Автор Тема: Вести од Автомобилскиот Свет  (Прочитано 358391 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11742
  • Архитект
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1590 на: 11 Февруари 2020, 08:18:14 am »
Брендови под новата групација:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Alfa останува премиум.

Alfa Romeo Premium? Не бе. Грешка да не се нешто?

90% од членовите на форумов мислат дека Алфа Ромео не е Премиум бренд. Голем дел од истите мислат дека VW е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1591 на: 21 Февруари 2020, 10:23:50 am »
Ова многу ветува.

Еве некој постар муабет за автоматска топологија. Многу занимливо, особено што стравотно се намалува тежината на објектите, а цврстината е релативно слична:
« Последно менување: 21 Февруари 2020, 10:29:23 am Deni »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1592 на: 21 Февруари 2020, 11:32:08 am »
Ама што ќе прават работниците во фабрика што завршиле факултет за штрафење 4 штрафа, а лимарите во Богдановски? Па не знае секој да програмира роботи и да пишува скрипти/мапи за принтање??? Ова е изум на сатаната и треба да се уништи пред нас да не уништи!


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1593 на: 21 Февруари 2020, 11:46:10 am »
Ама што ќе прават работниците во фабрика што завршиле факултет за штрафење 4 штрафа, а лимарите во Богдановски? Па не знае секој да програмира роботи и да пишува скрипти/мапи за принтање??? Ова е изум на сатаната и треба да се уништи пред нас да не уништи!
Затоа и ги ставив подолу видеата каде се гледа генеративен дизајн како се обработува на домашен компјутер. Зошто нели прво они трубат дурови, ама всушност (бидејќи сум цртал доста работи за 3д принт рачно) ова е фантастична работа. Без некои којзнае какви софтвери или компјутери. Подесуваш неколку параметри и точки на удар и добиваш финален производ кој сега веднаш може да се принта. Тешкото (според мене) е принтање на метал, сега за сега само ABS/PLA сум правел и е многу едноставно.

Од друга страна муабетот со 3д принт е дека е малку ружничко на крајот, ако сакаш да е брзо. Ама за структурни делови - не е битно дали е ружно, и онака не се гледа. Ама може да има масивни заштеди во тежина и кај најсекојдневните возила. Оние кои се на улицата, а не небитни хиперколи. Мене ме радува ако секојдневните возила се под 1 тон, како некои производители што имаат во својата палета на производи. Полесно, поефикасно, поекономично, поеколошко... Побрзо... итн. Затоа и ме радува кога ќе видам некое Б сегмент возило со 850кг и 90кс, а не 1050кг со 70кс како директни конкуренти.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1594 на: 21 Февруари 2020, 11:55:39 am »
Ама што ќе прават работниците во фабрика што завршиле факултет за штрафење 4 штрафа, а лимарите во Богдановски? Па не знае секој да програмира роботи и да пишува скрипти/мапи за принтање??? Ова е изум на сатаната и треба да се уништи пред нас да не уништи!
Затоа и ги ставив подолу видеата каде се гледа генеративен дизајн како се обработува на домашен компјутер. Зошто нели прво они трубат дурови, ама всушност (бидејќи сум цртал доста работи за 3д принт рачно) ова е фантастична работа. Без некои којзнае какви софтвери или компјутери. Подесуваш неколку параметри и точки на удар и добиваш финален производ кој сега веднаш може да се принта.
Па тоа е проблемот, претходно 10 високо образовани и искусни дизајнери/инженери/металурзи работеле месец дена на дизајн и производња на една виљушка, а сега ти со лаптопче и 3д принтер можеш све да напраиш за 2 саати.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1595 на: 21 Февруари 2020, 12:04:53 pm »
Ама што ќе прават работниците во фабрика што завршиле факултет за штрафење 4 штрафа, а лимарите во Богдановски? Па не знае секој да програмира роботи и да пишува скрипти/мапи за принтање??? Ова е изум на сатаната и треба да се уништи пред нас да не уништи!
Затоа и ги ставив подолу видеата каде се гледа генеративен дизајн како се обработува на домашен компјутер. Зошто нели прво они трубат дурови, ама всушност (бидејќи сум цртал доста работи за 3д принт рачно) ова е фантастична работа. Без некои којзнае какви софтвери или компјутери. Подесуваш неколку параметри и точки на удар и добиваш финален производ кој сега веднаш може да се принта.
Па тоа е проблемот, претходно 10 високо образовани и искусни дизајнери/инженери/металурзи работеле месец дена на дизајн и производња на една виљушка, а сега ти со лаптопче и 3д принтер можеш све да напраиш за 2 саати.
Па истите тие ќе го користат веројатно генеративниот дизајн, ќе тестираат - ќе пустат. Нема директорот да ги користи. (Нема ни да знае што е тоа веројатно) :) Ама бенефитот се пред се полесни коли за нас, помалку материјал за нив, и полесно тестирање и измена. Односно побрзи тестирања и побрз reaction time за секоја итерација на тестирање. Ми личи на Win-Win и за нас и за производителите. Реткост е тоа во денешно време. Најчесто е Win-Lose каде само производителите имаат беенфити, а крајниот корисник од ден на ден губи се повеќе и повеќе и му се пикаат големи виршли во грло да ги јаде без да ги побара. AKA SUV стратегија.

