Автор Тема: Skoda Octavia Diesel 15.710 e  (Прочитано 67808 пати)

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #195 на: 24 Јануари 2012, 16:05:23 pm »
Гојдо мноооогу си грешка за тоа што октаивата нема клима, радио нема електрични стакла, цената е акциска на тој модел и е со опрема ambinte со дополнителна опрема, дај прво читајте поубаво па после изнесувајте мислења...
Ќе се јавам утре и ќе прашам кој модел.

редовна цена на таа октавиа е 18100-18200 евра...
Не! Отвори го ценовникот, 1.6TDI со металик е 18850. 1.9TDI не се нуди во СуперБ.
Ок баш прашај па ке правиме муабет, и плус тоа никој не прави муабет дека во супербот се нуди 1.9тди, да ама таа цена на супербот е за ниво на опрема класик, додека на октавиата е амбиент + дополнителна опрема!
Таа цена за октавија е од официјален ценовник и е амбиент без дополнителна опрема. Опремата на СуперБ Класик е на ниво на Октавија Амбиент. Ѕирни ги понудите.

суперб да земеш со 1.6тди е самоубиство
Па и не е толку големо самоубиство! Самоубиствено е да земеш компакт класа од 1.3~1.4 тони со 1.4 атмосферски бензинец. СуперБ кој тежи 1.5 тони со 1.6 турбо дизел е формула во однос на компакти од 1.3 тони со 1.4 атмосферски бензинец. А ко шо знаеме кај нас над 50% од воизлата се токму со такви косилица-мотори.
Гојдо нее е амбиент без дополнителна опрема, со дополнителна опрема е и тоа: Потпирач за рака,светла за магла, Радио со мп3, кожен пакет, електрика на сите стакла, и уште некои ситници кои ја дигаат цената на 18100-18200 евра, но со акција цената изнесува 15500 плус металик боја... се јави ли денес?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #196 на: 24 Јануари 2012, 16:37:45 pm »
Не се јавив, од немукает, ама ќе прашам. Инаку не мислев на споредба на тој модел кој е на акциска цена, туку на модел од официјалниот ценовник каде слично опремени СуперБ и Октавија со исти мотори се разлкуваат во цена за околу 1000 евра.

Ако овој модел се нуди со сета таа опрема која кажуваш дека ја има, тогаш може да е ОК понуда, но сепак ништо спектакуларно во однос на останатите поволни понуди од другите брендови. Во секој случај многу квалитетен автомобил за оние со ограничен буџет на 15К.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #197 на: 31 Јануари 2012, 12:09:39 pm »
Dopolnuvanje na muabetot za TSI



Pri prebaruvanje vo google za:

1.Opel Astra 1.4 turbo problems
2.Renault Megane 1.4 tce problems
3.Fiat T-Jet problems
4.TSI problems

se pojavuvaat slednive, mnogu interesni rezultati:


OPEL TURBO:



RENAULT TCE:



FIAT T-JET:



FEHLERWAGEN TSI:
« Последно менување: 31 Јануари 2012, 14:37:01 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #198 на: 31 Јануари 2012, 12:39:27 pm »
Октавијата е дизел. ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #199 на: 31 Јануари 2012, 12:46:24 pm »
башка 1.9 TDI ултимејт машин :D

ohne Fehler

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #200 на: 31 Јануари 2012, 13:11:19 pm »
Da, no padnaa mnogu vistini za TSI i TDI motorite. Blagodarenie na Zippo

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #201 на: 31 Јануари 2012, 13:24:09 pm »
Богами ултимејт е. Мазга.

Отсутен Z128

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 378
  • ? ? ?
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #202 на: 31 Јануари 2012, 13:29:57 pm »
Ако веќе цитираш гугл резултати, зачитај ќе приметиш дека за 1.2 ТСИ проблеми се појавени единствено во Шкода (Јети), но не и во VW. Tој мотор прво се вградуваше во Шкода, прележа детски болести, па го ставија во VW. За VW ќе најдеш еден проблем со 1.2 ТСИ, кој нема врска со моторот (останал без улје з`ш штопната паднала).
А го средија и во Шкода, т.е. сега има и техничко решение за проблемот од фабрика, дилерите ставаат шаибна на електромагнетниот вентил од каде потекнува целиот проблем со самиот мотор, т.е. турбината. Инаку самиот мотор е дибидус прост 8 вентилски мотор кај кој нема многу што да отиде курбан.
А за 1.4 ТСИ проблемите се појавуваат кај најјаките 160+ КС ...
И кога збориме за статистика, убаво би било паралелно со резултатите што ги цитираш од интернет, да дадеш и статистика за продадени мотори од наведените марки, колку за релевантност на податоците.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #203 на: 31 Јануари 2012, 13:30:03 pm »
Дени, што ќе изјавиш во врска со Гугл резултатите побарани од страна на Патишта?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #204 на: 31 Јануари 2012, 13:37:52 pm »
Z128 посочил уште пред да прашаш. :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #205 на: 31 Јануари 2012, 13:40:27 pm »
Сакаш да кажеш дека е случајност што за ТСИ, зборот „проблем“ има директна зависна врска со ТСИ моторите, и што кај другите зборот „проблем“ не е порвзан директно со моторот и се наоѓа во друга конотација.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #206 на: 31 Јануари 2012, 13:44:38 pm »
Не. Туку дека ТСИ е исто расиплив со останатите турбо-бензин конкуренти. :D

Отсутен Z128

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 378
  • ? ? ?
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #207 на: 31 Јануари 2012, 13:46:14 pm »
Јас не кажувам, туку ги ЧИТАМ наведените постови од ЛошиПатишта.
Инаку може да отвориме нова тема дали „проблем“ е суштински поврзано со ТСИ или се споменува како коментар или со знак прашалник после зборот, итн...

А што се однесува до понудата за Шкода Октавиа, цената сега е 15.500 ЕУР, за Амбиент опрема дополнета со уште некое џиџи-миџи. Ова е акциска цена, и нема врска со редовната цена, која ќе остане таква дур не дојде нов модел.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #208 на: 31 Јануари 2012, 14:14:39 pm »
FEHLERWAGEN TSI:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Nekoj rece deka samo kaj Skodilakot se problemit? Pa zar tolku e tesko da se cita. Po redosled na pojavuvanje na stranata:

1.Yeti
2.Fabia
3.Octavia
4.Golf
5.Golf 6
6.Polo
7.Golf
8.Golf 6
9.Golf 6 GT
10.Golf
11.Golf 6
12.Eos
13.Golf 6
14.Tiguan





Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Skoda Octavia Diesel 15.710 e
« Одговори #209 на: 31 Јануари 2012, 14:15:53 pm »
Uste ednas, golema pofalba za Renault,Opel i Fiat. Nitu eden problem so nivnite TurboBenzinci. Tie znaat kako se pravi motor!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need