По моја претпоставка
1.Ако ти е отиден дихтунгот ќе ги дува цревата во систем за ладење , кога ќе работи моторот ќе бидар тврди а кога ќе го отвориш капачето за дотур на течнст ќе биде под притисок . ДАЛИ СИ ГО ПРИМЕТИЛ ОВА.
2.Системот немота да тече и ти даго видиш тоа се гледа под притисок кога на местото за дотур ќе направиш едно гумиче со зиванна и ќе земеш компресор и не повеќе од 0,5-1 бар притисок ќе му пикнеш , е тогаш ќе дознаеш каде тече или каде не тече
, ова пробај го на ладе мотор а потоа на загреан но изгасни го моторот да не работи
.
3.По сите овие дрндупки ако е во ред најди го нај високиот спој на цевка со црево на патното одштрафи ја стегата и истегни го цревото , вака по слободен пат ке се качи целиот воздух нагоре ако го има ( во овој случцај може да работи колата ) ако не работи моторот повремено притискај ги цревата од системот за ладење за да го натераш воздухот да излезе а за цело време ќе контролираш да не ти падне нивото на течноста , и на крај нема воздух нема меури и затвараш црево и готово.
4. Ете ти парно