Џам. Ова да го симне Свифтот на 580Kg, и Fiesta на 780kg и ќе се вратат многу насмевки. :)

P.S. Гледам тежина:
Цитат
With a weight of 1,250kg, the 21C gets to boast about a 1:1 power-to-weight ratio. Given that, the car can hit 62 mph (100km/h) in 1.9 seconds, cover the quarter-mile in 8.1 seconds, hit 186 mph in 15 seconds, and reach 248 mph in 29 seconds. Czinger claims the car has a top speed of 268 mph.
Пуууууууу!!! 1250кг и 1250кс.
« Последно менување: 21 Февруари 2020, 12:17:17 pm Deni »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1596 на: 21 Февруари 2020, 13:10:19 pm »
Полека се приближуваме кон физичките ограничувања на просечниот хомосапиенс....не трпи секој 2г а камо ли повеќе. Овие перформанси ќе бидат практично експлоатирани од шака спремни и способни луѓе...ако му дадеш предмет со вакви перформанси на Баце кај ќе ни биде крајот...

Велешко/Плетвар за 5сек го качувам баце...320 нагоре баце


Додуша веќе има аута со слични перформанси достапни на богатите ,,народни“ маси...ма све е отидено у неповрат...пуштајте короната.  ::)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1597 на: 21 Февруари 2020, 13:12:14 pm »
Полека се приближуваме кон физичките ограничувања на просечниот хомосапиенс....не трпи секој 2г а камо ли повеќе. Овие перформанси ќе бидат практично експлоатирани од шака спремни и способни луѓе...ако му дадеш предмет со вакви перформанси на Баце кај ќе ни биде крајот...

Велешко/Плетвар за 5сек го качувам баце...320 нагоре баце
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Додуша веќе има аута со слични перформанси достапни на богатите ,,народни“ маси...ма све е отидено у неповрат...пуштајте короната.  ::)
Еве го баш нашиот муабет, за да сме онтопик. Буквално од почеток до крај.

А за хомос-апиенс, рачунај колку е глуп просечниот човек. Е сега околу половина од луѓето се поглупи од тој човек што го спомнавме.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1598 на: 05 Март 2020, 09:24:28 am »
Под рака со потенцијално најгрдата „бренд нејм“ премиум предница на денешницата,



БМВ го претстави и новото лого.

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1599 на: 05 Март 2020, 09:29:46 am »
Како од на тезга купено е и логото  и колата :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1600 на: 05 Март 2020, 09:40:44 am »
Голфот има ново лого исто така. На воланот е и го гледаш цело време. Баш ме интересира како ви се допаѓа ако некој го видел во салон.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7077
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1601 на: 05 Март 2020, 09:42:08 am »
Како од на тезга купено е и логото  и колата :D

Можеа поубаво во Paint да направат, и предница и лого.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1602 на: 05 Март 2020, 10:15:06 am »
Ништо чудно балканец вработен во BMW да умешал прсти....

Внук ми какви логоа праи за 50е у Фотошоп, џабе плаќате јапанци и холанџани толку пари.


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7077
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1603 на: 05 Март 2020, 10:39:07 am »
НЕ заебавај, на све личи само на премиум лого не личи.

Еве го, ни пеинт не ти треба:


Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #1604 на: 05 Март 2020, 10:45:32 am »
Toa sto nas ne ni se svigjaat novite rebrendiranj,a niv od finansiski aspekt mnogu im se svigja. Razlikata za proizvodstvo na stariot bmw znak i noviov e skoro tri pati. Pomnozi so nekolku milioni vozila dobivas ogromen profit... istoto e i kaj Fehlerwagen...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html