Автор Тема: Volvo S 70 T5R  (Прочитано 20370 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #15 на: 15 Април 2012, 15:47:39 pm »
Има едно вакво С70 се вози низ Бт,ама незнам шо ознака има,знам дека е шестак по звукот...Одлично возило
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #16 на: 15 Април 2012, 15:51:45 pm »
овде е царството на Волво
http://forum.savarturbo.se/viewforum.php?f=21

А овој проет највеќе ми се свиѓа HC ;) кој неверува carbs and turbo

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=50015


Sum go videl ova porano ...batkava na B20 VOLVO motor buta turbina so karburator ;)
Ima i eden B21 isto volvin motor so bregasta gore ...tuka pravi komora za postavuvanje na injektori . Po 300-400 ks. im vadat so vakov tjuning d standardni 102 ks ;)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #17 на: 15 Април 2012, 15:52:33 pm »
Има едно вакво С70 се вози низ Бт,ама незнам шо ознака има,знам дека е шестак по звукот...Одлично возило

5-tak ;) 5 cilindri - 20 ventila .

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #18 на: 15 Април 2012, 19:32:27 pm »
1

Najverovatno ke mu ubacam T4-turbina kade shto bi dobil so ovaa varijanta na tjuning nekade okolu 420 ks. ;) No toa ke bide ponataka ;)
Cica mnogu , krajno neekonomicno auto 19-20 lit. na 100 km. no ne e ni bitno , ako sakam calam istijot koshta , vo sprotivno ke go vozev sparkot na majkami ;) ;) ;)


Ako ja gazish ke cica 19-20 :D A osobeno vakva kola nemozis da vozish do 2000 rpm ;D

Sigurno 15 ke namalish ako vozish penzionerski :) shto neli ne e celta...

Ama interesna matematika ispagja...

2000 denari = 100km... mashala :D

1700 den. ;) ;) ;)

За да направиш 350КС од овј мотор макар што е 2,3Л мора да возиш со притисок од 1,55-1,6 бари и со однос гориво воздух (AFR) 12:1 со Турбо Т4 со trim 40 најмалце а највеќе trim 50 најдобро се вклопува со Т4-super 50 , на овј сетап ќе побара и интеркулер бајаги поголем од фабричкиот и сето убаво собери го нема да се возиш за 2000ден - 100км мам ќе биде ЗВЕР ;)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #19 на: 16 Април 2012, 00:13:18 am »
Има едно вакво С70 се вози низ Бт,ама незнам шо ознака има,знам дека е шестак по звукот...Одлично возило

нема волво со 6 цилндри... или 4 или 5... во принцип 4 цилиндри е реноов мотор-француски челик а 5 цилндри е на волво мотор-шведски челик што моторот го прави да биде едно 5 пати појак и поиздржлив од реноовиот кој посекако е синоним на издржлив мотор...
значи ова што мехатроника го постави, прошчо 200.000 и повеке, може да се каже дека моторот тек му се разработил хахаха... волвов мотор е нешто што ги кине рекордите на издржливост...

еве и моето в70 има пројдено и повеке од неговиот... ги брои како сега да е направен... волвоов мотор вози нај малку 600-700.000 пред да почне да покажува први знаци на припотрошеност на моторт, што не значи дека е за ремонт, туку дека од тој момент ке може да тера тој мотор уште нај малку 350.000 пред да дојде за ремонт...

