Автор Тема: Сечење спирали?  (Прочитано 11455 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #15 на: 12 Јануари 2012, 14:34:19 pm »
Неможе да биде ист. Семи прачка метал 50цм и иста 25цм. 50цм полесно е ја свиткаш, исто ти е.

Еве земи федерче од пенкало и стискај го во рака. Па преполови го и пак стискај. Ќе видиш дека не е ист отпорот.

Ти ли беше со тико?

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #16 на: 12 Јануари 2012, 14:35:07 pm »
За амортизерите да ми ги напраат по добри ќе ги однесам во зајо, а за спиралите хоум мејд со чале. Иначе на тикото не смеам да праам вакви или било какви луди зафади зашо мама ќе ме заколе :) така да ова го спремам за шкодата

Иначе поголем отопр се добива кога се притискаат спиралите повеќе и повеќе, пр. земи спирала со 20 и иста таква спирала со 17 кругови. Истата сила ќе биде потребна за да ја притиснеш 10цм и едната и другата. Тие се правени исцело од еден ист метал и под иста температура, не секој круг посебно.

Иначе ако некој не знае разлика од слирала и амортизер, слободно нека ми спомне на стара нова да му покажам во тикото на лице место разлика во вожња ;D

Овој нешто кажува и му лежи муабетот  ;D
« Последно менување: 12 Јануари 2012, 14:46:48 pm NetworX »
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #17 на: 12 Јануари 2012, 14:47:01 pm »
Неможе да биде ист. Семи прачка метал 50цм и иста 25цм. 50цм полесно е ја свиткаш, исто ти е.

Еве земи федерче од пенкало и стискај го во рака. Па преполови го и пак стискај. Ќе видиш дека не е ист отпорот.

Ти ли беше со тико?

Члинк, ако имаш завршено слаткарско или средно козметичко можеш да дадеш ваков одговор.
Ако не, во спротивно џабе си го изгубил времето во школо.

Иначе поголем отопр се добива кога се притискаат спиралите повеќе и повеќе, пр. земи спирала со 20 и иста таква спирала со 17 кругови. Истата сила ќе биде потребна за да ја притиснеш 10цм и едната и другата. Тие се правени исцело од еден ист метал и под иста температура, не секој круг посебно.

Иначе ако некој не знае разлика од слирала и амортизер, слободно нека ми спомне на стара нова да му покажам во тикото на лице место разлика во вожња ;D

Практично покажи му :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #18 на: 12 Јануари 2012, 14:50:29 pm »
Нема потреба од таков дрзок муабет. И јас мислам дека поради ваквио муабет си неотесан па никому ништо. Ако не знаеш дапрајш муабет со мене воопшто не ми се обраќај.

NetworX Не е можно да нема разлика !!! Ајде во кладба!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #19 на: 12 Јануари 2012, 14:53:14 pm »
Члинк, ако имаш завршено слаткарско или средно козметичко можеш да дадеш ваков одговор.
Ако не, во спротивно џабе си го изгубил времето во школо.

Која е поентата на тоа што користиш многу рурален начин на изразување?

Иначе поголем отопр се добива кога се притискаат спиралите повеќе и повеќе, пр. земи спирала со 20 и иста таква спирала со 17 кругови. Истата сила ќе биде потребна за да ја притиснеш 10цм и едната и другата. Тие се правени исцело од еден ист метал и под иста температура, не секој круг посебно.

Е да извиниш не е така. Доколку двете спирали се од ист материјал и ист дијаметар повеќе сила ќе треба да се стисне таа со 17 кругови отколку таа со 20 ;)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #20 на: 12 Јануари 2012, 14:55:55 pm »
Дај не се карајте зашо ча ве пријавам на класнио да ве избрка од час.
Иначе ако сите кругови се подеднакво разделено да иста ако сакаш ќе се кладиме во нови Eibach коиловери :). А ако има разлика во растојание од еден до друг круг тогаш да може да има разлика со скратена и обична
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #21 на: 12 Јануари 2012, 15:01:03 pm »
А ако има разлика во растојание од еден до друг круг тогаш да може да има разлика со скратена и обична
Па тоа и јас го велам. Зависи од која страна ќе скратиш ќе добиеш потврд или помек амортизер overal

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #22 на: 12 Јануари 2012, 15:03:18 pm »
Значи не е прв човеков што ќе сече спирали. Муабетот миљон пати сум го правел. Исто нема да биде...

