Златно правило - кола со 3 цилиндри нема полет и нема сила на повлекување (угорници, товар, едно -друго)
Па сега нивна работа - јас и понатаму ќе си ја идеализирам големата зафатнина....
Златно правило, кола со 250Нм при 3000вртежи, влече повеќе од кола со 150Нм при 3000 вртежи. Кога се употребуваат околу 3000 вртежи. Без разлика на цилиндри милиндри или остали линдри.
Факт...
но сепак ... рано е за прецизен муабет за фордов;) Праксата ќе го каше своето со други потточки...
Работата на 3 цилиндарскиот мотор е 2 цилиндри , па 1 со што одвреме навреме недостига живост ... кај 4 цилиндрашите надополнет е и тој мал недостаток...
Марче, турбо бензинец немам возено... :/
Фаланга - знам како влечи поло 1.2 троцилиндраш... и 1.4ТДИ со 3 цилиндри знам како влечи. Воопшто не реков дека не тргаат - сите знаеме колку се луди фолксвагените со ниска кубикажа
За 1.4тди на фабиа имам слушано дека оди и до 200км/ч и покрај што е тон и 200кг....
Но..како ќе одеше да имаше уште еден цилиндар... Е во тоа ми е муабетот
Знаеш дека од кај 1500-600 вртежи до кај 2000 и нешто фали полет...
РАБОТА НА СТИЛ И ПРАКСА - Пооптеретен мотор никогаш не можи да трае колку понеоптеретен...
-четврт цилиндар секогаш е добредојден во забрзување и во угорниците
-старата добра текника е за некои луѓе идеална
- ниедна минимална заштеда на гориво не може да ја плати цената на потенцијалот на моторот...
Сепак од математички аспек може секогаш да изгледа поинаку...