Автор Тема: Качување и симнување по планини..  (Прочитано 20365 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #90 на: 10 Февруари 2012, 18:28:59 pm »
ФилипВ, седи бе не го знаеш ти Мече! Он со 5 души + натоварен во Сивик 1.5 (без VTEC) 105HP има возено 220 на блага нагорнина(Плетвар).  ;D

Со два кубика дрва у гепек ;D ;D ;D :D ;D ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #91 на: 10 Февруари 2012, 18:35:37 pm »
ФилипВ, седи бе не го знаеш ти Мече! Он со 5 души + натоварен во Сивик 1.5 (без VTEC) 105HP има возено 220 на блага нагорнина(Плетвар).  ;D
Ако имаш нешто да кажиш во врска со темата повели,ако не барем кажи како што било нештото,немора сега да се прајме најпаметни....
Во врска со темата,уште не ме уверивте дека треба да се слегува со таа брзина со која се качуваш,имам уште еден пример,Ѓавато(од страна на Ресен) со околу 30 тони вкупна тежина излегувам со 2-ра,надолу слегувам со 3-та,а без проблем и 4-та...Така да....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #92 на: 10 Февруари 2012, 19:18:32 pm »
Мечето...касни 90ти (дали 97 дали 98 дали 99 беше, ич не се сеќавам) слегувам од стража према Кичево некој километар после кафаната (каде што сега има Лукоил пумпа) и гледам пред мене река од луѓе како собира штеки Ротманс (или Малборо беше) цигари покрај и на патот...за некој стотина метри подолу да видам превртен шлепер со цигари...

Да не го возеше ти пријателе? :)

Инаку случкава е вистинска.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #93 на: 10 Февруари 2012, 19:22:03 pm »
Не бил он 100%..да возел он немало да има цигари сите ќе ги испушел ;D ;D


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #94 на: 10 Февруари 2012, 19:23:27 pm »
Во недостаток на аргументи,ке си кажваме вицови... :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #95 на: 10 Февруари 2012, 19:25:02 pm »
Па така е...затоа и тоа го пишав ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #96 на: 10 Февруари 2012, 19:30:46 pm »
Мечето...касни 90ти (дали 97 дали 98 дали 99 беше, ич не се сеќавам) слегувам од стража према Кичево некој километар после кафаната (каде што сега има Лукоил пумпа) и гледам пред мене река од луѓе како собира штеки Ротманс (или Малборо беше) цигари покрај и на патот...за некој стотина метри подолу да видам превртен шлепер со цигари...

Да не го возеше ти пријателе? :)

Инаку случкава е вистинска.

Му помагале на шоферот ;D

Све што нашле вратиле.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #97 на: 10 Февруари 2012, 19:33:15 pm »
Во врска со темата,уште не ме уверивте дека треба да се слегува со таа брзина со која се качуваш,имам уште еден пример,Ѓавато(од страна на Ресен) со околу 30 тони вкупна тежина излегувам со 2-ра,надолу слегувам со 3-та,а без проблем и 4-та...Така да....

па никој не рече дека не е можно симињање во поголема брзина, рековме дека не е добро т.е. дека не е многу паметно т.е. дека е беспотребно ризично т.е. дека може еден ден да има едно венче плус поред патот.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #98 на: 10 Февруари 2012, 19:41:01 pm »
Во врска со темата,уште не ме уверивте дека треба да се слегува со таа брзина со која се качуваш,имам уште еден пример,Ѓавато(од страна на Ресен) со околу 30 тони вкупна тежина излегувам со 2-ра,надолу слегувам со 3-та,а без проблем и 4-та...Така да....

