Автор Тема: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive  (Прочитано 1547 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30257
    • CARclub.mk

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6624
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #1 на: 17 Ноември 2025, 18:28:07 pm »
Вистинската дилема е дали ова или 1.5 тси плаг ин хибрид со иста коњажа.

2.0 тси акциска е 35.500 додека 1.5 плаг ин е 42.900 но иде со 5000 евра субенција од државата значи му искача некаде 37к. И да, плаг ин хибридот нема погон назад

https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/e788e9e4-d6dc-407d-88e6-78d475897a43

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1973
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #2 на: 17 Ноември 2025, 18:36:07 pm »
2.0 TSI

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4136
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #3 на: 17 Ноември 2025, 18:36:53 pm »
Вистинската дилема е дали ова или 1.5 тси плаг ин хибрид со иста коњажа.

2.0 тси акциска е 35.500 додека 1.5 плаг ин е 42.900 но иде со 5000 евра субенција од државата значи му искача некаде 37к. И да, плаг ин хибридот нема погон назад

https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/e788e9e4-d6dc-407d-88e6-78d475897a43


Новиот РАВ4
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6624
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #4 на: 17 Ноември 2025, 19:17:20 pm »
Тоа да и ја би идел на новиот рав4, само имам филинг дека нема да биде испод 40к.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30257
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #5 на: 17 Ноември 2025, 19:33:22 pm »
Вистинската дилема е дали ова или 1.5 тси плаг ин хибрид со иста коњажа.

2.0 тси акциска е 35.500 додека 1.5 плаг ин е 42.900 но иде со 5000 евра субенција од државата значи му искача некаде 37к. И да, плаг ин хибридот нема погон назад

https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/e788e9e4-d6dc-407d-88e6-78d475897a43


Ако ти брка работа плаг-ин хибридот за дневните потреби да ги тераш на струја, тогаш земи го.

А Терамаров со овој мотор е одличен. Повеќе од доволно брз, плус DCC дефинитивно ја прави разликата. Да ги оставиш децата во градинка, па да одиш да се возиш. Таква кола е.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4136
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #6 на: 17 Ноември 2025, 20:42:00 pm »
Само што ќе троши 10+, додека РАВ4 со повеќе КС ќе троши пола од тоа.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34363
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #7 на: 17 Ноември 2025, 20:51:14 pm »
Ми се свиѓа ова аутце, посебно ентериерот. Купра направија пепел со возилава насекаде ги има.

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1973
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #8 на: 17 Ноември 2025, 21:02:42 pm »
Само што ќе троши 10+, додека РАВ4 со повеќе КС ќе троши пола од тоа.

Ова ќе изгледа поубаво и ќе вози подобро. И плус тежи некои 100ина кила помалце. :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4136
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #9 на: 17 Ноември 2025, 21:15:19 pm »
Муабетот е дека на ВАГ му треба хибриден погон, и е чудно како до сега немаат развиено(наводно наскоро ќе излези ФХЕВ во новиот Т-Рок) а се компанија што продава скоро 9 милиони коли годината.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5182
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #10 на: 18 Ноември 2025, 09:16:13 am »
Муабетот е дека на ВАГ му треба хибриден погон, и е чудно како до сега немаат развиено(наводно наскоро ќе излези ФХЕВ во новиот Т-Рок) а се компанија што продава скоро 9 милиони коли годината.

Na mene voopsto ne mi e cudno posle 15 godini pominati vo Germanija. Ednostavno e taka kako sto e.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.


Отсутен Zaffy

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #12 на: 18 Ноември 2025, 17:50:53 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

https://www.carclub.mk/2025/11/17/test-cupra-terramar-2-0-tsi-204-dsg-4drive-i-performansite-se-semejna-vrednost/

Срцка! :D

Здравје, за 2 години :D

Таман, за да испеглаат се што треба софтверски. Бев изгорен за Терамарот, стигнаа неколку - пола завршија во сервис со сите можни ерори што може да се појават на шал табла, за еден знам дека имаше и сериозни маки со менувачот и дека за малце ќе се тужеа, колата со 300-500км и менуваа цел менувач.

И после тој муабет решив океј ајде можда не е сега време за тоа, ај да го видиме неговиот поскап и посигурен брат - новиот Тигуан, иста приказна, висат по сервиси веќе 3 месеци ни од фабрика немаат одговори, 99% од проблемите се софтверски кај цела ВАГ групација, вклучитечно новите А5 и А6, светат како елки низ пола свет.

Така да за жал после неколку години верен, сменив групација (пак Германска де..) и ВАГ ги ставив на пауза додека не им текне што прават.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3752
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #13 на: 18 Ноември 2025, 17:53:12 pm »
Иста песна со секој нареден нов модел, исто беше и со Октавијата кога излезе.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15005
Одг: CARclub Тест: Cupra Terramar 2.0 TSI 204 DSG 4Drive
« Одговори #14 на: 18 Ноември 2025, 19:15:33 pm »
Секогаш најпаметно е да се купи фејслифт (ова правило само за BMW не важи 😂😂😂)