Автор Тема: Сечење спирали?  (Прочитано 11458 пати)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Сечење спирали?
« на: 12 Јануари 2012, 13:43:00 pm »
Вака седејќи ми дојде идеа, да ги изделкам спиралите.
Идеава? Па поради немање пари за coilovers размислувам да ги исечам спиралите едно 2 прстени и да ги однесам амортизерите да ми ги затврднат(тоа мењање уље, вентилчиња курци палци) околу 4500 ќе ме фати.

Е сеа зашо темава... Па читав, слушав и уште читам дали е добра идеа да се сечат. Некои викаат не, некои да ама поради обичните амортизери многу глупо ќе било за вожња. Ама јас пошо сакам да ги затврднам обичните амортизери мислам дека нема да има проблем. И сега за крај сакам да слушнам мислење на нашите луѓе па да видам што ќе правам. :-*
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #1 на: 12 Јануари 2012, 13:45:58 pm »
Јас мислам дека ти е лоша идеата. Ама голем си си знаеш.

Ако утнеш назад нема.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #2 на: 12 Јануари 2012, 13:47:32 pm »
Категорично НЕ.

Спирала на кола не е како федерче у пенкалце, па ич гајле да не ти е ако се заебе... Тоа луѓе го рачунале, па математики, па физики, па (insert random science here) се применувало, за одредени спирали, да имаат одредени својства. Со сечењето на спиралите, маме ебаваш на целата таа наука што е вложена во нив, и евентуално, моеш да се убиеш себеси (а богами и уште некој успут), поради тоа што колата ќе ти кидне негде кај што не си очекувал да иде, чунки си се зезал со суспензијата и држењето на колата на патот.

Уффф, уморија сам се :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #3 на: 12 Јануари 2012, 13:48:22 pm »
I jas mislam deka e losa ideja
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #4 на: 12 Јануари 2012, 13:50:00 pm »
Вака прво пресметај, колку круга се колку цм :) дека после нема враќање назад :))))

Друго, краевите со смишајвна земи ги... за да лежат убаво на амортизерот и горе на шеширот...

3-то :) репарирај ги, но да не бидат фул со 90ка, туку малце нека стават хидрол, или 50%-50% хирдол и 90ка уље :))) дека ке ти рипа колата, пломба ако имаш ке ти падне :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #5 на: 12 Јануари 2012, 13:51:01 pm »
Категорично НЕ.

Спирала на кола не е како федерче у пенкалце, па ич гајле да не ти е ако се заебе... Тоа луѓе го рачунале, па математики, па физики, па (insert random science here) се применувало, за одредени спирали, да имаат одредени својства. Со сечењето на спиралите, маме ебаваш на целата таа наука што е вложена во нив, и евентуално, моеш да се убиеш себеси (а богами и уште некој успут), поради тоа што колата ќе ти кидне негде кај што не си очекувал да иде, чунки си се зезал со суспензијата и држењето на колата на патот.

Уффф, уморија сам се :)

Веле, за без пари тоа е :)))) а вака ке треба да даде само ... 150-200 евра за спирали, а за амортизери... а вака со 50-60 евра ке помине :))))

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #6 на: 12 Јануари 2012, 13:52:11 pm »
И мене според логика не ми иде да сечам пошо на краевите спиралите фабрички се рамни за да лежат на амортизерот а кога ќе се иече нема да лежи баш ко што треба и може да излезе и ко што рече велештрумф ќе се утепам и може уште некој со мене да зеам... Ама пусти пари :D

@Riki у исто време пишуваме... не прочитав што си пишал. И ја не сум за скроз тврди амортизери, а за ова ќе ми кажеш по детално на стара нова ако дојдеш
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #7 на: 12 Јануари 2012, 13:53:36 pm »
Мислиш дека само толку чини еден живот? 150-200 евра?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #8 на: 12 Јануари 2012, 13:57:25 pm »
Сале, знам многу луѓе што исекле спирали и живи се уште, ама сакам да е осигурам со по искусни од форумов и после да размислам дали да сечам или не. Не сум со глава низ дзид дека тоа ќе го праам и крај
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #9 на: 12 Јануари 2012, 14:02:34 pm »
Ти со тикото ли беше?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #10 на: 12 Јануари 2012, 14:07:53 pm »
Мојата Интегра имаше сечени спирали, така ја возеше претходниот газда долго време, а и јас една година мислам. Фала богу немав лошо искуство, али јас не би ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #11 на: 12 Јануари 2012, 14:14:32 pm »
Абе интеграта е широка и дугачка голема кола, затоа многи не си ни осетил разлика. Ама да влезеш во некои кривини што си ги фаќал да речемо со овие сега амортизери и спирали со иста брзина ќе си го јадел.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #12 на: 12 Јануари 2012, 14:20:20 pm »
Сале, знам многу луѓе што исекле спирали и живи се уште, ама сакам да е осигурам со по искусни од форумов и после да размислам дали да сечам или не. Не сум со глава низ дзид дека тоа ќе го праам и крај

Истово прашање сакав и јас да го поставам. Истото сакав и јас да го правам со тоа што оригиналните спирали ке ги зачував, а другите ке ги сечев..Но што со тоа...Амортизерите ке ги сјебам ако не ги преправам...А и да ги преправам никад нема да бидат како што треба...
Значи испаѓа дека сиромавиот дупло плаќа...Во твојот случај ти ке си ги ебеш оригиналните ствари што ги имаш, па ке бараш да купиш половни или нови ако не си задоволен, а во мојот случај ке треба да дадам кеш за стари работи, кој после ако не сум задоволен ке ги фрлам и ке ги вратам старите спирали и амортизери.
И во двата случаи фрлаш пари, а добиваш крпеница ради која можеш ем да се разочараш од резултатот, ем да фрлиш пари, па згора на тоа ке треба да центрираш предница после секоја замена на спирала или амортизер.
И еве цирка нека биде 100-тина евра срањето што ке го правиш + изгубено време...
А за 250 евра можеш да си земеш семирејсинг комплетчиња на ново, значи спирали и амортизери, и да направиш плаг анд плеј, центрираш предница и знаеш дека тоа е тоа....Компатибилност максимално направена...
По мене подобро да се почека и да се собере некој динар, од колку да се прават импровизации...
Мислам, јас така би направил...
Инаку во потполност сакав истото прашање да го поставам со тоа што + ке прашав кој е добар мајстор, односно кого би препорачале за овој зафат :))
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34149
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #13 на: 12 Јануари 2012, 14:22:55 pm »
Спиралите имаат прогресивно поголем или помал отпор на напор. Ако ги пресечеш или ќе бидат премногу тврди или премногу меки.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Сечење спирали?
« Одговори #14 на: 12 Јануари 2012, 14:29:01 pm »
Спиралите имаат прогресивно поголем или помал отпор на напор. Ако ги пресечеш или ќе бидат премногу тврди или премногу меки.

Докажи го ова што го кажа...Премногу тврди или меки????

Јас тврдам дека ке бидат исти !!! односно отпорот ке биде ист пресметано математички на самата спирала, но тоа што ти го кажуваш не е така него зависи од другите фактори, дали ке биде меко или тврдо!

+btw дали знаеш зошто служат спиралите а зошто амортизерите???
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.