мехатроника... грешам ли... дај дообјасни малку тука... дека гоЉфот не е она што е нај издржливо на свет  ;D ;D

и пеер... тури поише слики бе... енетериер, ово оно... зар ја да доаѓам да ти ја сликам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #20 на: 16 Април 2012, 00:59:08 am »
Како шо кажав,по звукот(кој е многу смирен) ми изгледаше на шестак...Не ги следам Волво многу :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #21 на: 16 Април 2012, 03:36:41 am »
1

Najverovatno ke mu ubacam T4-turbina kade shto bi dobil so ovaa varijanta na tjuning nekade okolu 420 ks. ;) No toa ke bide ponataka ;)
Cica mnogu , krajno neekonomicno auto 19-20 lit. na 100 km. no ne e ni bitno , ako sakam calam istijot koshta , vo sprotivno ke go vozev sparkot na majkami ;) ;) ;)


Ako ja gazish ke cica 19-20 :D A osobeno vakva kola nemozis da vozish do 2000 rpm ;D

Sigurno 15 ke namalish ako vozish penzionerski :) shto neli ne e celta...

Ama interesna matematika ispagja...

2000 denari = 100km... mashala :D

1700 den. ;) ;) ;)



За да направиш 350КС од овј мотор макар што е 2,3Л мора да возиш со притисок од 1,55-1,6 бари и со однос гориво воздух (AFR) 12:1 со Турбо Т4 со trim 40 најмалце а највеќе trim 50 најдобро се вклопува со Т4-super 50 , на овј сетап ќе побара и интеркулер бајаги поголем од фабричкиот и сето убаво собери го нема да се возиш за 2000ден - 100км мам ќе биде ЗВЕР ;)


Ne mi treba pritisok od 1.6 bar. za da izvadam 330 ks. Na postoeckiov moment mu vadam tolku od elektroika , regulator na struja , jinizator , pooshtri bregasti .
Koga ke stavam T4 turbina ke dopolnam so pojaki injektori ...i voala 420 ks. i toa bi bilo toa od ovaa mashina , shto e sosema dovolno . posle treba da razmisluvam vo nasoka ... kocnici i tn...
Inaku me eba vcera , mi pukna preden desen disk na 170 km\h
dobro e shto se ventiliracki pa ne se rascvea cel , shto neznaci deka nema ako ne gi smenam vo vtornik .

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #22 на: 16 Април 2012, 04:00:13 am »
Има едно вакво С70 се вози низ Бт,ама незнам шо ознака има,знам дека е шестак по звукот...Одлично возило

нема волво со 6 цилндри... или 4 или 5... во принцип 4 цилиндри е реноов мотор-француски челик а 5 цилндри е на волво мотор-шведски челик што моторот го прави да биде едно 5 пати појак и поиздржлив од реноовиот кој посекако е синоним на издржлив мотор...
значи ова што мехатроника го постави, прошчо 200.000 и повеке, може да се каже дека моторот тек му се разработил хахаха... волвов мотор е нешто што ги кине рекордите на издржливост...

еве и моето в70 има пројдено и повеке од неговиот... ги брои како сега да е направен... волвоов мотор вози нај малку 600-700.000 пред да почне да покажува први знаци на припотрошеност на моторт, што не значи дека е за ремонт, туку дека од тој момент ке може да тера тој мотор уште нај малку 350.000 пред да дојде за ремонт...

мехатроника... грешам ли... дај дообјасни малку тука... дека гоЉфот не е она што е нај издржливо на свет  ;D ;D

и пеер... тури поише слики бе... енетериер, ово оно... зар ја да доаѓам да ти ја сликам...

Blazo , apsolutno se slagam so momentot trajnost ;) Inaku ne se slozuvam deka 4-cilindricen motor volvo ne pravi...toa go imashe samo vo 400 serija i vo v40 serija ... reno mashini gi butaa vo ovie volvo shasii dodeka pak kaj safranot beshe reciprocitet...volvin 5 cilindricen motor so i bez turbo go butaa kaj nego . Postarite modeli na reno 30 nosat volvin v6 motor so 3000 cc benzinec . istiot go nosi 700 i 900 serija od volvo . Dodeka pak 200 , 700 i 900 od dizel varijanta nosat reden 6-cilindricen 2.4cc dizel motor koj istiot ke go najdesh pod hauba na volksvagen i audi . E sega za 4-cilindricen benziski motor volvo go pravi ushte 40 tite godini pocnuvajki so modelot PV-1.6 i 1.8 cc benzin pa P 1800 1.6cc ,1.8cc i 2.0 cc ,AMAZON so 1.6cc , 1.8 cc i 2.0 cc . I za na kraj volvo 164 6 cilindri redno postaven od 3000 cc benzinski motor so okolu 182 ks . Pocetok na 80 tite godini iskaca B21 i B23 mashina so bregasta gore i samosheluvacki ventili ...na zatvoreni sholji . Ovie motori se site na vovlo i nekoj od niv go imaat najgolemiot rekord vo km vo cela auto industrija P 1800 krsheshe preku 4 milijoni kilometri !

