Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165225 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Ако треба појачање за во кафана, тука сум.
Еве и ја се пријавувам, па да бидеме 2:2 ;D
А и Фаланга се пријави... Damn, овие зимски денови, само тераат на активности :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Интересен е примерот со Шкодилакот службен. Ако не го загрееш 2-3 минути во место на овие температури не прима гас, млитаво се однесува и знае да те доведе во незгодна ситуација.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Еве и ја се пријавувам, па да бидеме 2:2 ;D
А ја?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Интересен е примерот со Шкодилакот службен. Ако не го загрееш 2-3 минути во место на овие температури не прима гас, млитаво се однесува и знае да те доведе во незгодна ситуација.


И Шкодилак веќе не е тоа што беше, од кога ги зема VW под себе, чудни работи се случуваат.. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
ај и јас да пишам нешто... еве пример за кај мене, околу кола 40 цм снег, надвор е -10, и како сега јас да влезам да ја запалам и одма да тргнам нежно низ 40 цм снег  и да не изгасни колата т.е да не заглави  ??? Да не спомнувам, по 3-4 дена ко ќе се напрај снегот замрзнат како грутки цел.... Така да за ова време и јас сум да поработи 30тина секунди во место колата. За ко ќе нема снег е друго.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
За тој случај, решение е webasto, со далечинска контрола , си го палиш 10мин пред влегување и супер  ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Najdobra opcija: kupuvate kola za svedski pazar (so instalacija za block heater). vo garazata ja uklucuvate na 220V. Koga ke vlezite sabajle vo kola, blokot i antifrizot se zagreani i vednas imate parno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Najdobra opcija: kupuvate kola za svedski pazar (so instalacija za block heater). vo garazata ja uklucuvate na 220V. Koga ke vlezite sabajle vo kola, blokot i antifrizot se zagreani i vednas imate parno.

па очигледно дека во скопје мал процент имаат гаражи а уште помал имаат пуштено прклучок за 220V ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
ај и јас да пишам нешто... еве пример за кај мене, околу кола 40 цм снег, надвор е -10, и како сега јас да влезам да ја запалам и одма да тргнам нежно низ 40 цм снег  и да не изгасни колата т.е да не заглави  ??? Да не спомнувам, по 3-4 дена ко ќе се напрај снегот замрзнат како грутки цел.... Така да за ова време и јас сум да поработи 30тина секунди во место колата. За ко ќе нема снег е друго.
Последниве 10 дена секое сабајле е од -8 до -15. Чистам снег, палам ауто и за помалку од 5 секунди(додека да уклучам греење на стакло, упалам светла и слично) тргам, нежно и возам полека. Никогаш не ми изгасила колата.

Najdobra opcija: kupuvate kola za svedski pazar (so instalacija za block heater). vo garazata ja uklucuvate na 220V. Koga ke vlezite sabajle vo kola, blokot i antifrizot se zagreani i vednas imate parno.
Убаво вака на теорија. И јас си помислив да си ја сместам колата во гаража и да не се замарам со чистење на снег и мраз секое утро. Арно ама, потоа ми текна дека и рампата е заледена и поснежена. А да ја чистам неа секое сабајле нема никаква смисла. Поедноставно е да ја чистам колата. Ваљда во Шведска имаат и греење на рампата.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Za kakva rampa zboruvas?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Za kakva rampa zboruvas?


За онаа преку која треба да се искачи нагоре за да излезе на улица од неговата гаража.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Да да, рампите се правени за да се излизгаш и да направиш беља, поготово што не се покриени.