Автор Тема: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!  (Прочитано 47890 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #60 на: 31 Јануари 2012, 16:33:25 pm »
Јас имам видено блок од Матиз со 3 цилиндри со клипови отворен. Не одат 2 па 1 цилиндар него сите три цилиндри најизменично. Испораката на сила е константна и torque curve е релативно рамна слично како кај дизелите.

Другар фаланга, има само неколку конфигурации како може да работи мотор. А за три цилиндарци е само една. И за 4 цилиндарци е една. Невозможно е друкшие да се креваат цилиндрите, пошто ќе се распадне моторот сам од себе.

Мора да одат трите наизменично. Исто како кај 4 што идат 2 со 2.

Рачунај реден шестак (совршен механички склоп) е уствари два 3 цилиндарци, симетрично поставени.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #61 на: 31 Јануари 2012, 16:34:32 pm »

 За 1.4тди на фабиа имам слушано дека оди и до 200км/ч  и покрај што е тон и 200кг....  
[/quote]
Лошо си слушнал мах 170-175.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #62 на: 31 Јануари 2012, 16:36:05 pm »
1.6 тди/105кс крева 200. За 1.4 незнам. Со ремап сигурно, или на удолница. Ама фабрички и на рамно, тешко.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #63 на: 31 Јануари 2012, 22:22:10 pm »
Златно правило - кола со 3 цилиндри нема полет и нема сила на повлекување (угорници, товар, едно -друго)
Па сега нивна работа - јас и понатаму ќе си ја идеализирам големата зафатнина....
Златно правило, кола со 250Нм при 3000вртежи, влече повеќе од кола со 150Нм при 3000 вртежи. Кога се употребуваат околу 3000 вртежи. :D Без разлика на цилиндри милиндри или остали линдри. :)

Факт... 
но сепак ... рано е за прецизен муабет за фордов;) Праксата ќе го каше своето со други потточки... :)
 
Работата на 3 цилиндарскиот мотор е  2  цилиндри , па 1  со што одвреме навреме недостига живост ... кај 4 цилиндрашите надополнет е и тој мал недостаток...

Марче, турбо бензинец немам возено... :/

Фаланга - знам како влечи поло 1.2 троцилиндраш... и 1.4ТДИ со 3 цилиндри знам како влечи. Воопшто не реков дека не тргаат - сите знаеме колку се луди фолксвагените со ниска кубикажа :D За 1.4тди на фабиа имам слушано дека оди и до 200км/ч  и покрај што е тон и 200кг.... 
Но..како ќе одеше да имаше уште еден цилиндар...  Е во тоа ми е муабетот
Знаеш дека од кај 1500-600 вртежи до кај 2000 и нешто фали полет...

РАБОТА НА СТИЛ И ПРАКСА - Пооптеретен мотор никогаш не можи да трае колку понеоптеретен...
-четврт цилиндар секогаш е добредојден во забрзување и во угорниците
-старата добра текника е за некои луѓе идеална
- ниедна минимална заштеда на гориво не може да ја плати цената на потенцијалот на моторот...

Сепак од математички аспек може секогаш да изгледа поинаку...



За почеток ка нов, можеби би бил добар, ама после 100 000 км, ке видиме што ке каже...

И фичо ново било добро, ама после 50 000 км, кува грее... неможе на водно да се качи...

Муабетот ми беше, значи од 1.0 + Т моторот ке биде пре исфорсиран... и нема да трае долго... као пример моторот на Вр6 со 2800 кубика и 172 кс :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #64 на: 31 Јануари 2012, 22:29:51 pm »
Јас имам видено блок од Матиз со 3 цилиндри со клипови отворен. Не одат 2 па 1 цилиндар него сите три цилиндри најизменично. Испораката на сила е константна и torque curve е релативно рамна слично како кај дизелите.

Другар фаланга, има само неколку конфигурации како може да работи мотор. А за три цилиндарци е само една. И за 4 цилиндарци е една. Невозможно е друкшие да се креваат цилиндрите, пошто ќе се распадне моторот сам од себе.

Мора да одат трите наизменично. Исто како кај 4 што идат 2 со 2.

Рачунај реден шестак (совршен механички склоп) е уствари два 3 цилиндарци, симетрично поставени.
Јасно де. Правилно кажав така?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #65 на: 31 Јануари 2012, 22:32:47 pm »
Јас имам видено блок од Матиз со 3 цилиндри со клипови отворен. Не одат 2 па 1 цилиндар него сите три цилиндри најизменично. Испораката на сила е константна и torque curve е релативно рамна слично како кај дизелите.

Другар фаланга, има само неколку конфигурации како може да работи мотор. А за три цилиндарци е само една. И за 4 цилиндарци е една. Невозможно е друкшие да се креваат цилиндрите, пошто ќе се распадне моторот сам од себе.

Мора да одат трите наизменично. Исто како кај 4 што идат 2 со 2.