Taka da apsurdno e da ti zboruvam posle ova za GOLF , bez navreda kon onie koj gi imaat ;)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #23 на: 16 Април 2012, 04:14:42 am »
Dopuna...5 cilindricniot motor izlaga 1991 god. so 850 serija . Istiot se nadgraduva i den denes , zboruvame usovrshuvanje na neshto shto e napraveno prd 20 god.
inaku najnoviot motor na volvo  e t6 shest cilindri benzinec so TWEEN TURBO ( DVE TURBINI ) edna po druga ...ova e reden 6 cilindri motor .
I naj novoto v8 so 315 ks. Ovoj go butaat isklucivo vo dzipot XC 90 .

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #24 на: 16 Април 2012, 11:20:13 am »

inaku najnoviot motor na volvo  e t6 shest cilindri benzinec so TWEEN TURBO* ( DVE TURBINI ) edna po druga ...ova e reden 6 cilindri motor .
I naj novoto v8 so 315 ks. Ovoj go butaat isklucivo vo dzipot XC 90 .

Twin :)

Инаку Волво според мене ги има едни од подобрите турбо мотори. Речиси без конкуренција за издржливост, снага и моќност за евтини пари и што е убаво нели овозможуваат добро „досредување“ од обичен караван можеш да направиш болид :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #25 на: 16 Април 2012, 11:22:05 am »
1

Najverovatno ke mu ubacam T4-turbina kade shto bi dobil so ovaa varijanta na tjuning nekade okolu 420 ks. ;) No toa ke bide ponataka ;)
Cica mnogu , krajno neekonomicno auto 19-20 lit. na 100 km. no ne e ni bitno , ako sakam calam istijot koshta , vo sprotivno ke go vozev sparkot na majkami ;) ;) ;)


Ako ja gazish ke cica 19-20 :D A osobeno vakva kola nemozis da vozish do 2000 rpm ;D

Sigurno 15 ke namalish ako vozish penzionerski :) shto neli ne e celta...

Ama interesna matematika ispagja...

2000 denari = 100km... mashala :D

1700 den. ;) ;) ;)



За да направиш 350КС од овј мотор макар што е 2,3Л мора да возиш со притисок од 1,55-1,6 бари и со однос гориво воздух (AFR) 12:1 со Турбо Т4 со trim 40 најмалце а највеќе trim 50 најдобро се вклопува со Т4-super 50 , на овј сетап ќе побара и интеркулер бајаги поголем од фабричкиот и сето убаво собери го нема да се возиш за 2000ден - 100км мам ќе биде ЗВЕР ;)


Ne mi treba pritisok od 1.6 bar. za da izvadam 330 ks. Na postoeckiov moment mu vadam tolku od elektroika , regulator na struja , jinizator , pooshtri bregasti .
Koga ke stavam T4 turbina ke dopolnam so pojaki injektori ...i voala 420 ks. i toa bi bilo toa od ovaa mashina , shto e sosema dovolno . posle treba da razmisluvam vo nasoka ... kocnici i tn...
Inaku me eba vcera , mi pukna preden desen disk na 170 km\h
dobro e shto se ventiliracki pa ne se rascvea cel , shto neznaci deka nema ako ne gi smenam vo vtornik .
Околу снагата со притисокот на турбото и брегастата , компресиониот однос , односот на гориво , и палењето добро пресметај .
Бес 1,5 бари нема многу сила не влегуваш во турбо мапа за проток на воздух за да оствариш сила трба могу да го качиш вртежот за на низок притисок да оствариш сила , што по остра брегаста и (lobe centar) 112* се добива по реактивен мотор и повисоки вртежи ова со стандард компијутер не е возможно или со кој било чип.

