Ако веќе цитираш гугл резултати, зачитај ќе приметиш дека за 1.2 ТСИ проблеми се појавени единствено во Шкода (Јети), но не и во VW. Tој мотор прво се вградуваше во Шкода, прележа детски болести, па го ставија во VW. За VW ќе најдеш еден проблем со 1.2 ТСИ, кој нема врска со моторот (останал без улје з`ш штопната паднала).
А го средија и во Шкода, т.е. сега има и техничко решение за проблемот од фабрика, дилерите ставаат шаибна на електромагнетниот вентил од каде потекнува целиот проблем со самиот мотор, т.е. турбината. Инаку самиот мотор е дибидус прост 8 вентилски мотор кај кој нема многу што да отиде курбан.
А за 1.4 ТСИ проблемите се појавуваат кај најјаките 160+ КС ...
И кога збориме за статистика, убаво би било паралелно со резултатите што ги цитираш од интернет, да дадеш и статистика за продадени мотори од наведените марки, колку за релевантност на податоците.