па никој не рече дека не е можно симињање во поголема брзина, рековме дека не е добро т.е. дека не е многу паметно т.е. дека е беспотребно ризично т.е. дека може еден ден да има едно венче плус поред патот.
Не само што е можно,не само што е добро(нема потреба да лазам,кога можам да слегувам нормално),туку и воопшто не е ризично...На крајот пак се се сведува на возилото кое го возиш,треба добро да си го познаваш и да си сигурен во него,а и во себе :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #99 на: 10 Февруари 2012, 19:55:52 pm »
Не само што е можно,не само што е добро(нема потреба да лазам,кога можам да слегувам нормално),туку и воопшто не е ризично...На крајот пак се се сведува на возилото кое го возиш,треба добро да си го познаваш и да си сигурен во него,а и во себе :)

епа со болдираното не се согласувам.

патем, ти благодарам што ја искристализира дилемата. сега, можеме да разговараме дали „воопшто не е ризично“ или сепак е „ризично“.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #100 на: 10 Февруари 2012, 20:04:02 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:20:57 am zippo »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #101 на: 10 Февруари 2012, 20:08:44 pm »
Јас ти пишав 100 примери ти ме шеташ по тавани,е ај да ти објаснам за последен пат па ако разбериш ок,ако не уживај....
За кола воопшто нема да зборувам пошо мие бесмислено и глупаво,ке ти објаснам за камионот,каде што повеќе се практикува овој принцип на слегување на стрмни терени,планини,ридови,како сакаш...

Кај мене камионот е со менувач со 5 брзини + Р + Ц...(Ц е брзина за екстремни угорнини,и каде патот е со дупки и сл.па мораш да возиш полека и ја користам само во планина)...Значи,останатите брзини,ми се спори,максимална брзина на камионот е 70-80км/х на рамно во 5-та,а со 4-та најмногу оди 40 -50км/хкм/х...Е сега,со 1ва и 2ра едноставно лазиш,3та оди до кај 20-25км/х,и не гледам никаква опасност ако слегувам на Ѓавато со 3та каде цело време слегувајќи надолу го помагам со блокажата на моторот(ги затворам лептирите на граните,и дополнително си кочи)...Е,сега кажи ми ти мене каде е мојата невнимателност,каде е мојата несериозност и потенцијална опасност да завршам со венец покрај патот,кога на пат со 3 ленти,слегувам со 20-25км/х и при тоа камионот е во одлична состојба и во кој момент сакам можам одма да застанам во место....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #102 на: 10 Февруари 2012, 22:48:33 pm »
Втора, трета, четврта, угорнини-надолнини ..............сето ова ако го тргнам на страна, а за пример го земам Водно односно качување и симнување во работни денови - се се сведува на математика.

Имено, ако просечен секс со колешка за време на пауза трае 15 минути - тогаш и времето на качување и симнување е по 7,5 минути, со таа разлика што иако времето и за горе и за доле е идентично - сепак времето на качување е секогаш побрзо од времето на симнување - без разлика у која и брзина да возите. :D

 

Ова за времето, не разбрав, се однесува за сексот или за возењето... ;D ;D ;D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3725
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #103 на: 11 Февруари 2012, 00:40:15 am »
Филип тоа што го збораш не мора да важи во сите случаи. Имаш превои каде од едната страна има милион кривини и мора да возиш побавно а од другата е право па можеш да ја пуштиш во 5та и да забрзаш. Ѓавато јас го качувам во 4та или 3та па за надолу возам во 4та и во 5та, пошто патот е широк и нема некои опасни кривини.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Качување и симнување по планини..
« Одговори #104 на: 11 Февруари 2012, 01:12:40 am »
Филип тоа што го збораш не мора да важи во сите случаи. Имаш превои каде од едната страна има милион кривини и мора да возиш побавно а од другата е право па можеш да ја пуштиш во 5та и да забрзаш. Ѓавато јас го качувам во 4та или 3та па за надолу возам во 4та и во 5та, пошто патот е широк и нема некои опасни кривини.

правилото се однесува за ист дел од патот, а не за ист превој. во која брзина се качуваш на извесна делница, во истата се симињаш кога се симињаш по истата делница во обратен правец. мислев се подразбира :-\