На крај краева со амортизерите му е побитно што ќе прави, за спиралите мање више тоа е.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #23 на: 12 Јануари 2012, 15:16:57 pm »
Нема потреба од таков дрзок муабет. И јас мислам дека поради ваквио муабет си неотесан па никому ништо. Ако не знаеш дапрајш муабет со мене воопшто не ми се обраќај.

NetworX Не е можно да нема разлика !!! Ајде во кладба!

Јас ти се извинувам ако така го свати муабетот.
Еве јавно ти се извинувам и покрај тоа што стварно муабетот е безвезе.
А и на фаланга
...



Члинк, ако имаш завршено слаткарско или средно козметичко можеш да дадеш ваков одговор.
Ако не, во спротивно џабе си го изгубил времето во школо.

Која е поентата на тоа што користиш многу рурален начин на изразување?

Иначе поголем отопр се добива кога се притискаат спиралите повеќе и повеќе, пр. земи спирала со 20 и иста таква спирала со 17 кругови. Истата сила ќе биде потребна за да ја притиснеш 10цм и едната и другата. Тие се правени исцело од еден ист метал и под иста температура, не секој круг посебно.



Е да извиниш не е така. Доколку двете спирали се од ист материјал и ист дијаметар повеќе сила ќе треба да се стисне таа со 17 кругови отколку таа со 20 ;)

А дали ја зимаш во предвид тежината?

Значи не е прв човеков што ќе сече спирали. Муабетот миљон пати сум го правел. Исто нема да биде...

На крај краева со амортизерите му е побитно што ќе прави, за спиралите мање више тоа е.

Ако е за спиралите мање више, ондак ке ставеа федери од пенкала со кои почна да ја правиш споредбата...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #24 на: 12 Јануари 2012, 15:19:32 pm »
Ако јас сум го сватил лошо муабетот ја ти се извинувам.


Значи не е прв човеков што ќе сече спирали. Муабетот миљон пати сум го правел. Исто нема да биде...

На крај краева со амортизерите му е побитно што ќе прави, за спиралите мање више тоа е.

Ако е за спиралите мање више, ондак ке ставеа федери од пенкала со кои почна да ја правиш споредбата...

[/quote]

:D

Не викам дека не се воопшто битни, мислам дека амортизерите се многу побитни доколку се направи таква модификација на спиралите.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #25 на: 12 Јануари 2012, 15:23:23 pm »
Јас ти се извинувам ако така го свати муабетот.
Еве јавно ти се извинувам и покрај тоа што стварно муабетот е безвезе.
А и на фаланга
...
Извинето. Само ме нервира што 100 пати сум потенцирал кога пишувате нешто контра и остро коментирајте ги постовите, не ја коментирајте личноста што ги пишува постовите, ниту нејзиниот карактер, ниту образование ниту степен на интелегенција.


Цитат
А дали ја зимаш во предвид тежината?
Секако. Кога велам ќе биде потребно повеќе сила мислам на тежината. Ова со други зборови значи потврд амортизер (мислам на амортизер како целина, spring + shock absorber).

Сале симни ја играта Live for Speed и играј си малце со сетинзите на суспензијата. Направи си неколку симулации и сам ќе дојдеш дозаклучок без дискусија.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #26 на: 12 Јануари 2012, 15:33:26 pm »
Миле, од игра до физика има многу голема разлика, знаеш и сам кога се впушташ во муабет нели?
Ако се распишеме сеа формули има пола меморија од сервер да им ја замеме на карклубовци...

