Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 489199 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #1725 на: 26 Септември 2015, 09:23:43 am »
Совршенство од кола. А сега и за љубителите на тивки возила.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1726 на: 26 Септември 2015, 12:39:13 pm »
Вчера ме помина мустанг новиов со 2.3 турбо. Освен изгледот нема ништо друго интересно. Звук едноставно нема....

Mene mi e interesno i fabrickoto zabrzuvanje do 100 ka za pod 6 sekundi za 36.000 eur ( citaj 20.000 za 5 godini.)

..soldiniot tuning potencijal na motorot.


..a zvukot e najmal problem.


Inace i tata bi V8, normalno.
« Последно менување: 26 Септември 2015, 12:44:36 pm Stratro »

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6581
Одг:
« Одговори #1727 на: 26 Септември 2015, 13:31:01 pm »
Мала е разликата во цена 2.3 вс в8. Не ми е логично да купам вакво колиште, кое што дел од тоа што мустанг го право мустанг е звукот. Дека 2.3 има добри перформанси тоа не е спорно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1728 на: 26 Септември 2015, 13:34:39 pm »
Тука е заебот со коливе.

Поентата на Мустанг (и на било кој масл кар) е да биде своевиден everyday supercar (или блиску, ајде..) за обичниот човек. Со ценовната поставеност - тоа е сосема можно. Арно ама, со цените на горивата, колку и да е everyday supercar за некој во Америка, не е за некој во Европа - едноставно горивата ни се прескапи. Некој ќе може да си го дозволи да го купи, ама нема да може да си го дозволи да го вози - барем не како што е замислена една ваква кола да биде возена.

Затоа (во Европа барем) многу пологичен и пореален избор е Mustang EcoBoost. V8-цата троши 30 во град, Екобустот може да се симне и на под 15. Тоа е веќе значителна разлика. За мене? Mustang EcoBoost Fastback, благодарам! Барем ќе го возам, нема да го „чувам за убаво време.“

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1729 на: 26 Септември 2015, 13:37:45 pm »
Затоа во Европа е продаден поголем процент на V8ци во споредба со Америка. ;)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1730 на: 26 Септември 2015, 18:04:09 pm »
Затоа во Европа е продаден поголем процент на V8ци во споредба со Америка. ;)

Link?

Ja bi V8...na plin...

Ist vakov model ima vo Radisani. Plav.
2005-2008 modeli 4.6 lit V8, 300  KS n/a.

"И ич...."..


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1732 на: 26 Септември 2015, 21:21:56 pm »
Se sekavam koga vo 2007 ma  im pisuvav na Ford prasuvajki gi zasto pobogu ne go nosat 2005- 2008 modelot vo Evropa...


Dobiv odgovor (moze i go cuvam nekade) deka Ford ne gleda pazar vo Evropa za Amercan V8 muscle... iako vednas po izleguvanjeto na modelot uste prvite 3 meseci bea poracani preku 30.000 Mustanzi od strana na germanski kupuvaci.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1733 на: 28 Септември 2015, 10:29:58 am »


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1734 на: 29 Септември 2015, 12:15:07 pm »



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1736 на: 30 Септември 2015, 13:56:28 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1737 на: 06 Октомври 2015, 09:40:31 am »


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1738 на: 08 Октомври 2015, 15:27:41 pm »

Во димензии Хелкат е долг колку С класа, и нешто поширок. ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #1739 на: 14 Октомври 2015, 15:06:36 pm »