Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Главна улога при топлинската заштита имаат топлинската спроводливост на материјалот λ [W/mK] и неговата дебелина. Колку е помала топлинската спроводливост, толку се помали топлинските загуби. Од друга страна, дебелината на изолациониот материјал е пожелно да е што е можно поголема. http://energetskaefikasnost.wikifoundry.com/page/%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8+%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0%D0%BB%D0%B8Тука пишува Koeficijent toplotne provodljivosti(λ):0,035 W/mK (za d = od 20mm do 60mm)0,036 W/mK (za d = od 80mm do 120mm)0,038 W/mK (za d = od 140mm do 200mm)Нели треба да е помал од 0,035?http://www.austrotherm.rs/proizvodi/austrotherm-xps/austrotherm-xps-30.htmlSega nesto citam za dobar izolator - presuvana pluta, ama kaj nas seuste nikoj ne gi nosi ovie materijali