Автор Тема: Renault Megane 1.5 Dci 130 GT-Line  (Прочитано 100582 пати)

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #330 на: 05 Април 2013, 13:13:11 pm »
И мене ми текна прво тоа :) Викам 200 еврони за 2 дена од двајца а колку други има  :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29679
    • CARclub.mk
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #331 на: 05 Април 2013, 13:26:29 pm »
Ист газда ги дере луѓето, и тоа без пардон!

А според тебе, колку би требало да кошта сервис во официјален, овластен сервис?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #332 на: 05 Април 2013, 13:46:17 pm »
Ист газда ги дере луѓето, и тоа без пардон!

Otsekogas Fancuz bil skap za odrzuvanje. Sepak e zadovolstvo da go vozis.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #333 на: 05 Април 2013, 14:02:27 pm »
А според тебе, колку би требало да кошта сервис во официјален, овластен сервис?
1000 до 2000 поефтин.
На масло дерат 1000 +
На маслен филтер 400 +
Полен 800 +
Рака 500 +

Otsekogas Fancuz bil skap za odrzuvanje. Sepak e zadovolstvo da go vozis.
Тие комунистички муабети важеле пред 25 години, на времето коа се возеле тристаќи и лади.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29679
    • CARclub.mk
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #334 на: 05 Април 2013, 14:05:27 pm »
Мхм..

А обуки за вработените?
Апарати за работа?
Алати за работа?
Плати за вработените?
Греење?
Климатизација?
Итн..

Тие работи константно ги забораваме.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #335 на: 05 Април 2013, 14:09:31 pm »
А 3 до 4000 евра ќар на продадено возило? Тоа не би требало да ги покрие трошоците?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #336 на: 05 Април 2013, 14:16:00 pm »
Тоа ги покрива трошоците за продажба, не за сервис. Тоа се посебни тимови.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29679
    • CARclub.mk
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #337 на: 05 Април 2013, 14:22:04 pm »
Фино што мислиш дека имаат толку ќар по возило.

А и да имаат, со оглед на продажбата на нови возила, тоа е далеку од доволно да се покријат трошоците. Во Јануари и Февруари се продале вкупно 11 парчиња Флуенс.

Еве, нека имаат по 3000 евра заработка на кола (а немаат), тоа се 33.000 евра.

Аутомотив груп има најмалку 30 вработени (почнувајќи од продавачи, па до маркетинг тим, сервисери, лакери, секретарки, чистачи, итн..). Нека се просечните трошоци за еден вработен 800 евра (плата + придонеси), тоа се 24.000 евра. Плус индустриска струја и вода, телефон, интернет, греење..

Значи, никој од импортерите во Македонија не заработува од продажбата на возила. Имаме прилично високи давачки кон државата, со увозот на половни возила (што сметам дека е една од најголемите грешки направени кај нас..) ја утепаа продажбата на нови возила и полека-полека унишуваат една бизнис гранка во земјата која директно и индиректно вработува илјадници луѓе и за која се направени милионски инвестиции.

Сите сакаме кога ќе отидеме со колата на сервис фино да не пречекаат, да имаме каде да седнеме и да испиеме кафе, објектот да е чист и модерен.. Е сето тоа кошта. Страв ми е да помислам колку коштало да се изгради еден објект кој е потребен за импортер, и кои се месечните трошоци околу тој објект..

6500 денари за сервис, за кола која коштала ~15-16.000 евра во салон не е воопшто многу.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #338 на: 05 Април 2013, 14:24:01 pm »
Туку е малку.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14294
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #339 на: 05 Април 2013, 14:34:15 pm »
Најмногу пари им бегаат на секретарките. ;D Јасно е дека имаат трошоци,затоа и даваат попусти кога купуваш,па после преку сервиси горе-долу ке си го врати тој попуст.

п.с Не дај Боже да треба камион во овластен сервис да однесите,таму кои цени се вртат страв ме фаќа. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #340 на: 05 Април 2013, 14:37:56 pm »
Океј, ја прифаќам критиката ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #341 на: 05 Април 2013, 17:26:23 pm »
Мхм..

А обуки за вработените?
Апарати за работа?
Алати за работа?
Плати за вработените?
Греење?
Климатизација?
Итн..

Тие работи константно ги забораваме.

Ne se sekiraj za niv. Oni i da ne PRODADAT 1 VOZILO plati si zemaat zasto parite se akumulirani i se trupa kamata. Obrtni sredstva se sosema drugo. Taka da rashodite se totalka pokrieni od kamatata :) toa e vistinata kako sakas kazuvaj.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #342 на: 05 Април 2013, 17:29:22 pm »
За некој месец ќе видиш колку си бил грешка. Пиши го негде коментаров ;).

И нема смисла волку убава гаража да ја труеме со икономија.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #343 на: 05 Април 2013, 17:35:33 pm »
Ако чекаат да живеат импортериве од продажба, им се ебало мајката!

Сите живеат од Сервис, продажбата е само начин да ти влезе чивијата, ако треба и со минимум ќар ќе се продаде само да ти го закачат да идеш у сервис бе Бугар, ако не си знаел мислам вака, види, ме разбираш?

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3811
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #344 на: 05 Април 2013, 18:03:55 pm »
A pa so mislite deka site odat na servis vo ovlasten servis, jas mislam deka od 10 novi vozila, dali 3 vozila odat vo ovlasten servis ;D ;D
Treba da si nenormalen da odis vo ovlasten servis so momentalnive cene, pocnuvajki od rabotna raka, pa prodolzuvajki so cenite na uljeto, pa zavrsuvajki so obicnite filtri ;D