Автор Тема: Renault Megane 1.5 Dci 130 GT-Line  (Прочитано 100537 пати)

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #165 на: 05 Мај 2012, 10:11:00 am »
Јас само кажав дека доколку јас си го купев маслото и филтерот истото ова би ме чинело 3000д. сосе промена.Истото масло може да си го купам само што филтерот ќе биде од друга марка нема да биде оргиналот.

Иначе оваа цена е со некој попуст.Симо е во право само не знам колку е тој попуст.Па таман работа да не ми дадат попуст,оваа година пазарив 2 возила од кај нив.

Искрено незнам какви се цените во другите овластени сервиси,ама мислам дека кога колат треба со исаф да колат како би имале повеќе работа и по истекот на гаранцијата на возилата купени од кај нив.

Јас искрено би се нафатил да платам нешто поскапо,да не е претерано само да ја носам во овластен сервис каде што имам гаранција на вградените делови.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #166 на: 08 Мај 2012, 12:44:42 pm »
pa ako e istiot motor, pa i filterot treba ist da e, iasta kolicina na maslo, i cenata treba ista da e! zosto ovoj model ima poskap servis od prethdniot, i toa za okolu 1800den!?!?!?!?!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #167 на: 08 Мај 2012, 13:35:49 pm »
Не е до моделот,и за претходниот модел ако го правиш овој сервис во Аутомотив би чинело исто.Помалку би чинело ако го правиш на друго место и ако сам си ги купиш деловите.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #168 на: 08 Мај 2012, 13:39:41 pm »
Мегачето е фантасично нема што! Фантазија од кола, кој пробал знае :)

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #169 на: 08 Мај 2012, 13:39:59 pm »
Јас само кажав дека доколку јас си го купев маслото и филтерот истото ова би ме чинело 3000д. сосе промена.Истото масло може да си го купам само што филтерот ќе биде од друга марка нема да биде оргиналот.

Иначе оваа цена е со некој попуст.Симо е во право само не знам колку е тој попуст.Па таман работа да не ми дадат попуст,оваа година пазарив 2 возила од кај нив.

Искрено незнам какви се цените во другите овластени сервиси,ама мислам дека кога колат треба со исаф да колат како би имале повеќе работа и по истекот на гаранцијата на возилата купени од кај нив.

Јас искрено би се нафатил да платам нешто поскапо,да не е претерано само да ја носам во овластен сервис каде што имам гаранција на вградените делови.


За исти (сличен) сервисен интервал од 15.000 км кај мојот РАВ4 ме чини околу 5000 денари во Тојота. 700 денари литар масло (Тојота ОЕМ, фул синтетик), 1000 денари работна рака по час, филтер за масло...

Во принцип, океј е цената но е малку висока. Рено се познати по скапиот сервис (иако работна рака кај Тојота е дупло поскапа) а и деловите гледам се скоро исти. Е сега не е иста категорија на возило, па нема смисла сервисот да е исти нели?

Ако ништо друго, филтрите за полен, воздух менувај си ги сам и порачувај ги оригиналите од интернет, поефтино ќе те фати...

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #170 на: 08 Мај 2012, 13:41:46 pm »
У порЧе е 720 денари час работна рака ...

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #171 на: 08 Мај 2012, 13:44:11 pm »
Час работна рака е секаде исто и е просек според просечна плата/дневница.
Колку работни саати ќе ти пресметаат е пропишано од производителот.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #172 на: 24 Јуни 2012, 03:21:41 am »
Bu$av како Meganeto, те радва ?  :D Мене многу ме радва од на сликите  ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #173 на: 24 Јуни 2012, 08:12:49 am »
@Bu$av Stavaj mu SAMO originalni filtri. Kolata si zasluzuva dobar tretman.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #174 на: 24 Јуни 2012, 10:30:06 am »
 Зар се сумљаш дека некој ќе штеди на најевтиниот потрошен материјал.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #175 на: 24 Јуни 2012, 11:47:28 am »
Топ меганче, како му лежи бојата, прекрасно.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #176 на: 24 Јуни 2012, 11:48:23 am »
@Cuore poznavam lugje na koi im e skapo originallii i stavaat zamenski filtri (kineski).

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #177 на: 24 Јуни 2012, 12:06:04 pm »
n1kola да знаеш дека многу ме радува меганчето,и кога го гледам и кога го возам.Сега за сега се си е во најдобар ред.

Bugar иако ти одговори Cuore еве јас да повторам дека воопшто не ни помислувам да штедам на било што што е поврзано со колата,може на друго да се скрати ама на колата не.Колите во нашата фамилија се меѓу наценетите членови и се трудиме ништо да не им недостасува.

Dekio7 ти благодарам полно.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #178 на: 27 Јуни 2012, 23:09:33 pm »
Да ја освежам гаражава со нови фотографии од собирот,благодарениe на:
Deni
Schmitt
Sale
Marjanot
Ivana














Отсутен SasoR

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Renault Megane 1.5 Dci 106 GT-Line
« Одговори #179 на: 13 Јули 2012, 13:41:47 pm »
Прчот,меганот сега за сега е одличен,има голем напредок во однос на 2ката,користени се подобри материјали,изработката е на повисоко ниво,управувањето е подиректно од претходниот,лежењето на пат е поцврсто но не и неудобно.Се на се сум задоволен од целиот пакет. Можам да кажам дека опремата е еден од најбитните моменти во секое возило.
Повисоките пакети на опрема го прават истото возило многу подобро,тие финеси и додатоци многу значат.
Моторот е потполно ист како кај претходниот,перформансите се идентични и потрошувачката е иста.

Потрошувачката строго низ Скопје,без штедење,возење низ гужви,возење со брзина поголема од пропишаната е во интервал од 6 до 6.5,нормално дека може да се спушти и подоле ама немам нерви за такво нешто,јас сум презадоволен од оваа потрошувачка и не се трудам да ја спуштам подоле.
На отворен пат доколку имаш мирна нога,со возење во интервал од 110 до 130 во 6та брзина,на моменти ситни испади до 150-170,изнесува околу 5 литри,со пензионерска вожња максимум до 110,на рамен пат може да се извади смешна бројка од 4-4.5.

Се на се сум презадоволен од возилово,што не значи дека се откажувам од 2ката,има нешто посебно во таа кола барем за мене,и ќе се потрудам уште долго време да остане барем една 2ка во фамилијата.

Jas go imam coupeto so istiot motor. Gradska mi pokazuva nad 8 no sekogas go meram so polnenje do kapace i izleguva okolu 7.5. Mozebi e poveke od tvojot deka pravam kratki relacii od po 3 - 4 km ili deka go vozam koga e lando bidejki 5 meseci vozam motor i ne vleguvam vo kola. ( Ja vozam ednas na 10 dena poradi polnenje na akumulatorot)  Na otvoreno go imam testirano ne poveke od 110km/h  4.3l od 130 do 160km/h   5.5l

Prethodno imase komentar za volanot no mene mnogu dobro mi lezi. Zadnata klupa ne e losha kako sto izgleda , se vozime petorica na otvoreno bez narushena komocija.

malku me nerviraat golemite vrati taka sto ako ne se otvorat barem 50% tesko mi e izleguvanjeto isto taka i kaisot e mnogu pozadi i treba dobro da se istegnes za da go dofatish. No koga kolata go pravi merakot gi zanemaruvash ovie slabosti.