Проста математика за проток со вртежи

CFM = (L x RPM x Ef x rBoost)/5660

L= зафатнина на мотор
RPM = вртежи на моторрот во кој сакаш да го дознаеш потребниот проток
Ef= ефективност на главата
за 2 вентила по цилиндер - 80-90
за 3 и 4 вентила по цилиндер -90-95
за 4 и 5 вентила по цилиндер - 95-100
rBoost= (притисок од турбо + 1)

на оваа формула внаеси вредности за 3000 до 9000 RPM и за притисок за 1 бар и за 1,5 бари нанеси ги на турбо мапава но претходно треба да ги претвориш од CFM во LB/min
CFM x 0,069 = LB/min  приближно 10LB/min се 100ks на замаец

во оваа пресметка не се земени во фактор компресиониот однос на моторот ,земено е во предвид дека екстремно ќе го ладиш воздушот а има друга за корекпила ако ја знаеш температурата во усис со тоа ќе падне и на сила ;) мам не многу ова е општа пресметка за формирање на турбо мапа.

Еве една мапа за да пробаш


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #26 на: 16 Април 2012, 12:02:36 pm »

inaku najnoviot motor na volvo  e t6 shest cilindri benzinec so TWEEN TURBO* ( DVE TURBINI ) edna po druga ...ova e reden 6 cilindri motor .
I naj novoto v8 so 315 ks. Ovoj go butaat isklucivo vo dzipot XC 90 .

Twin :)

Инаку Волво според мене ги има едни од подобрите турбо мотори. Речиси без конкуренција за издржливост, снага и моќност за евтини пари и што е убаво нели овозможуваат добро „досредување“ од обичен караван можеш да направиш болид :D

баш тоа и сакав да кажам, дека на волво моторите кои се ионака веке МАШИНИ кои се добри со перформанси, има мнооогу простор да пумпиуваш, да додаваш и на крај пак да добиеш издржлива машина а не машина која ке издржи 5.000 километри стискање, пред да ти експлодира главата и да испокрши карики и клипови...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #27 на: 16 Април 2012, 12:06:43 pm »
Inaku me eba vcera , mi pukna preden desen disk na 170 km\h
dobro e shto se ventiliracki pa ne se rascvea cel , shto neznaci deka nema ako ne gi smenam vo vtornik .
абе ај да не ти речев ајде де... а ти реков дека тие дискови не се предвидени за таа снага и такво форсирање уште кога ти беше моторот отворен и растурен... сакаш за 50 метри да кренеш 150 и да застанеш пак на 0... сега ке мора да возиш како баба, инаку ке се испретепаш негде, мани друго фамилија возиш со таа кола. ај жена ке си најдеш друга, ама децата...? :P :P (се зезам малку)... не се играј, мењај го цел кочионен систем, не ги турај пак оригиналните.. ке треба и појаки и подебелозидни и поголеми во пречник. а заради тој момент ке ти требаат и поголеми тркала... не сум сигурен дека поголем диск ке ти го собере во истиот бандаж...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #28 на: 16 Април 2012, 18:21:53 pm »
1

Najverovatno ke mu ubacam T4-turbina kade shto bi dobil so ovaa varijanta na tjuning nekade okolu 420 ks. ;) No toa ke bide ponataka ;)
Cica mnogu , krajno neekonomicno auto 19-20 lit. na 100 km. no ne e ni bitno , ako sakam calam istijot koshta , vo sprotivno ke go vozev sparkot na majkami ;) ;) ;)


Ako ja gazish ke cica 19-20 :D A osobeno vakva kola nemozis da vozish do 2000 rpm ;D

Sigurno 15 ke namalish ako vozish penzionerski :) shto neli ne e celta...

