Едно време бев баги загреан за вакво нешто сеа ќе ти кажам што ти треба:
Имаш во основа 3 варијанти
1.4 (Од флорида) со 75КС
1.5 Од Фиат/Ланчија - 80КС
1.6 Фиат/Ланчија од 90 и 100КС
Е сега, за 1.4 мотор со 75 не ти треба никаква модификација на шасијата и на деловите, само менуваш штекаш и возиш!
1.5 и 1.6 ...особено 1.6 се тешки мотори и треба
- Ојачување на кошот со дупли лим
- Се препорачува пункт заварување на цела шасија
- Ојачување на суспензија и тоа санки и две коски
- Санки (Го едитирам постов и не знам зошто не ми ги покажува санките, нека проверат модераторите не е до мене и до photobucket)
Еве кај треба пункт заварување
[/b]
Коски (две) овие ти даваат стабилност во кривина многу едноставни за изработка исто:
Си завршил со ова, немој да бидеш будала да излегуваш на улица со стандардни кочници. Барем предни смени од подобра кола. Најчесто ставаат од Алфа Ромео 155 комплет дискови, клешти и плочки. Имаш 100КС и шасија од 800кг.
Е сеа прашањето дали се пасува 1.6
-ДА, со мали модификации (никогаш не разбрав кои) со анласерот. Некои викаат дека нема потреба.
Дали пасува на мењач?
-ДА, без никаков проблем. На стандарден мењач од Застава пасува дури и 16V мотор. Гарантирано!
Дали може 16V?
-ДА, само што треба држач на мотор додатен (не е проблем тоа), ама треба а-тест после на моторот да правиш 105КС. А 1.4, 1.5 и 1.6 визуелно не се распознаваат и можеш на фактура да го пишеш како 1.1
и да си ги имаш броевите од 1.6 мотор на сообраќајна (Educational purposes only
) само се разбира не е легално ова. Единствено „може“ да те фатат на регистрација ако оние што гледаат видат дека блокот е со жиг 159А, а на 1100 и 1300 се 128А. 1.4 е 138А. Ама тоа не се гледа така што...малер треба да бидеш