Кратко и јасно...Мајстор не признавам. Признавам фабрички изработена суспензија, односно спирала и компатибилен амортизер...Се друго поготово од нашиве мајстори не го признавам...
Пак ке кажам...Пола од нив немаат ни основно завршено...
Забога...
У 21 век живееме и сега ке се најде некој што ископал канал у двор, ставил табла дека спушта коли, искршил 3 југовци на трки, станал тркач, па мајстор и сече спирали и он ке објаснува дека спиралата и амортизерот ке биде оваков или онаков...А прашај го дали знае што е динамометар? Појма нема...Н езнае ни што е сила, што е момент...Дали знае дека како резултат на силата по должината на кракот се добива моментот, и колку е тој битен кога станува збор за одредено оптеретување при управување на возилото, поготово кога станува збор за вешање, за кое и правиме муабет:????
Молим те се вадам од такт со такви фаци...
Поготово со муабет од рекла казала....

Затоа ако ме разбраа што кажав во мојот прв пост ОК, во спротивно се повлекувам од понатамошна дискусија...

Баш како што велиш без факти и образложенија :)

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #27 на: 12 Јануари 2012, 15:38:30 pm »
Спиралите имаат прогресивно поголем или помал отпор на напор. Ако ги пресечеш или ќе бидат премногу тврди или премногу меки.

Докажи го ова што го кажа...Премногу тврди или меки????

Јас тврдам дека ке бидат исти !!! односно отпорот ке биде ист пресметано математички на самата спирала, но тоа што ти го кажуваш не е така него зависи од другите фактори, дали ке биде меко или тврдо!

+btw дали знаеш зошто служат спиралите а зошто амортизерите???

Со кратење на спиралите не се менува ни тврдината ни фреквенцијата на спиралата. Единствен фактор што се менува е максималниот ОД, односно ке се намали должината на поместувањето и кога возилото ке наиде на поголема нерамнина на патот, силата која ке дејствува на возилото би била поголема од таа со која може да ја прифати скратениот амортизер.

Единствена разлика во вожњата ви се осетило само на големи нерамнини на патат. Стабилноста на возилото при нормален пат со нормална брзина ке остане иста.  ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #28 на: 12 Јануари 2012, 15:38:45 pm »
Сале ти не ја знаеш играта затоа така викаш.
Нејсе, не дискутиравме дали е паметна работа да се сечат спиралите и дали мајсторите се компетентни. Зборувавме за тоа дека сечењето на спиралите драстично ги менува особините на истите. Тоа и ми беше поентата зошто не би требало да се сечат спиралите, зошто не можеш да предвидиш во кои ситуации како ќе се однесуваат.
Последнава реченица не ти ја капирам.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #29 на: 12 Јануари 2012, 15:48:45 pm »
Со кратење на спиралите не се менува ни тврдината ни фреквенцијата на спиралата. Единствен фактор што се менува е максималниот ОД, односно ке се намали должината на поместувањето и кога возилото ке наиде на поголема нерамнина на патот, силата која ке дејствува на возилото би била поголема од таа со која може да ја прифати скратениот амортизер.

Единствена разлика во вожњата ви се осетило само на големи нерамнини на патат. Стабилноста на возилото при нормален пат со нормална брзина ке остане иста.  ;)

+1

Сале ти не ја знаеш играта затоа така викаш.

Точно. Не ја знам играта.

Зборувавме за тоа дека сечењето на спиралите драстично ги менува особините на истите. Тоа и ми беше поентата зошто не би требало да се сечат спиралите, зошто не можеш да предвидиш во кои ситуации како ќе се однесуваат.

Зависи на кој особини гледаш. Ете има некој и што ме свати што кажав со три збора...

Последнава реченица не ти ја капирам.

сакав да кажам се што се кажува треба да се образложи зошто е тоа така.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.