1
Najverovatno ke mu ubacam T4-turbina kade shto bi dobil so ovaa varijanta na tjuning nekade okolu 420 ks. No toa ke bide ponataka
Cica mnogu , krajno neekonomicno auto 19-20 lit. na 100 km. no ne e ni bitno , ako sakam calam istijot koshta , vo sprotivno ke go vozev sparkot na majkami
Ako ja gazish ke cica 19-20 A osobeno vakva kola nemozis da vozish do 2000 rpm
Sigurno 15 ke namalish ako vozish penzionerski shto neli ne e celta...
Ama interesna matematika ispagja...
2000 denari = 100km... mashala
1700 den.
За да направиш 350КС од овј мотор макар што е 2,3Л мора да возиш со притисок од 1,55-1,6 бари и со однос гориво воздух (AFR) 12:1 со Турбо Т4 со trim 40 најмалце а највеќе trim 50 најдобро се вклопува со Т4-super 50 , на овј сетап ќе побара и интеркулер бајаги поголем од фабричкиот и сето убаво собери го нема да се возиш за 2000ден - 100км мам ќе биде ЗВЕР
Ne mi treba pritisok od 1.6 bar. za da izvadam 330 ks. Na postoeckiov moment mu vadam tolku od elektroika , regulator na struja , jinizator , pooshtri bregasti .
Koga ke stavam T4 turbina ke dopolnam so pojaki injektori ...i voala 420 ks. i toa bi bilo toa od ovaa mashina , shto e sosema dovolno . posle treba da razmisluvam vo nasoka ... kocnici i tn...
Inaku me eba vcera , mi pukna preden desen disk na 170 km\h
dobro e shto se ventiliracki pa ne se rascvea cel , shto neznaci deka nema ako ne gi smenam vo vtornik .
Околу снагата со притисокот на турбото и брегастата , компресиониот однос , односот на гориво , и палењето добро пресметај .
Бес 1,5 бари нема многу сила не влегуваш во турбо мапа за проток на воздух за да оствариш сила трба могу да го качиш вртежот за на низок притисок да оствариш сила , што по остра брегаста и (lobe centar) 112* се добива по реактивен мотор и повисоки вртежи ова со стандард компијутер не е возможно или со кој било чип.
Проста математика за проток со вртежи
CFM = (L x RPM x Ef x rBoost)/5660
L= зафатнина на мотор
RPM = вртежи на моторрот во кој сакаш да го дознаеш потребниот проток
Ef= ефективност на главата
за 2 вентила по цилиндер - 80-90
за 3 и 4 вентила по цилиндер -90-95
за 4 и 5 вентила по цилиндер - 95-100
rBoost= (притисок од турбо + 1)
на оваа формула внаеси вредности за 3000 до 9000 RPM и за притисок за 1 бар и за 1,5 бари нанеси ги на турбо мапава но претходно треба да ги претвориш од CFM во LB/min
CFM x 0,069 = LB/min приближно 10LB/min се 100ks на замаец
во оваа пресметка не се земени во фактор компресиониот однос на моторот ,земено е во предвид дека екстремно ќе го ладиш воздушот а има друга за корекпила ако ја знаеш температурата во усис со тоа ќе падне и на сила
мам не многу ова е општа пресметка за формирање на турбо мапа.
Еве една мапа за да пробаш