Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39729 пати)

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
« Последно менување: 25 Февруари 2011, 11:47:49 am zeroSignal »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #1 на: 25 Февруари 2011, 11:58:56 am »
Добра тема..... и мене ме интересираат такви работи.... што треба да се направи откога ке се монтира турбина на бензинец, што треба да се прештелува?

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #2 на: 25 Февруари 2011, 12:08:42 pm »
Добра тема..... и мене ме интересираат такви работи.... што треба да се направи откога ке се монтира турбина на бензинец, што треба да се прештелува?

на бензинец од прилика се прави ова
1.turbo + intercooler ( Може и без него но нема да има толку зголемување на сила доколку го има )
2.дизни со поголем капацитет
3.намалување на компресија ( мислам дека за турбо мотор треба околу 8.5:1 )
4.нова грана да може да се намести турбото
5.црева и сл. за воздухот од турбото до моторот + филтер за воздух

ова е доколку турбото е до кај 0.5-0.7bar како што е кај фабричките турбо мотори а доколку се оди над тоа добро е да се стават и други клипови и сл .  ова е за бензинец  , но ако некој знае за дизел може да напише

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #3 на: 25 Февруари 2011, 13:59:06 pm »
0. Најбитната работа ја заборави, а тоа е нов компјутер или тотална промена на софтверот на ECU-то.
6. Потоа ќе треба да го модифицира и комплет издувот. Со турбото ќе има повеќе издувни гасови бидејќи поленето е под притисок, а тоа значи поголем волумен на гасови(усисни и издувни).
7. Ќе мора да стави нови дихтунзи и некои други зафати (ова го знаат тјунинг стручњаците) за да се држи цврсто затворен моторот и да не оштетувања поради полнењето под притисок.

Сигурно има и други зафати. Тјунериве треба да кажат. Во секој случај многу голема инвестиција е тоа. Јас одамна се откажав од идеата.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #4 на: 25 Февруари 2011, 14:05:47 pm »
8.pari u dzep za uste mnogu blokovi ;)...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #5 на: 25 Февруари 2011, 14:25:55 pm »
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
И атмосферските дизел мотори имаат дизни.Може од истиот модел на мотор , но кој е со турбина, да се префрли турбото и бошпумпата, евентуално ако има интеркулер,може и тој да се префрли.Други измени не би требало да се прават.

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #6 на: 26 Февруари 2011, 13:06:59 pm »
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
И атмосферските дизел мотори имаат дизни.Може од истиот модел на мотор , но кој е со турбина, да се префрли турбото и бошпумпата, евентуално ако има интеркулер,може и тој да се префрли.Други измени не би требало да се прават.

да но сепак според мене нема толку голема потреба од менување бош пумпа и сл.  поради тоа што дизелот има многу поголем опсег на работа на смесата воздух - гориво ( за разлика каде кај бензинечот е околу 14:1 ) ,  едино некоја промена на параметрите на компјутерот ? но ова нека го кажат поискусните

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #7 на: 26 Февруари 2011, 20:18:41 pm »
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
И атмосферските дизел мотори имаат дизни.Може од истиот модел на мотор , но кој е со турбина, да се префрли турбото и бошпумпата, евентуално ако има интеркулер,може и тој да се префрли.Други измени не би требало да се прават.

да но сепак според мене нема толку голема потреба од менување бош пумпа и сл.  поради тоа што дизелот има многу поголем опсег на работа на смесата воздух - гориво ( за разлика каде кај бензинечот е околу 14:1 ) ,  едино некоја промена на параметрите на компјутерот ? но ова нека го кажат поискусните
Колку што прочитав, се работи за обичен дизел, без компјутер.
« Последно менување: 26 Февруари 2011, 20:20:12 pm marsher »

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #8 на: 26 Февруари 2011, 20:32:06 pm »
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
И атмосферските дизел мотори имаат дизни.Може од истиот модел на мотор , но кој е со турбина, да се префрли турбото и бошпумпата, евентуално ако има интеркулер,може и тој да се префрли.Други измени не би требало да се прават.

да но сепак според мене нема толку голема потреба од менување бош пумпа и сл.  поради тоа што дизелот има многу поголем опсег на работа на смесата воздух - гориво ( за разлика каде кај бензинечот е околу 14:1 ) ,  едино некоја промена на параметрите на компјутерот ? но ова нека го кажат поискусните
Колку што прочитав, се работи за обичен дизел, без компјутер.

да но колку што знам и обичен дизел се чипува ( 1.9d на peugeot ( dw8 ) , 2.0sdi на vw сигурно може и некој други но неможам сега да барам )

Отсутен ScArY`

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 25
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #9 на: 27 Февруари 2011, 00:23:23 am »
eve nesto mnogu poednostavno no i poeftino,no ne e turbo tuku ko nekoj nov vid electric superscharger 2010 god

http://www.superchargerswarehouse.com/
SUZUKI SWIFT 1.6 16v

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #10 на: 27 Февруари 2011, 00:27:04 am »
eve nesto mnogu poednostavno no i poeftino,no ne e turbo tuku ko nekoj nov vid electric superscharger 2010 god

http://www.superchargerswarehouse.com/
Aha... Pak ova...

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #11 на: 27 Февруари 2011, 00:30:02 am »
:)))) da pak ova :))))

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #12 на: 27 Февруари 2011, 00:32:42 am »
"ова" ме потсеќа на продукт од топ шоп 

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #13 на: 27 Февруари 2011, 00:40:46 am »
значи за бензински атмосферски знам доколку се стави турбо освен тоа што се намалува компресијата и сл. пропратни работи се ставаат и поголеми дизни за повеќе гориво , но што се прави кај атмосферските дизел мотори каде нема дизни него Бош пумпа , дали овде се става друга или пак се прават некои модификации на постоечката или пак останува се исто ? , и да , не зборувам за некој екстремности него на пример имаш обичен дизел му стваш турбо на притисок од околу 0.5-0.7bar како што се фабричките турбо мотори , а притоа немора да стваш нови клипови и клипњачи

пс.сега видов дека насловот на темата сум го утнал па ако може администраторот нека го промени "Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор "
И атмосферските дизел мотори имаат дизни.Може од истиот модел на мотор , но кој е со турбина, да се префрли турбото и бошпумпата, евентуално ако има интеркулер,може и тој да се префрли.Други измени не би требало да се прават.

да но сепак според мене нема толку голема потреба од менување бош пумпа и сл.  поради тоа што дизелот има многу поголем опсег на работа на смесата воздух - гориво ( за разлика каде кај бензинечот е околу 14:1 ) ,  едино некоја промена на параметрите на компјутерот ? но ова нека го кажат поискусните
Колку што прочитав, се работи за обичен дизел, без компјутер.

да но колку што знам и обичен дизел се чипува ( 1.9d на peugeot ( dw8 ) , 2.0sdi на vw сигурно може и некој други но неможам сега да барам )
Изгледа не се разбираме, под обичен дизел подразбирам, без електронска контрола на работата на моторот,значи класична бош пумпа, евентуално и турбо и евентуално и интеркулер. А точно е тоа што кажуваш за тие модели дека се чипуваат.Тоа што нема „компјутер“, не може да се чипува.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6131
  • 69
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #14 на: 27 Февруари 2011, 00:42:19 am »
Класичен дизел е Голф кец, Голф 2, на кој знам дека сигурно им имаат монтирано турбини :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.