Автор Тема: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition  (Прочитано 17345 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #15 на: 17 Февруари 2011, 17:13:45 pm »
Многу ми се убави COMPACT BMW супер е количево .

АЛИ ТЕ МОЛАМ ДРВОТО ВНАТРЕ ФАРБАЈ ГО ПИЈАНО ЦРНО.

ЗНАМ ДЕКА ЗА ВКУСОВИ НЕ СЕ КОМЕНТИРА АЛИ ТЕ МОЛАААААААМ НЕМОЈ ДРВО.

Напрај му го carbonara, ќе биде презадоволен :D

Отсутен Cvekson

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #16 на: 17 Февруари 2011, 17:31:53 pm »
""""   ПЛАНОВИ
Бандаши 18-ки и vufer   """"


Вуфер ?....мојот од Uno-то ? :)

Може да праиме муабет пошто Гојдо го таксал неговиот

Отсутен Cvekson

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #17 на: 17 Февруари 2011, 17:38:34 pm »
Супер изгледа бенџово. Јас би ставил во план ремап, за 350 евра ќе го дотераш на 185 коњи и 390НМ. А со додатни 350-400 евра ќе му ставиш спортски филтер за ваздух и издув и ќе добиеш уште 10-тина коњи и 20-тина НМ.
Абе убаво викаш гојдо.Кога мењав уље у маккар ми рекоа дека компјутерски може да го дотераат до 185 кс.У план е и KN filter, а може и издув од 325 бензинец.

Отсутен Cvekson

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #18 на: 17 Февруари 2011, 18:17:23 pm »
Многу ми се убави COMPACT BMW супер е количево .

АЛИ ТЕ МОЛАМ ДРВОТО ВНАТРЕ ФАРБАЈ ГО ПИЈАНО ЦРНО.

ЗНАМ ДЕКА ЗА ВКУСОВИ НЕ СЕ КОМЕНТИРА АЛИ ТЕ МОЛАААААААМ НЕМОЈ ДРВО.
Убаво е пијано црно, ама на бојава што ја има повеќе одговара вака
Ludnica e kolicevo nema sto da se komentira i bojata mu e interesna specificna
Лимитирана едиција е затоа е Амбра металик

Зашто така стварно не знам, и други сум слушнал, најверојатно до разлика на вкус, мене многу ми се свиѓа тоа дрво ми дава некој посебен шмек поготово кога изгледа вака убаво и ново. Кај мене не ми се свиѓа затоа што изгледа старо поготово на мењачот но ипак ми е поубаво од пластика.
[/quote]
На секоја кола не и стои дрвен ентериер, но во случајов не е лошо
Колку троши bmw-во викаат дека многу малце трошеле оваа серија во однос на перформансите.
Градска е некаде окулу 8,5/9л на 100км.Многу е економично, а на отворено да не ти зборам
Го имам видено Bmw-то топ е не е лошо, ова мислам се продаваше нели ? :)
Да еднаш го стаив на пазар 3 да видам каков интерес ќе побуди

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #19 на: 17 Февруари 2011, 20:50:10 pm »
""""   ПЛАНОВИ
Бандаши 18-ки и vufer   """"


Вуфер ?....мојот од Uno-то ? :)

Може да праиме муабет пошто Гојдо го таксал неговиот

ондак спремајте eura-та со "малиот" :):)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #20 на: 17 Февруари 2011, 21:23:00 pm »
Го дадов јас мојот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #21 на: 18 Февруари 2011, 17:21:02 pm »
prai keif bmw-vo nema sto

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #22 на: 18 Февруари 2011, 20:55:17 pm »
Сакам да прашам ама би ценел искрен одговор - кои се слaбите страни на ваквиот модел на BMW? Мислам генерално на слабост на некој дел, одржување и сл. Јаките страни се познати :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Cvekson

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #23 на: 19 Февруари 2011, 11:20:24 am »
Сакам да прашам ама би ценел искрен одговор - кои се слaбите страни на ваквиот модел на BMW? Мислам генерално на слабост на некој дел, одржување и сл. Јаките страни се познати :)
Mojот мотор има поминато само 76000км.Најмногу што треба да  се обрне внимание на мотор со повеќе од 150000 се лепририте на усисната грана.Некој сопственици на БМВ  ги отстрануваат веднаш, затоа што може да дојде до нивно кршење и пропаѓање во цилиндерот.ЕГР вентилот се препорачува да се исчисти на секој 30000км,но тоа е во зависност од квалитетот на нафтата и редовноста на промената на уље во моторот.За каишите нема проблем, бидејки има само еден, а моторот е на ланец.У глобала топ мотор со голема сила и мала потрошувачка, за разлика од постариот што е со бош пумпа и 136кс

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #24 на: 19 Февруари 2011, 18:43:42 pm »
Го гледав БМВ-во кај мене во комшии редовно :) Фино изгледа иако не ми се допаѓа многу компактов како линија.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #25 на: 19 Февруари 2011, 20:49:04 pm »
Го гледав БМВ-во кај мене во комшии редовно :) Фино изгледа иако не ми се допаѓа многу компактов како линија.


