Гужва се прави зошто нема јавен превоз.
Кој би сакал да плаќа паркинг и да си уништува кола ако со метро/бус/воз шта год стигаш за 10мин до дестинација од дома.
На пример има само еден единствен автобус до Визбегово ( патем Визбегово има преку 200,000 вработени во најразлични фирми) а тоа 118-ка која иде на тук-там саат време. Па сеа ти види.
Јавен превоз има, и значително е подобар од порано. Само треба да е многу почест и поредовен.
Јас би резервирал по една лента од сите поголеми сообраќајници и булевари (почнувајќи со Партизанска) само за автобуси (како што е на пример во Солун). Ни таксисти, ни бутур. Да видиш како се стига од почеток до крај на Партизанска за 10 минути и у најголемата гужва.
Треба на двата влеза во Скопје (кај Автокоманда и кај Сарај) да се направат големи и
ефтини катни гаражи, и да има од таму до Центар на секои 10 минути автобус. Доаѓаш во Скопје, паркираш на раат, на безбедно и за ич пари, фаќаш автобус и за 10-15 минути си во Центар. Си бркаш работа, си фаќаш автобус назад (враќањето ти е бесплатно, секако) до гаражата, си ја зимаш колата и си одиш дома. Плус, во сите „периферни“ населби треба да има подрачни служби од скоро сите јавни установи. Баш за да не мора да се влегува во центар за набрзина да се заврши работа. Уште подобро - во сите поголеми градови треба да има такви подрачни служби (знам дека веќе има од многу институции, и тоа е за поздрав).
Јас апсолутно се согласувам со сите мерки што се преземаат за подобрување на јавниот транспорт и за олеснување на користењето велосипеди.
Иде на саат време и пак е полупразна, пред новоте автобуси викаа во стари кршови не се возат дојдоа новите со клими викаат аааа метро сакаме. Сто метроа да има пак сите ќе патат од комплекс и ќе има гужва со коли во кои 90% ќе се само со возачот. На овој народ не му се погодува никако а посебна категорија се скопјаните.
До некаде си во право. Од друга страна, на многу луѓе едноставно не им одговара јавниот превоз. Премногу е индивидуално.