Автор Тема: Olesnet ZAMAEC  (Прочитано 29337 пати)

Отсутен stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #45 на: 06 Април 2012, 00:49:41 am »
Другар, прајме муабет за сервисот карши ЖУЦ?  Го знам и сервисот и дечкото, знам што има направено него мене не ми се допаѓа што кога некој ќе демонстрира некое друго мислење или друго гледање на нештата,тоа за него е реклама, или не чини, или прочитај го неговиот пост како одговара-КОПУЦИ итн...   
Нема аир од такви филозофи !!!

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #46 на: 06 Април 2012, 01:34:39 am »
Другар, прајме муабет за сервисот карши ЖУЦ?  Го знам и сервисот и дечкото, знам што има направено него мене не ми се допаѓа што кога некој ќе демонстрира некое друго мислење или друго гледање на нештата,тоа за него е реклама, или не чини, или прочитај го неговиот пост како одговара-КОПУЦИ итн...   
Нема аир од такви филозофи !!!



Ajde vaka , poshto se nakurcivme site TEMAVA OFICIJALNO KE JA ZATVORAM !!
Za presmetki i dela ke dojdesh kaj mene ...znaci imash oficijalna pokana i ke spodelam nekoj raboti so od aspekt na tjuning samo so tebe tebe .
Dodeka mojata reakcija kopuci i tn , beshe isprovocirana od predhodnite komentari , dodeka mojot komentar beshe napishan na shala !
Tie shto se osetija navredeni neka mi prostat , a za tie shto nema da mi prostat ....nivni problem . Na forumov ne se zacleniv za da lecam necii kompleksi i da ubeduvam nekogo vo neshtata ;)
Pozdrav do site ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #47 на: 06 Април 2012, 09:29:50 am »
Процедурално: Теми официјално затвораат модератори и Класниот (ZeroSignal), темата сега за сега останува отворена за мислења и искуства, а воедно ќе замолам да продолжите во духот на форумов, пријателски и без тензии и натегања да дискутирате ако имате што да дискутирате. Не е убаво да се потценуваат останатите членови и нивното знаење. Ако некој греши, може да му се посочи дека греши со соодветен одговор и примери, а уште подобро со некои линкови кои „држат вода“.

Идејата на секој форум е да се дискутира, а ако некој има да покаже и што направил - уште подобро. Како што кажа еднаш Џиџи, не сме тука да си ги „мериме“, туку да дискутираме и да си помагаме.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #48 на: 06 Април 2012, 12:44:43 pm »
Испровоцирани реакциите беа. Ако има потреба ќе објаснам зашто.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #49 на: 06 Април 2012, 15:29:08 pm »
aj баталете натегање...

следна точка на дневен ред во олеснување на замаец е моето прашње:

дали исти тип на возило, со појака кубикажа на мотор автоматски има и потежок замаец иако има исти мењач? ако е така дали се добива на нешто ако го смениш истиот полесен замаец од послабиот мотор...

на пример рено 19 1.4 и 1.7 и 1.8 имаат буквално исти мотори и исти мењачи ама различна кубикажа.. постигнато нели со друга радилица и клипови други со други хилзни... дури и дизелот на рено 2.2 го носи истиот мотор се разбира со друга глава... и замаецот на него би бил... потежок или полесен од стандардниве на бензин?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #50 на: 08 Април 2012, 18:52:06 pm »
Прочитав нешто над на три па да напишам .Јас би олеснол замаец ама Радилица не ,само би ја балансирал.
Ако на некој дреар олеснис ЗАМАЕЦ морално е да го балансираш , пробано е дека на рамно оди подобро макар и на стандард мотор но несмееш да претеруваш со олеснување.
Еве еден од моите примери.
1,6цц 50КС 42N.m ова е стандард.

1,603цц  143,3kW или 194,9hp(8000RPM) / 195Nm(7340RPM) 11,58s/177,01km/h(110,63mph) тежина на возило 750КГ
12:1 CR
Замаец е лесен 3,2Кг а има ламеза 180мм


Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #51 на: 12 Април 2012, 00:33:52 am »
Dosta mudro od tvoja strana ;) Ako ja olesnish i radilicata , ima ogromni shansi da pukne ;)
Sepak ,olesnuvanje se pravi spored mashinski presmetki ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #52 на: 12 Април 2012, 00:36:49 am »
aj баталете натегање...

следна точка на дневен ред во олеснување на замаец е моето прашње:

дали исти тип на возило, со појака кубикажа на мотор автоматски има и потежок замаец иако има исти мењач? ако е така дали се добива на нешто ако го смениш истиот полесен замаец од послабиот мотор...

на пример рено 19 1.4 и 1.7 и 1.8 имаат буквално исти мотори и исти мењачи ама различна кубикажа.. постигнато нели со друга радилица и клипови други со други хилзни... дури и дизелот на рено 2.2 го носи истиот мотор се разбира со друга глава... и замаецот на него би бил... потежок или полесен од стандардниве на бензин?
Onak, чекаме одговор..

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #53 на: 12 Април 2012, 12:07:23 pm »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #54 на: 12 Април 2012, 23:02:15 pm »
aj баталете натегање...

следна точка на дневен ред во олеснување на замаец е моето прашње:

дали исти тип на возило, со појака кубикажа на мотор автоматски има и потежок замаец иако има исти мењач? ако е така дали се добива на нешто ако го смениш истиот полесен замаец од послабиот мотор...

