Автор Тема: Проблем со Megane 2011 1.5dci  (Прочитано 21593 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #45 на: 16 Февруари 2012, 22:19:51 pm »
Ne razbiram kako ne e nekoj defekt so kolata koga kolata ne pali? Do soferot e, sauhot neznae da go namesti...
Јас кажав 90% сум сигурен дека е до акомулаторот, а според мене акомулаторот не е механички дефект или проблем со електроника

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #46 на: 16 Февруари 2012, 22:23:21 pm »
Akumulatorot e del od reno, reno go bira pa a ne kuouvacot na kolata taka da neznam zosro samo mehanicki problemi da se tretiraat kako problem so voziloto. Mene na A3kata me razocara za 3i pol godini sto rikna pa im prigovarav vo porsche. Mu vikav Vesna da stavev poveke ke izdrzi, kamo li ova ganz nova

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #47 на: 16 Февруари 2012, 22:29:17 pm »
И доби нешто у твоја полза со приговорот? Претпоставувам не. И ти твоето цркање на акомулаторот го сметаш ко дефект?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #48 на: 16 Февруари 2012, 22:32:44 pm »
Da bese vo garancija i te kako ke go racunav za defekt. Pazi na akumulatorot stoi brand na koj pisuva koj e proizvoditel no stoi napomena original spare part za Audi/VW/seat/skoda taka da vo garancija se e defekt

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #49 на: 16 Февруари 2012, 22:36:07 pm »
Кај некои марки на коли, на пример Опел, гарантниот рок на акумулаторот беше 3 години, подолг од гарантниот рок на возилото.Меѓутоа да го купиш после истекот на гаранцијата, цената беше околу 200-250 евреи.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #50 на: 16 Февруари 2012, 22:37:57 pm »
Kaj mene bese pomalce a posle cenata mu bese 7/8 iljadi

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #51 на: 16 Февруари 2012, 22:40:17 pm »
Да и мене да ми беше колата под гаранција ќе го сметав за дефект и ќе ги терав да го мењаат но тоа нема везе со колата. Сеа пак ќе речам ако е до аколмулаторот се се случува бе луѓе ќе се погоди некој еден во милион.
@Marsher стрит ауто ми го шиткаше истиот акумулатор како шо беше фабрички за 10 000 се работи за Тудор а тој не издржа ни 4 години...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #52 на: 16 Февруари 2012, 22:44:03 pm »
Abe za sekoja komponenta vo voziloto moze da se sluci nesto, znaci od akumulator do kais i vodna pumpa ne vikam deka ne moze, sepak kolata so ne palela si ima nekoj problem, znaci vozis pauza,muabet kratok vlagas pak i ne pali...

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #53 на: 16 Февруари 2012, 22:56:35 pm »
До ку*ца од редовно омаловажување само на одреден бренд,преку 1 пример кој го читам веќе цела година.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #54 на: 16 Февруари 2012, 22:58:40 pm »
До ку*ца од редовно омаловажување само на одреден бренд,преку 1 пример кој го читам веќе цела година.
Потполно се согласувам!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #55 на: 16 Февруари 2012, 23:03:10 pm »
не мислам во смисла на снаоѓање низ гужви и слично, туку мислев на начинот на кој ги возат колите, и начинот на кој ги одржаваат. Ич не ги боли, дали светнало check engine, дали му фали антифриз, масло и слично, туку најважно му е да запали колата и доста е... Епа како ќе си ја одржаваш, така и ќе ја имаш.
Абе ајде, не збориме за 100 години старо возило. Збориме за нова канта која е под гаранција и на која се прави редовен сервис во овластен сервис. Три пати ја носи кантата во сервис и викаат дека проблемот бил до електроника и као наводно го решиле...три пати, а не еднаш од кои два пати со две мали деца и од кои еднаш и ја дига пајак па си плаќа казна и за тоа. Да ти се намочам и во кантата и во овластениот сервис.
А да направела сестра ми бар нешто кое би можело да има некаква поврзаност со дефектите, одма ќе ја обвинеле, ќе и поништеле гаранција и ќе ја натерале да си плати поправка на кантата.
А тоа да ти се запали чек енџин на ауто кое е под гаранција кое редовно е одржавано во овластен сервис и е точено со квалитетно гориво е само показател на неквалитет. Нема простор изгорвори и оправданија.

