Автор Тема: Kinesko novo skuterce  (Прочитано 106320 пати)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #225 на: 03 Мај 2012, 01:02:25 am »
za mene coek od 100 kila treba 150cc klipce

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #226 на: 03 Мај 2012, 01:02:59 am »
abe kakvi ti 80cc teraj go vaka, 2.5l milina :)
neka ne te lazat ova ajducive ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #227 на: 03 Мај 2012, 01:07:25 am »
abe kakvi ti 80cc teraj go vaka, 2.5l milina :)
neka ne te lazat ova ajducive ;D

ke mu trosi 3 na puna, a znaejki go kako vozi ke dobie start i pak ke mu trosi isto  ;D ;D ;D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #228 на: 03 Мај 2012, 01:59:05 am »
јас ви кажав за старт што да напрајте,значи 5г ролни 16Х13,шајбирање на вариаторот ако е потребно и 1500К федери за ламела

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #229 на: 03 Мај 2012, 02:35:49 am »
Има и уште полесни ролни кај дачне барај ролни за Хонда Дио :)

Мислам дека беа 4 грама :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #230 на: 03 Мај 2012, 10:12:12 am »
1. Не почнувај со модификации со 80 цц, ова не е Априлија, кинеска шасија е, и најважно кинески КОЧНИЦИ.
2. Знам дека како точак ти изгледа, ама за 1000 км нема да си го препознаеш моторот колку ќе биде се подобро. Ти пишав во пп, како сега ќе го разработиш така ќе те служи до крај.
3. Советот од другар ти за палење посабајле кога е поладно времето е на место, курблата не е разработена сеуште (како и повеќето делови на моторот), и нормално ќе биде потешка на стискање.
4. А ако сакаш да фрлаш пари, подобро фрли на добри гуми, ако овие не ти прават кеиф.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #231 на: 03 Мај 2012, 11:12:47 am »
Ај пиши и тука, а и вие другите што имате искуство, каква е процедурата и правилата за правилно разработување на скутер и колку километри треба да трае тоа разработување.

Благодариме.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #232 на: 03 Мај 2012, 12:19:12 pm »
За разработка на машината.

1. Првите 200 км, возење до 30 км/ч, не повеќе од 10 км пат, по можност без нагорнини, и исклучиво сам на мотор, без нагло додавање на гас.
2. Промена на масло.
3. Следните 800 км истото од горенаведеното под точка 1. само може до 45 км/ч.
4. Промена на масло на 1000 км.
5. Е сега што сакате правете со машината.

Препорачливо е кога времето е посвежо, пролет и есен, и кога утринските температури се пониски, првото палење да биде на курбла.

Ова не го измислувам, си го пишуваше во прирачникот. А не почитувањето на овие навидум „рекла-казала“ совети на еден комшија со Кимко голема веспа од 150 цц мислам дека беше, го чинеше нова радилица блок итн.
Човекот само знаеше гас до даска, ни загреан, нит ништо по правила.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #233 на: 03 Мај 2012, 12:41:31 pm »
Фала на прецизниот одговор :)

Ова истото би важело и за Piaggio Vespa PX 150 со брзини?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #234 на: 03 Мај 2012, 13:11:23 pm »
Случајот т.е. примерот што го наведов, не значи дека е и правило. Секоја фабрика си е посебна сама за себе. Муабетот ми е, кога веќе некој фрлил 3000 евра, па и повеќе, за таков скутер/мотор не гледам причина зошто да не се запазат овие совети.

Разработувањето на машината најмногу временски ќе не чини 1 месец.
Нормално поголемата кубикажа од 150 цц, дозволува и повеќе км/ч во разработувањето, 3000 rpm не е исто на 50 и 150 цц. Бидејќи е со брзини, претпоставувам има и обртометар. Претпоставувам сигурно ќе пишува во прирачникот за овој муабет, ако не и така ќе мора во овластениот сервис да се носи за промена на масло (за да важи гаранцијата) па ќе се праша.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #235 на: 03 Мај 2012, 13:59:48 pm »
Шо мислите за ова?
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/930741?searchID=1056089&Idx=34
1.На изглед не ми изгледа како зачувано моторче..
2.Ставил само една слика, можда од другата страна е сол направено
3.Според изгледов би рекол дека има направено околу 15.000 ако не и повеќе.
...
да си најдеш некое по саглам од Куманово или од Скопје (блиску ти е) ???

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #236 на: 03 Мај 2012, 14:30:41 pm »
Случајот т.е. примерот што го наведов, не значи дека е и правило. Секоја фабрика си е посебна сама за себе. Муабетот ми е, кога веќе некој фрлил 3000 евра, па и повеќе, за таков скутер/мотор не гледам причина зошто да не се запазат овие совети.

Разработувањето на машината најмногу временски ќе не чини 1 месец.
Нормално поголемата кубикажа од 150 цц, дозволува и повеќе км/ч во разработувањето, 3000 rpm не е исто на 50 и 150 цц. Бидејќи е со брзини, претпоставувам има и обртометар. Претпоставувам сигурно ќе пишува во прирачникот за овој муабет, ако не и така ќе мора во овластениот сервис да се носи за промена на масло (за да важи гаранцијата) па ќе се праша.

Сигурно ќе пишува, а што ќе ми кажат во сервис не ми е секогаш за верување кај нас, затоа и плус прашувам :)

Фала уште еднаш.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #237 на: 03 Мај 2012, 14:31:20 pm »
na prvoto promena na maslo razgledaj da vidis sponovi kolku ima  ;D ;D ;D  ;)
ke se iznenadis

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #238 на: 03 Мај 2012, 14:42:52 pm »
за разработка на кинеско моторче е следнава постапка,доаѓаш од салон со моторчето и одма го мењаш маслото,потоа го возиш некојси 100 километри до брзини не поголеми од 45,мењаш пак уље и го возиш дур иде до некојси 1000км,секако пред да се појде се остава моторчето минута две да го дигне уљето и добро да се загрее машината

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Kinesko novo skuterce
« Одговори #239 на: 03 Мај 2012, 14:58:00 pm »
баш на англискиот форум, имаше порано кога повеќе го следев, дискусија за ова, какво масло кога и слично. Како што сфатив, можеш одма да го смениш маслото, меѓутоа да се стави 15W 40 бидејќи ова масло ќе овозможи поголемо триење на деловите со што подобро ќе се оформи цилиндерот. После тоа нормално со 10W-40 (бар јас такво користам)


Сигурно ќе пишува, а што ќе ми кажат во сервис не ми е секогаш за верување кај нас, затоа и плус прашувам :)

Фала уште еднаш.

Истото мислење и јас го имам :) затоа почнав по нет да барам некои форуми

овој на времето го користев
http://chinesescoots.forumwise.com/forum.html
http://chinesescoots.forumwise.com/chinesescoots-forum-24.html (ова е подсекција за не-кинески скутери)

а овие сега ги изгуглав, може има и подобри
http://scootercommunity.com.au/forums/
http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?22-Scooters-Aprilia-Vespa-Piaggio-and-Others