Рачунај реден шестак (совршен механички склоп) е уствари два 3 цилиндарци, симетрично поставени.
Јасно де. Правилно кажав така?
Да, да. Само сакав да кажам тоа 2 па 1 да идат дека е невозможно. Луѓе си мислат тоа е четири цилиндарец со изваден клип. А везе нема, тоа си е цел нов склоп, не е тоа пљукни-залепи. :) Точно си кажа.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #66 на: 31 Јануари 2012, 22:51:13 pm »
Fabia 1.4TDI PD 2007 70KS на километража развива 175, на GPS 170. Проверено! Слично е и Polo со истиот мотор. Polo со 1.4TDI 80KS развива 10km/h повеќе, т.е. 185 на километража и околу 180 на GPS. Проверено! Сепак, на тие брзини во тие возила се чувствувам крајно небезбедно, а фучењето на воздухот од сите страни дава впечаток дека ќе одлета некоја врата или хауба во секој момент.

Како и да е, тој мотор, 1.4TDI е можеби најгласниот мотор вграден во воизло во последниве 6-7 години. Сабајлево на -10 кога го запалив мислам дека ги разбудив сите во радиус од 200 метри. Ко булдожер да палиш.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5515
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #67 на: 31 Јануари 2012, 23:44:55 pm »
Shurata ima na Cordoba, i mozam da potvrdam deka e mnogu bucen, plus kaj cordobite imaat nekoja cudnaizvedba na auspuh, pa plus i od tamu vadi nekoj cuden zvuk, se na se katastrova vo pogled na zvuk.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #68 на: 31 Јануари 2012, 23:46:57 pm »
Истото сакав многу одамна да го кажам,ама ај си викам да не се возбуди некој.

Еднаш,само еднаш и мислам дека никогаш веќе не би сакал да го слушнам и да го осетам на волан тој звук и вибрации од 1.4 тди во поло.

По безобразно и вулгарно тропање мислам дека немам слушнато никогаш.

Можеби моторот си е добар,издржлив и економичен ама тој звук не се заборава!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #69 на: 01 Февруари 2012, 08:40:42 am »
Vi skratile od dopolnitelnata oprema :



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #70 на: 01 Февруари 2012, 09:45:57 am »
Истото сакав многу одамна да го кажам,ама ај си викам да не се возбуди некој.

Еднаш,само еднаш и мислам дека никогаш веќе не би сакал да го слушнам и да го осетам на волан тој звук и вибрации од 1.4 тди во поло.

По безобразно и вулгарно тропање мислам дека немам слушнато никогаш.

Можеби моторот си е добар,издржлив и економичен ама тој звук не се заборава!


Полото 1.4 ТДИ не иде...

Бев на промоција, и имав можност да го возам постариот модел, као на Џо... колата е одлична за низ град со мала потрошувачка... но е ужасно спораа... барем за мене, за мојте стандарди е спора...

Пример татко ми , да седне да ја вози нема да и најде замерка...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #71 на: 01 Февруари 2012, 10:16:24 am »
Јасно Рики, тоа и е намената на колата. За тоа е предвидена. :)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #72 на: 01 Февруари 2012, 10:59:55 am »
Секој со свои критериуми...
Од гласност не се „плашам“ (навикнав :P ) , така да осакатен сум да го проценувам тој критериум како негативен. Едноставно не можам да не ја чувствувам машината доволно интензивно...

Со Рики можам само да се сложам потполно, не и да дополнам ништо... рики го кажа и за мене сето многу конкретно...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #73 на: 01 Февруари 2012, 11:02:00 am »
абе не е до критериумите толку ама што неможе да очекуваш од поло и фабиа со 1.4тди да се суперспорташи и да летаат, едноставно не се за тоа наменети, за таа цел имаш 2.0тди кој ке ти пружи такво задоволство евентуално и нешто поголем мотор.

исто и овој 1.0ecoboost ке го замени 1.4 може и 1.25 тоа е тоа, него направија овој мотор за да биде на ниво на 2.0 машина

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #74 на: 01 Февруари 2012, 11:14:54 am »
Чекај чекајј Марче... 1.4ТСИ го ставиа на исто рамниште како 2.2 атмосферски поради турбината.
Сигурно не го прават овај со 120 коња за да замени мотор што нема ни пола од нив :D
Даунсајзингот е за со иста зафатнина и слична потрошувачка да извадат многу повеќе сила што е карактеристична за многу појак мотор....

Исто и 1.4ТДИ е рамен со 1.9 СДИ....  но за среќа на големата каросерија од ГОЛФ никогаш не го монтираа иако 1.9 со иста сила го имаше.

Така да, со 1.0Е.Б. сакаат да извадат невозможно нешто , а не нешто сосема достапно... :D
А гледаш, ќе се става по фокус, мондео , и максовите... :o

Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!