалена потрошња (плин) и тоа за добри 30%
-добивање на снага
зад ова што го пишав стојам и потпишувам со 2 раце... кој сака сега од “теоретичариве“ на форумов нека збори што сака дека не можело, не сакало и слични работи... вие теоретизирате, јас у пракса пробав. единствено нешто што евентуално би го направил е за да си го направам возилото потивко е да турам повторно лонец еден со 1 или 2 прегради наместо катализаторот сега веке цевката... и верувам дека нема да се смени ништо освен звукот...