Автор Тема: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!  (Прочитано 47189 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #45 на: 31 Јануари 2012, 14:05:05 pm »
И јас се сложувам дека е рационално тоа што ги намалуваат моторите а им ставаат поагресивни турбоа.
Иначе пред горина дена прочитав дека Форд и ГМ имаат развиено бензинци кај кои внатрешното согорување се иницира под притисок како кај дизелите, без свеќици. Зошто ваквите мотори уште не дебитираат не ми е стварно јасно. Изгледа ги чуваат како кецови на десетна :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #46 на: 31 Јануари 2012, 14:09:35 pm »
а незнам само од кај го извадоа 1.6 86 коња...... го имаат во понуда кај нас

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #47 на: 31 Јануари 2012, 14:11:04 pm »
И јас се сложувам дека е рационално тоа што ги намалуваат моторите а им ставаат поагресивни турбоа.
Иначе пред горина дена прочитав дека Форд и ГМ имаат развиено бензинци кај кои внатрешното согорување се иницира под притисок како кај дизелите, без свеќици. Зошто ваквите мотори уште не дебитираат не ми е стварно јасно. Изгледа ги чуваат како кецови на десетна :)
Eeeeee другар, таквите мотори Мечка ги пробува декади наназад... Ама слабо оди. Потребна е енормна прецизност при инјектирањето на бензинот под толку висок притисок. И згора на тоа бензинот пали при точно одредена смеса, за разлика од дизел. Тоа може да се постигне ве денешно време, но многу е деликатен системот. Треба да се регулира и протокот на воздухот, со огромна точност, како и горивото. А турбината доста го отежнува тоа.

Не се сомневам дека ќе се направи, но разбирам зошто не е сеуште извадено.

а незнам само од кај го извадоа 1.6 86 коња...... го имаат во понуда кај нас
Toj не се прави веќе.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #48 на: 31 Јануари 2012, 14:14:59 pm »
^ Дени сигурен си .... гледам дека досега го немаше а сега го нудат до најефтината варијанта на фокус.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #49 на: 31 Јануари 2012, 14:17:13 pm »
^ Дени сигурен си .... гледам дека досега го немаше а сега го нудат до најефтината варијанта на фокус.
Во новиот фокус, или во останатите модели од претходна генерација? Знам баш го возев најслабиот и најефтин фокус (од сликите), баш за да видам како се одвива. И солидно идеше. Ама за 86кс не сум чул дека е возможно да има.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #50 на: 31 Јануари 2012, 14:21:30 pm »
^ Дени сигурен си .... гледам дека досега го немаше а сега го нудат до најефтината варијанта на фокус.
Во новиот фокус, или во останатите модели од претходна генерација? Знам баш го возев најслабиот и најефтин фокус, баш за да видам како се одвива. И солидно идеше. Ама за 86кс не сум чул дека е возможно да има.

од скоро е ставен како најефтина понуда со фокус мк3...... 12900   1.6 литри 86кс 141 nm при 2500 rpm......

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #51 на: 31 Јануари 2012, 14:23:36 pm »
Со среќа нека им е. Тој е од старите фокуси, најверојатно е понуден заради намалување на цената.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #52 на: 31 Јануари 2012, 14:30:19 pm »
Со среќа нека им е. Тој е од старите фокуси, најверојатно е понуден заради намалување на цената.

Најверојатно.... друга причина нема.

а за 1.0 100кс верувам дека ќе биде далеку подобар од 1.4 и 1.6.... плус помала потрошувачка

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #53 на: 31 Јануари 2012, 14:36:03 pm »
Со среќа нека им е. Тој е од старите фокуси, најверојатно е понуден заради намалување на цената.

Најверојатно.... друга причина нема.

а за 1.0 100кс верувам дека ќе биде далеку подобар од 1.4 и 1.6.... плус помала потрошувачка
Ќе те известам, веднаш штом го возам. :) А сега-за-сега ќе си баеме на памет. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #54 на: 31 Јануари 2012, 14:39:23 pm »
spomnat bese, toj e ponuden za tretiot svet, kako mnogu izdrzliv.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #55 на: 31 Јануари 2012, 14:41:40 pm »
Би сакал да имам еден 0,8 турбо во мојот спарк со некои 75кс, доволно ми е :(

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #56 на: 31 Јануари 2012, 14:43:13 pm »
И јас би сакал таков мотор. :) Може и дизелче дури. :) Се додека е над 200Нм - добар е.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #57 на: 31 Јануари 2012, 16:14:52 pm »
Златно правило - кола со 3 цилиндри нема полет и нема сила на повлекување (угорници, товар, едно -друго)
Па сега нивна работа - јас и понатаму ќе си ја идеализирам големата зафатнина....
Златно правило, кола со 250Нм при 3000вртежи, влече повеќе од кола со 150Нм при 3000 вртежи. Кога се употребуваат околу 3000 вртежи. :D Без разлика на цилиндри милиндри или остали линдри. :)

Факт...  
но сепак ... рано е за прецизен муабет за фордов;) Праксата ќе го каше своето со други потточки... :)
 
Работата на 3 цилиндарскиот мотор е  2  цилиндри , па 1  со што одвреме навреме недостига живост ... кај 4 цилиндрашите надополнет е и тој мал недостаток...

Марче, турбо бензинец немам возено... :/

Фаланга - знам како влечи поло 1.2 троцилиндраш... и 1.4ТДИ со 3 цилиндри знам како влечи. Воопшто не реков дека не тргаат - сите знаеме колку се луди фолксвагените со ниска кубикажа :D За 1.4тди на фабиа имам слушано дека оди и до 200км/ч  и покрај што е тон и 200кг....  
Но..како ќе одеше да имаше уште еден цилиндар...  Е во тоа ми е муабетот
Знаеш дека од кај 1500-600 вртежи до кај 2000 и нешто фали полет...

РАБОТА НА СТИЛ И ПРАКСА - Пооптеретен мотор никогаш не можи да трае колку понеоптеретен...
-четврт цилиндар секогаш е добредојден во забрзување и во угорниците
-старата добра текника е за некои луѓе идеална
- ниедна минимална заштеда на гориво не може да ја плати цената на потенцијалот на моторот...

Сепак од математички аспек може секогаш да изгледа поинаку...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #58 на: 31 Јануари 2012, 16:21:21 pm »
Значи ако одиш по таа логика, ти треба 6 цилиндри во редица или V12 цилиндри. Само така моторот не е оптеретен механички и нема потреба од балансери. А дека 4 цилиндар имал повеќе логика од 3, а воедно резонира и на прв И НА ВТОР хармоник со 4 цилиндри нема некоја врска. 3 цилинрдашот резонира само на прв хармоник и има потреба од само еден балансер, за разлика од двата, во 4 цилиндричен мотор. Соодветно потребно е најстабилна конфигурација која ја има само реден шестак. (и V12, W12, VR6...)
Одма се забележува мирноста на реден шестак и нерезонантноста на самиот мотор. Нема никакви вибрации на хармониците и теоретски ќе трае вечно. Сосема спротивно на мотор со 4 цилиндри.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Форд Фокус 1.0 EcoBoost 2012!
« Одговори #59 на: 31 Јануари 2012, 16:31:45 pm »
Јас имам видено блок од Матиз со 3 цилиндри со клипови отворен. Не одат 2 па 1 цилиндар него сите три цилиндри најизменично. Испораката на сила е константна и torque curve е релативно рамна слично како кај дизелите.