@Bugar
Најверојатно до толку не чини. Друг пример е службена Лагуна 2008 1.5DCI на мој близок другар (на Фаланга школски му е, па ако некој мисли дека измислувам приказни нека побара од Фаланга да праша за да потврди), која за една година помина 50000km на отворена пат. Лагуната внатре крцкаше од сите можни страни, ама буквално од секаде, како да има поминато 500000km и да е стара 20 години. И ред други примери, да не ги наведувам, ги има и на форумов. Како и да е за мене Рено како бренд ко да не постои, т.е. во секој случај ќе го прескокнам.
не мислам во смисла на снаоѓање низ гужви и слично, туку мислев на начинот на кој ги возат колите, и начинот на кој ги одржаваат. Ич не ги боли, дали светнало check engine, дали му фали антифриз, масло и слично, туку најважно му е да запали колата и доста е... Епа како ќе си ја одржаваш, така и ќе ја имаш.
Абе ајде, не збориме за 100 години старо возило. Збориме за нова канта која е под гаранција и на која се прави редовен сервис во овластен сервис. Три пати ја носи кантата во сервис и викаат дека проблемот бил до електроника и као наводно го решиле...три пати, а не еднаш од кои два пати со две мали деца и од кои еднаш и ја дига пајак па си плаќа казна и за тоа. Да ти се намочам и во кантата и во овластениот сервис.
А да направела сестра ми бар нешто кое би можело да има некаква поврзаност со дефектите, одма ќе ја обвинеле, ќе и поништеле гаранција и ќе ја натерале да си плати поправка на кантата.
А тоа да ти се запали чек енџин на ауто кое е под гаранција кое редовно е одржавано во овластен сервис и е точено со квалитетно гориво е само показател на неквалитет. Нема простор изгорвори и оправданија.

@Bugar
Најверојатно до толку не чини. Друг пример е службена Лагуна 2008 1.5DCI на мој близок другар (на Фаланга школски му е, па ако некој мисли дека измислувам приказни нека побара од Фаланга да праша за да потврди), која за една година помина 50000km на отворена пат. Лагуната внатре крцкаше од сите можни страни, ама буквално од секаде, како да има поминато 500000km и да е стара 20 години. И ред други примери, да не ги наведувам, ги има и на форумов. Како и да е за мене Рено како бренд ко да не постои, т.е. во секој случај ќе го прескокнам.

Aman do tolku ??? Sum se vozel vo Megane da ti kazam pravo posle 50000Km ne krckase nisto. Ova me cudi a sepak se raboti za klasa koli. A novo Klio pak tolku da ima problemi. Stvarno sum bez tekst.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #56 на: 16 Февруари 2012, 23:16:01 pm »
Најверојатно до толку не чини. Друг пример е службена Лагуна 2008 1.5DCI на мој близок другар (на Фаланга школски му е, па ако некој мисли дека измислувам приказни нека побара од Фаланга да праша за да потврди), која за една година помина 50000km на отворена пат. Лагуната внатре крцкаше од сите можни страни, ама буквално од секаде, како да има поминато 500000km и да е стара 20 години. И ред други примери, да не ги наведувам, ги има и на форумов. Како и да е за мене Рено како бренд ко да не постои, т.е. во секој случај ќе го прескокнам.
gOJDO прочитај прво каков пример даваш, свесно или не свесно незнам... Ти крцкала лагуна која за една година поминала дури 50 000 километри, то ти иди по 136 километри на ден, па ти бе чоек не на отворено, ако сакаш летај со маздата или било која друга кола и дојди да ја видиме после дали ке крцка или ќе биди како нова  :o :o Маздата твоја за 6 години има поминато дури 46 000км, а тука кажваш како реното крцкало со 50 000 за една година. Па алал да му е, и да крцка и да не крцка си ја завршило работата. Сам даваш пример дали се квалитетни или не, по толку километри поминати за толку кратко време, колата само кркала. Ај баш прашај го, како нашол време да оди по сервиси, кога нон стоп бил на пат, оти не чини реното, и сигурно има ојдено барем 5-6 пати во сервис ???

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #57 на: 16 Февруари 2012, 23:17:17 pm »
До ку*ца од редовно омаловажување само на одреден бренд,преку 1 пример кој го читам веќе цела година.
Потполно се согласувам!
Не е само одреден бренд. Овде се рендаат сите брендови. Не сфаќам во што е забелешката.

Во случајов не зборуваме за рендање брендови туку во фактички дефекти кои им се случуваат на луѓето.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #58 на: 16 Февруари 2012, 23:22:53 pm »
Е арно де, ама ти не кажваш, шо стана со колата? Испадна генерално е за праење или ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем со Megane 2011 1.5dci
« Одговори #59 на: 16 Февруари 2012, 23:26:15 pm »
Е арно де, ама ти не кажваш, шо стана со колата? Испадна генерално е за праење или ?
Абе како не кажав?
Кажав дека човекот ја шлепаше колата до сервис. Таму ја примиле и рекле дека ќе му се јават штом ја завршат и поправат. Му се јавиле после 15-20 минути да му кажат дека ништо не и било на колата и дека џабе ја носел. Отишол, ја земал, не му побарале ништо пари. Пробал да се разбере со нив ама демек они не наишле на проблем и ја запалиле од прва. Утре пак ќе го видам па ќе го потпрашам подетално. Али во принцип тоа е тоа.