Ama interesna matematika ispagja...

2000 denari = 100km... mashala :D

1700 den. ;) ;) ;)



За да направиш 350КС од овј мотор макар што е 2,3Л мора да возиш со притисок од 1,55-1,6 бари и со однос гориво воздух (AFR) 12:1 со Турбо Т4 со trim 40 најмалце а највеќе trim 50 најдобро се вклопува со Т4-super 50 , на овј сетап ќе побара и интеркулер бајаги поголем од фабричкиот и сето убаво собери го нема да се возиш за 2000ден - 100км мам ќе биде ЗВЕР ;)


Ne mi treba pritisok od 1.6 bar. za da izvadam 330 ks. Na postoeckiov moment mu vadam tolku od elektroika , regulator na struja , jinizator , pooshtri bregasti .
Koga ke stavam T4 turbina ke dopolnam so pojaki injektori ...i voala 420 ks. i toa bi bilo toa od ovaa mashina , shto e sosema dovolno . posle treba da razmisluvam vo nasoka ... kocnici i tn...
Inaku me eba vcera , mi pukna preden desen disk na 170 km\h
dobro e shto se ventiliracki pa ne se rascvea cel , shto neznaci deka nema ako ne gi smenam vo vtornik .
Околу снагата со притисокот на турбото и брегастата , компресиониот однос , односот на гориво , и палењето добро пресметај .
Бес 1,5 бари нема многу сила не влегуваш во турбо мапа за проток на воздух за да оствариш сила трба могу да го качиш вртежот за на низок притисок да оствариш сила , што по остра брегаста и (lobe centar) 112* се добива по реактивен мотор и повисоки вртежи ова со стандард компијутер не е возможно или со кој било чип.

Проста математика за проток со вртежи

CFM = (L x RPM x Ef x rBoost)/5660

L= зафатнина на мотор
RPM = вртежи на моторрот во кој сакаш да го дознаеш потребниот проток
Ef= ефективност на главата
за 2 вентила по цилиндер - 80-90
за 3 и 4 вентила по цилиндер -90-95
за 4 и 5 вентила по цилиндер - 95-100
rBoost= (притисок од турбо + 1)

на оваа формула внаеси вредности за 3000 до 9000 RPM и за притисок за 1 бар и за 1,5 бари нанеси ги на турбо мапава но претходно треба да ги претвориш од CFM во LB/min
CFM x 0,069 = LB/min  приближно 10LB/min се 100ks на замаец

во оваа пресметка не се земени во фактор компресиониот однос на моторот ,земено е во предвид дека екстремно ќе го ладиш воздушот а има друга за корекпила ако ја знаеш температурата во усис со тоа ќе падне и на сила ;) мам не многу ова е општа пресметка за формирање на турбо мапа.

Еве една мапа за да пробаш
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Blagojce ,  33o ks gi vadam so standarden boost od 0.9 bar. Za povekje ke mi treba t4 turbina ... inaku ova e maksimum konjaza shto mozesh da ja izvadish na ovaa mashina bez da pipash turbina ...vozmozno e , zatoa shto ne e celata sila vo turbinata , nitu pak istata ima tolkavo znacenje za pogolema snaga . Tuka doagjaat i drugi popratni elementi za snaga .
Imaa i edna druga finta...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Volvo S 70 T5R
« Одговори #29 на: 16 Април 2012, 20:32:47 pm »
Ме интересира баш што ќе излезе но не верувам дека стандард има некоја голема турбина за да извади добра сила и стандард моторот не врти многу и на тоа да има сила сигурное нешто друго ??? па дека е волво не знаеме.