на пример рено 19 1.4 и 1.7 и 1.8 имаат буквално исти мотори и исти мењачи ама различна кубикажа.. постигнато нели со друга радилица и клипови други со други хилзни... дури и дизелот на рено 2.2 го носи истиот мотор се разбира со друга глава... и замаецот на него би бил... потежок или полесен од стандардниве на бензин?
Onak, чекаме одговор..

па уствари и јас чекам... двајца на форумов имаме што се гризаа меѓу себе знаејки што е што и сега и двајцата ќутат... или незнаат, или појма немаат... или се лути на форумов...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #55 на: 12 Април 2012, 23:12:42 pm »
Јас она што можев да го најдам кај како податоци за Алфа 146, со мотори 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 twinspark (сите го делат истиот блок), заклучив дека немаат ист замаец, 1.4 има најлесен, 6,3кг, 1.6 и 1.8 делат ист замаец и тој е 8.5кг, а 2.0 има 8.3кг тежок замаец.

146-ката ја земав како пример, зошто таа има 4 мотори кои се со ист блок. Но радилицата е различна кај 1.4, 2.0 и 1.6 и 1.8 (овие последниве делат иста радилица, зопшто имаат ист ход на клипот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #56 на: 13 Април 2012, 04:42:39 am »
aj баталете натегање...

следна точка на дневен ред во олеснување на замаец е моето прашње:

дали исти тип на возило, со појака кубикажа на мотор автоматски има и потежок замаец иако има исти мењач? ако е така дали се добива на нешто ако го смениш истиот полесен замаец од послабиот мотор...

на пример рено 19 1.4 и 1.7 и 1.8 имаат буквално исти мотори и исти мењачи ама различна кубикажа.. постигнато нели со друга радилица и клипови други со други хилзни... дури и дизелот на рено 2.2 го носи истиот мотор се разбира со друга глава... и замаецот на него би бил... потежок или полесен од стандардниве на бензин?


Za da ne cekash povekje ;)
Logicki deka motor so pogolema kubikaza ima potezok zamaec .Ako go smenish ke dobiesh vo poniski brzini pogolem wirt moment okolu 30 ks vo 1-va , 25 vo 2-ra , 15 vo 3-ta i tn. Ako procitash eden od moite  prvi postovi na ovaa tema ke vidish deka naglasuvam deka ke dobijam pogolem start vo pomali brzini 1, 2 ,3 so samoto olesnuvanje...

Sporedbeno dizel-benzinec tezinata na zamaecot e bukvalno ista , edinstvena razlika od aspekt na funkcionalnost pomegku niv e hodot na klipot , zboruvam za postarite tipovi na matori . Dodeka kaj ponovive masovno se koristi varijabilen zamaec...spiralite za kompenzacija na udar koj stoea na lamelata , sega gi postavuvaat na zamaecot , i kaj dizel i kaj banzinec ... shto znaci so ovoj koncept na zamaec nema igranje ;)
Shto ne znaci za hidro dinamicen transformator (konvektor) so nego mozesh da si igrash i so olesnuvanje i so poretko ulje , za da dobiesh pogolemi performansi , no ne za dolgo ... nema da trae zatoa shtto ke ti gi krshi zabite na spojot pomegju pumpa i konvektor .
I jas vozev automatik , i toa ne eden , 4 kom.

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #57 на: 13 Април 2012, 04:52:31 am »
Sporedbeno dizel-benzinec tezinata na zamaecot e bukvalno ista ... se misli na vozilo so ista kubikaza ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #58 на: 13 Април 2012, 11:02:16 am »
aj баталете натегање...

следна точка на дневен ред во олеснување на замаец е моето прашње:

дали исти тип на возило, со појака кубикажа на мотор автоматски има и потежок замаец иако има исти мењач? ако е така дали се добива на нешто ако го смениш истиот полесен замаец од послабиот мотор...

на пример рено 19 1.4 и 1.7 и 1.8 имаат буквално исти мотори и исти мењачи ама различна кубикажа.. постигнато нели со друга радилица и клипови други со други хилзни... дури и дизелот на рено 2.2 го носи истиот мотор се разбира со друга глава... и замаецот на него би бил... потежок или полесен од стандардниве на бензин?
Onak, чекаме одговор..
Sporedbeno dizel-benzinec tezinata na zamaecot e bukvalno ista ... se misli na vozilo so ista kubikaza ;)
Јас би рекол дека дизел и бензин не се исти зашто еднаш смешав на работа два замаизи 200-D мерцедес 190 со 200-Е мерцедес исто 190 , ги помешав со тоа што на бензинот ставив дизел и обратно на дизелот ставив бензински замаец ( ова се работи при префрлање на мотор со мењач и останати глупости од една на друга кола и обратно) , реакцијата на ова е дизелот неможе да тргне ама од шлајфување ги пали гумите од 1ва од 5та и моторот пуни како бензин мислев дека ќе скрши радилица и имаше неравномерна работа и многу тресење а бензинот неможеде исто така да го истераме од сервис ама овој неможе да дигне вртежи тежок му е замаецот  :D.
На сето ова значи дека на дизел му треба по тежок замаец за стабилна работа а на бензинот не е битно ќе работи стабилно и со полесен замаец. На пониските ЦЦ на мотор им треба полесен замаец за да го заветат.

Радилицата , клипначите и замаецот не можат за се димензионираат тоа значи да се пресметаат секогаш се прават по експериментален пат а детално за замаецот он се определува со тежина во фабрика за на кој вртежи да ја оствари моќноста на моторот и колку да биде реактивен .

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #59 на: 13 Април 2012, 11:18:33 am »
Случајно ми се најде