Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2897358 пати)

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Ама во Швајцарија на секој семафор стоеле џандари и казнувале  ;D или толку сте наивни и во Швајцарија мислите дека не поминуваат велосипедисти на црвено некогаш  :)
stojat kameri  i svetkaat blicevi i stigaat cestitki na domashna adresa. vo shvajcarija.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Буткање точак кога се преминува улица практикува 1 на 20 души. Редовно прелетуе некој возејки точак на пешачки. Или е фосил со рефлекси у минус и третина њутн метар вртежен момент или е некој “екстремен“ момак и у задња секунда се улетуе па ти закочи ако можеш.

Ај стариов ќе го почекаш, ќе праи осмици лево десно, ќе завергла конечно и ќе помине, не е страшно, ама другиов не ти остава време да реагираш а и тој нема време да закочи/убрза соодветно да избегне вожња на хауба.

На зелен семафор на пешачки до негде се јаде и јас го правам кога сум со точак, нормално проценувам ситуација бидејки ме имаат дигнато на хауба еднаш на зелено на пешачки...ама на рандом пешачки каде просечниот фиромјанин нема претстава дека треба да успори/застане потегот е еднаков на самоубиство.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Гледам оддалеку,(100,150 метри)немаше коли пред мене, стои дечко пред пешачки и прави муабет на мобилен. Си викам овој кај да е ќе тргне и успорувам, иако возев 40. Кога веќе се доближив до пешачкиот, таман помислив дека нема да поминува, наеднаш тргна. Среќа бев на штрек, па закочив.
Типчето, со мобилниот на уво, револтирано ми гестикулира со рака дека е на пешачки.
Му направив лајк. Што друго?

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Џабе е што и да направиш кога идат од крајност у крајност.
Стојам со кола прв на семафор у десна лента кај суд накај мавровка, се пали црвено за пешаци и застануваат. Очекувам семафор да ми се отвори зелено а у моментот типче гледа лево десно кој од каде иде и почнува да преминува, тргнувам полека иако е уште мое црвено и негово црвено и се сецна се врати, застанав и ме гледа. По втор пат не се обиде да го направиме истото?
Почна да поминува, истото му го направив и ми вика "е ок де, згази ме, на пешачки сум" се потсмевнав и на пола пешачки кога дојде, се пали за нас зелено, почнаа да му свират, ко у парк да се шета со сладолед се испонаша, ни убрза ни увце го заболе.
И после ради некој таков што мисли дека мудата му се цитрони, ќе го лежи у затвор.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Да не си го д**** ќе поминел :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Mотор 2017 CBR че црно мат 250 кубика...oh, yes!
Точок...no, thanx.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Mотор 2017 CBR че црно мат 250 кубика...oh, yes!
Точок...no, thanx.
Да, да, да... само да почнеа CVT да ставаат наместо да се плеткаш со брзини и куплунзи низ гужва. Не за џабе зимаат скутери, заради тој CVT.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
Кој нејке да менува брзини скутер ќе си земе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Кој нејке да менува брзини скутер ќе си земе.
Точно. А уште поубаво да би имало CBR250R CVT. Слично како што има Honda Africa Twin - само тоа би била градска верзија, наместо офроуд.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
AT е DCT не е CVT. А ако е толкав проблем менување брзини се става QS на 250R.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
AT е DCT не е CVT. А ако е толкав проблем менување брзини се става QS на 250R.
Поентата е иста, CVT е пологичен за во град. И поефтин, да не речам скоро бесплатен им се фаќа за волку мали мотори. И повеќе одговара на послаба кубикажа од АТ.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Во задње гледам едно типче цепа скоро секој ден ( т.е. скоро секој ден го начекувам) си визи тротинет на батерии, 30-40 вози тоа за на тротоар за до на работа, до пазар бомбона е. Е сега кога врни ќе се снаоаш...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20211
Само што поентата на 250r е да се научиш да возиш мотор и да дозволи малце кејф да се направи со менување брзини, нешто што е невозможно да го направи ЦВТ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Само што поентата на 250r е да се научиш да возиш мотор и да дозволи малце кејф да се направи со менување брзини, нешто што е невозможно да го направи ЦВТ.
Сегашната поента можеби. Жалосно е што може да има многу подобра поента кога би имал опција со CVT, како на пример да е градски мотор како што напоменав погоре. А во моментов си ограничен на скутери и или на Aprilia Mana 850. Ако сакаш земи си мануал, ако несакаш земи CVT. Но, CVT нема.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Ако упали тоа од линкотподолу, само battery Azis
http://news.cornell.edu/stories/2018/05/self-assembling-3d-battery-would-charge-seconds
За низ град ќе биде измислено. Полифазна контрола наместо мењач, 2-3 сензорчиња да не згазиш некого плус ако стават панелче да збира сонце на паркинг од февруар март до крај зимо тамо ќе го утепаш од зрпање довде- до онде за 50-че месечно.