...и ќе го гледаш уште, се додека не дипломира у Корчагин "малиот" што го вози :):):)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #26 на: 20 Февруари 2011, 13:26:50 pm »
Денес пробав BMW 320D. Беше 100KW и година на производство 1998. Првпат воопшто влегов во вакво возило. Доста чуден ми беше ентериерот и ми требаше мало прилагодување на тоа. Исто така првпат пробав возило со заден погон. Брзо возило но стартот послаб од на Ауди А4. Дали е чуството субјективно поради задниот погон незнам но сепак аудито беше со 110 КС/1900ccm, a BMW-то 135КС/2000ccm. Општо добив добар впечаток но, во однос на комфорот не сум баш задоволен. Гледано однадвор возилот ми изгледаше големо и очекував комфор но кога седнав внатре се изненадив. Релативно тесно возило во однос на ширината и тоа чуство го имав и како возач и како совозач.
« Последно менување: 20 Февруари 2011, 13:30:08 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен K92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 717
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #27 на: 20 Февруари 2011, 14:31:40 pm »
Фино изгледа иако не ми се допаѓа многу компактов како линија.

+1.
« Последно менување: 21 Мај 2011, 02:49:54 am Kiko »

Отсутен Cvekson

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #28 на: 21 Февруари 2011, 10:46:55 am »
Денес пробав BMW 320D. Беше 100KW и година на производство 1998. Првпат воопшто влегов во вакво возило. Доста чуден ми беше ентериерот и ми требаше мало прилагодување на тоа. Исто така првпат пробав возило со заден погон. Брзо возило но стартот послаб од на Ауди А4. Дали е чуството субјективно поради задниот погон незнам но сепак аудито беше со 110 КС/1900ccm, a BMW-то 135КС/2000ccm. Општо добив добар впечаток но, во однос на комфорот не сум баш задоволен. Гледано однадвор возилот ми изгледаше големо и очекував комфор но кога седнав внатре се изненадив. Релативно тесно возило во однос на ширината и тоа чуство го имав и како возач и како совозач.
Proff има огромна разлика во моторите со 136 кс и 150 кс.Едниов е со бош пумпа другиов е комонреил.Audi го ценам многу, но кога го спомна комфорот баш ме збуни.Незнам дали Бмв-то што си го возел било Е 46.На возачкото место е доста комфорно во зависност од тоа како ќе си го подесиш седиштето и воланот, а на сувозачкото има толку многу место што можеш нозете да ги испружиш.Шалтаблата е максимално  добро направена да  колената не ти допираат и кога сувозачкото седиште е поместено најнапред и кренато до крај.За задниот погон треба да се навикнеш, а кога ќе го навикнеш е вистинско уживање.Се на се бенџово е забава за сите пари, но секој си има различен вкус и за тоа нема дискусии.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: BMW 320 TD 150 hp COMPACT limited edition
« Одговори #29 на: 21 Февруари 2011, 12:17:47 pm »
Па јас како што реков првпат влегов во вакво возило. Кога мислев на комфорот мислев само на она чуство дека лево и десно до мене го осекам возилото многу блиску и како возач и како совозач т.е. како да ми е тесно внатре. Инаку после подесувањето на седиштето има комфор но само во позиција напред/назад. Баш со така наместено седиште седнав и назад зад возачот. И таму имаше солиден простор. Ова BMW беше со некои 135 КС и производство 1998 год. и ништо друго незнам за возилото освен она што го напишав во претходниот пост. Го пробав затоа што ми оди умот на ваква кола и затоа побарав мислења во однос на одржувањето на возилото, цената на резервните делови т.е. она што најчесто попушта кај ова возило. Досега сите возила што сум ги имал биле со преден погон и скептик сум во однос на задниот погон посебно во зимски услови и на влажен коловоз. Во Австралија возев холден комодор со 3000ccm и беше страшно нестабилен на дожд. И таа беше моќна и брза кола. Не мислев да го споредам ауди со BMW но впечатокот на стартниот момент сепак ми е на страната на ауди иако со 25 КС послаб мотор. Она едноставно те пика во седиштето што не беше случај со BMW-то. Можеби аудито беше во перфектна состојба, а BMW-то не тоа неможам да кажам. Аудито беше на човек што сам си го одбрал и донел од Германија, а ова другото на авто плац.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!