Јас ти пишав 100 примери ти ме шеташ по тавани,е ај да ти објаснам за последен пат па ако разбериш ок,ако не уживај....
За кола воопшто нема да зборувам пошо мие бесмислено и глупаво,ке ти објаснам за камионот,каде што повеќе се практикува овој принцип на слегување на стрмни терени,планини,ридови,како сакаш...
Кај мене камионот е со менувач со 5 брзини + Р + Ц...(Ц е брзина за екстремни угорнини,и каде патот е со дупки и сл.па мораш да возиш полека и ја користам само во планина)...Значи,останатите брзини,ми се спори,максимална брзина на камионот е 70-80км/х на рамно во 5-та,а со 4-та најмногу оди 40 -50км/хкм/х...Е сега,со 1ва и 2ра едноставно лазиш,3та оди до кај 20-25км/х,и не гледам никаква опасност ако слегувам на Ѓавато со 3та каде цело време слегувајќи надолу го помагам со блокажата на моторот(ги затворам лептирите на граните,и дополнително си кочи)...Е,сега кажи ми ти мене каде е мојата невнимателност,каде е мојата несериозност и потенцијална опасност да завршам со венец покрај патот,кога на пат со 3 ленти,слегувам со 20-25км/х и при тоа камионот е во одлична состојба и во кој момент сакам можам одма да застанам во место....